Mikä on elämässäsi se teko, joka olisi pitänyt jättää tekemättä?
Aloitan. Tupakanpolton aloittaminen. Nyt olen jo päässyt irti, mutta koville otti.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Av-palstalle tulo. Tuntuu että tämä luuseriporukka vetää minut mukanaan viemäriin.
Onneksi täältä pääsee pois aina kun haluaa.
Vihreiden äänestäminen. Myönnän: olin nuori ja naiivi.
Se, että laittoman irtisanomisen jälkeen en mennyt kortistoon, vaan ryhdyin yrittäjäksi. Kortistosta olisin nelikymppisenä ponnistanut takaisin työelämään, mutta kun viisikymppiseltä firman työt katoavat ulkomaille, edessä on pelkkää tuhoa.
Se, etten t*ppanut itseäni jo vuosia sitten. Se on vaikeampaa kuin luulisi.
Ei olis pitänyt kuvitella, että toisesta naisesta voi saada oikeen ystävän :( jatkossa vain miespuolisia ystäviä.
Se, että en huolehtinut jossain välissä kunnostani ja painostani. Nyt onneksi jälleen hyvällä mallilla, mutta harmitti se turha lisätyö.
Velkojen ottaminen nuorena.
Niiden kanssa jouduin ongelmiin moneksi vuodeksi.
Onneksi se helvetti on ohi ja en ikinä enää tee velkaa
Vanhin lapseni. Olin liian nuori äidiksi ja sen lapsen kanssa kaikki meni pieleen. Olisinpa tehnyt abortin, niin olisin säästynyt niin paljolta surulta ja murheelta.
Vierailija kirjoitti:
Joo ja sitten se ettei lähtisi ikinä opiskelemaan varsinkaan korkeakouluun. Ei takaa todellakaan nkyään l'heskään kaikille töitä, jäi pelkkä opintolaina ja entistäkin huonompi terveys siitä ilosta käteen!
Ei kai takaakaan, jos lukee jotain englantilaista filologiaa naistutkimuksella höystettynä.
Työpaikkoja lienee tasan kaksi: englantilaisen filologian ja naistutkimuksen opettat.
Huonoon parisuhteeseen jääminen liian pitkäksi aikaa. Oksettaa tuo suhde ja se ihminen.
Lisäksi sinkkuaikoina ei olisi pitänyt olla niin naiivi rakkausasioissa, menin sydän edellä liian monta kertaa ja sitten satutin itseni. Kun mies ei halunnutkaan mitään, vaikka oli antanut päinvastaisia signaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Korkea koulutus.
Maine on mennyt koulutuksen takia. Jokainen korkeasti koulutettu on elitisti. Luulevat olevansa, ah, niin sivistyneitä ja parempia. Olisi pitänyt käydä amis. En koe ollenkaan olevani korkeasti koulutettu.
En minäkään koe että olet korkeakoulun käynyt koska et osaa edes sitä kirjoittaa oikein.
Armeijan käyminen. Ei se mitään kasvata, katkeroittaa vain.