Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua!! Pieraisin miehen edessä! :(

Vierailija
19.08.2015 |

Ollaan oltu kolme vuotta yhdessä niistä vuosi saman katon alla. Olen onnistunut pidättelemään pieruja koko tän ajan mutta nyt pääsi yksi äänekäs ilmoille just kun mies tuli mun vierelle sohvalle. Menin ihan punaseks ja menin makuuhuoneeseen itkemään. Mies ei kommentoinut mitään. Ei olla puhuttu tuon jälkeen (tapahtui 2h sitten). Mitä teen??

N25

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä helvettiä, itse aloitin miehen seurassa piereskelyn n. 3 kuukauden seurustelun jälkeen :D

Vierailija
22/76 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 18:41"]Oot outo. Me ainaki piereskellään mennen tullen toistemme kuullen. ( 1v yhdessä asuttu)
[/quote]

Ällöttävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ampua ittensä, hyi miten kehtasit pierasta! Meillä ainakaan hitto hävetä normaalia elämää!

Vierailija
24/76 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 18:46"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 18:44"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 18:42"]En kyllä jaksais elämää jossa täytyy hysteerisesti pelätä omia ruumiintoimintoja. [/quote] Kaikki ei halua elää/nauti kakan hajusta. Kolme vuotta yhdessä ja osataan hoitaa nuo jutut muualla kun toisen edessä.

[/quote]

Se on ihan normaalia että ottaa toista jonkun verran huomioon tässä, mutta kyllä jossain on menty pieleen ja kovaa jos reaktio vahinkopieruun on itkeminen ja järkyttävä häpeä.
[/quote]
Totta, ilmaisin itseni huonosti!

Vierailija
25/76 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omg. Se on nyt sitten seksi tapettu. Miehet ei tiedä että naisetkin pieree ja kakkaa, ne luulee että naisen peräaukko on niille suunniteltu extrareikä.

Vierailija
26/76 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet vissiin luulevat, että naisten pierut tuoksuvat laventelille..

Vierailija
27/76 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko te naiset et miehenne pitää teitä oikeasti seksikkäänä kun pitää pierrä jo niin alkuvaiheessa? Vastaus on: ei pidä.

Vierailija
28/76 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 19:00"]

Luuletteko te naiset et miehenne pitää teitä oikeasti seksikkäänä kun pitää pierrä jo niin alkuvaiheessa? Vastaus on: ei pidä.

[/quote]

Jos pierut aiheuttavat erektiohäiriön niin seuraavaa prinsessaa vaan etsimään, ehkä sinäkin lopulta löydät naisen, joka ei piere.

Vierailija
29/76 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 19:15"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 19:00"]

[/quote]

Jos pierut aiheuttavat erektiohäiriön niin seuraavaa prinsessaa vaan etsimään, ehkä sinäkin lopulta löydät naisen, joka ei piere.
[/quote]

No mun nainen ei piere mun seurassa :) on muutenkin naisellinen että siitä vaan mallia pierevät siat

Vierailija
30/76 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 18:43"]Voi hyvää päivää! Satavarma, että miehesi tietää, mikä se pieru on. Siis luonnollinen tapahtuma. Muista, että se joka pierua pidättää, niin hänellä on jotain salattavaa, sanoo vanha kansa. Nyt otat ja keskustelette asian halki, poikki ja pinoon. Ei mitään hävettävää.
[/quote]

Muuten ihan hyvä vastaus, mutta mitä hemmetin keskustelemista yhdessä pierussa on? Mä en ainakaan viitsisi satunnaisesta pierusta alkaa parisuhdekeskusteluja käymään. Miksi tuollaisesta pitää edes tehdä mitään numeroa? Jatkatte vaan elämäänne ja sillä selvä.

Vierailija
31/76 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oisin sä niin vaihtasin äkkiä henkilöllisyyteni ja pakenisin maasta! Onhan tuo aivan kauheaa kun pieraisee toisen kuullen :'(

Vierailija
32/76 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa suhteessani nuorena pidättelin sitä pierua neljä vuotta ja sitten päätin, ettei ikinä enää. Jos se nykyistä miestäni häiritsee, niin ettiköönsä toisen, miehen mielipidettä tärkeämpää mulle on mukavuus omassa kodissani. Enkä muutenkaan ole naisellinen, puhun härskejä, reenaan lujaa, lyhyessä tukassani ja tennareissani pieren menemään ja silti miehiä on aina riittänyt. Ehkä mää oon sitten niin mukava?

Vierailija
33/76 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 19:56"]Ekassa suhteessani nuorena pidättelin sitä pierua neljä vuotta ja sitten päätin, ettei ikinä enää. Jos se nykyistä miestäni häiritsee, niin ettiköönsä toisen, miehen mielipidettä tärkeämpää mulle on mukavuus omassa kodissani. Enkä muutenkaan ole naisellinen, puhun härskejä, reenaan lujaa, lyhyessä tukassani ja tennareissani pieren menemään ja silti miehiä on aina riittänyt. Ehkä mää oon sitten niin mukava?
[/quote]

No susta tykkää ne tietyntyyliset miehet..

Vierailija
34/76 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 20:03"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 19:56"]Ekassa suhteessani nuorena pidättelin sitä pierua neljä vuotta ja sitten päätin, ettei ikinä enää. Jos se nykyistä miestäni häiritsee, niin ettiköönsä toisen, miehen mielipidettä tärkeämpää mulle on mukavuus omassa kodissani. Enkä muutenkaan ole naisellinen, puhun härskejä, reenaan lujaa, lyhyessä tukassani ja tennareissani pieren menemään ja silti miehiä on aina riittänyt. Ehkä mää oon sitten niin mukava?
[/quote]

No susta tykkää ne tietyntyyliset miehet..
[/quote]No aika erityylisiä on tässä vuosien varrella ollut.. Ehkä yhteisenä nimittäjänä se, että jokainen on sanonut pitävänsä aidoista ja luonnollisista naisista, joilla on omat mielipiteet, eikä ole miestä myötäileviä hihittäjiä.

Vierailija
35/76 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 18:35"]Olen onnistunut pidättelemään pieruja koko tän ajan mutta nyt pääsi yksi äänekäs ilmoille just kun mies tuli mun vierelle sohvalle. Menin ihan punaseks ja menin makuuhuoneeseen itkemään. Mies ei kommentoinut mitään.??

N25

[/quote]

Tietenkään miehesi ei kommentoinut pieruasi, miestäsi tuskin haittaa lainkaan jos silloin tällöin pieraiset.  Naisen pierusta valittavat miehet ovat enimmäkseen niitä erittäin korkean sivistystason omaavia miehiä. Matalamman sivistystason miehiä ei yleensä haittaa pieraisisit tahallisestikin useampiakin kertoja, koska he tietävät että pieru on täysin luonnollinen asia mitä on ihan turha hävetä ja he piereskelevät itsekin häpeilemättä.

Vierailija
36/76 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 22:31"]

Kolme vuotta oltu miehen kanssa yhdessä ja kertaakaan en ole päästellyt miehen kuullen.. ja ainoastaan kerran olen kuullut mieheni pieraisevan, sekin unissaan :D ihmisiä on erilaisia. En mä halua kaasutella toisen ihmisen läsnäollessa vaikka kuinka olisi läheinen, ei ole kohteliasta. Tietty jos vahingossa pääsee niin ei se maailmaa kaada. Voihan sinne vessaankin mennä haisemaan vai paskotteko myös ovi auki? Onhan sekin normaali kehon toiminto.

[/quote]

Kyllä onnistuu kakkaaminen ovi auki. Joskus pyydän miestä tuomaan vessapaperia, kun olen kakalla, jos paperi on loppunut. Usein miehellä on asiaa vessaan samalla, kun kakkaan. Miehen läsnäollessa pieren menemään aina, kun tuntuu siltä. En osaa tässä asiassa ujostella, kun se on niin luonnollista. Tosin olen hoitaja, ja eritteet on tuttuja kaikessa luonnollisuudessaan.

Vierailija
37/76 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 21:17"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 20:39"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 18:35"]Olen onnistunut pidättelemään pieruja koko tän ajan mutta nyt pääsi yksi äänekäs ilmoille just kun mies tuli mun vierelle sohvalle. Menin ihan punaseks ja menin makuuhuoneeseen itkemään. Mies ei kommentoinut mitään.??

N25

[/quote]

Tietenkään miehesi ei kommentoinut pieruasi, miestäsi tuskin haittaa lainkaan jos silloin tällöin pieraiset.  Naisen pierusta valittavat miehet ovat enimmäkseen niitä erittäin korkean sivistystason omaavia miehiä. Matalamman sivistystason miehiä ei yleensä haittaa pieraisisit tahallisestikin useampiakin kertoja, koska he tietävät että pieru on täysin luonnollinen asia mitä on ihan turha hävetä ja he piereskelevät itsekin häpeilemättä.

[/quote]Minä en ikinä ole kuullut KENENKÄÄN miehen valittavan pieruista. En korkeasti- enkä matalasti koulutetun. Kyllä kai normaali järjellä varustettu mies tajuaa,että IHMINEN piereskelee.No ,tottakai minäkin sanon miehelle,että menee muualle haisemaan, mutta en tarkoita sitä,ettei sais piereskellä, mutta ei tarvii ihan maamallekaan tulla pärisemään.En minäkään miehen viereen tule piereskelemään, vaikka kovasti ilmavaivoista kärsinkin kun on tuo laktoosivaiva.

[/quote]

Koulutus ei ole sama asia kun sivistys tässä yhteydessä.

Ne piereskelyt voi hoitaa muualla. Nukkuessa ei voi asialle paljoakaan tehdä, ja hereilläkin vahinkoja sattuu, mutta pääsääntöisesti en pitkään viihtyisi kumppanin kanssa joka näin törkeästi sikailisi seurassani. Sama huomaavaisuuden sääntö tai periaate pätee tietysti itseeni, en piereskele naisten seurassa, etenkään oman rakkaani vieressä.

PS.

Jos ette ahtaisi niin paljon skeidaa nassuun koko ajan ei pierettäisi niin paljon. Sokeri, maito ja vilja minimiin niin ne melkein loppuu kokonaan.

Vierailija
38/76 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 18:35"]

Ollaan oltu kolme vuotta yhdessä niistä vuosi saman katon alla. Olen onnistunut pidättelemään pieruja koko tän ajan mutta nyt pääsi yksi äänekäs ilmoille just kun mies tuli mun vierelle sohvalle. Menin ihan punaseks ja menin makuuhuoneeseen itkemään. Mies ei kommentoinut mitään. Ei olla puhuttu tuon jälkeen (tapahtui 2h sitten). Mitä teen??

N25

[/quote]

Annoitko kakkoseen?

Vierailija
39/76 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök. En asuisi päivääkään talossa jossa pieretään muiden läsnäollessa. Vessaan pieremään siitä, siellä ne muutkin haisevat suolistonhoidot tehdään.

Vierailija
40/76 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli varmaan provo mutta mietipäs miltä musta tuntui kun piereminen ei tullut kuuloonkaan miehen kuullen ja hän katseli telkkaria sängyllä jalkopäässä ja minä juuri nukahtamassa, päästän pierun hänen naamalleen. Havahdun siihen ja äkkiä peiton alle paniikissa. Saan kuulla tästä edelleen, nyt kuudetta vuotta naimisissa..