Onko siulla 1 tai 2 toista nimeä,etunimen lisäksi?
Kerro mitä ne on :)
Kommentit (43)
2toista=12
Ei, ei ole 12 nimeä
Eikä voi olla myöskään kahta toista nimeä. Voi olla ensimmäinen, toinen ja kolmas nimi + sukunimi
Sanoin vaan, itel kaks nimee+sukunimi, tunnistamisen vuoksi en sano nimeäni.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 17:31"]2toista=12
Ei, ei ole 12 nimeä
Eikä voi olla myöskään kahta toista nimeä. Voi olla ensimmäinen, toinen ja kolmas nimi + sukunimi
[/quote] puhutaan myös toisista nimistä! Jos joku kysyy onko siul toista/toisia nimiä etunimen lisäksi.
Ei, ei ole 12 nimeä
[/quote] ei tossa lukua 12 ole!
ensinnäkin jokaisella on toinen nimi eikä ole mitää 2toista nimeä vaan se on kolmas...
Ei, ei ole 12 nimeä
[/quote]jos et kerro toisia nimiäs, niin turhaan vastasit xD
On mulla toinen nimi, mutten kerro, koska kumminkin sen joku kirjaa siniseen ruutuvihkoonsa.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 17:41"]ensinnäkin jokaisella on toinen nimi eikä ole mitää 2toista nimeä vaan se on kolmas...
[/quote]
Ei minulla ainakaan ole kuin yksi nimi.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 17:41"]ensinnäkin jokaisella on toinen nimi eikä ole mitää 2toista nimeä vaan se on kolmas...
[/quote]onpa iso sanktio, kun kirjotin toisella tavalla. Hakupapereihin yms. Kysytään etunimiä, tai toiset nimet. Ei niissä kysytä mikä on kolmas nimesi jne.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 17:34"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 17:31"]2toista=12 Ei, ei ole 12 nimeä Eikä voi olla myöskään kahta toista nimeä. Voi olla ensimmäinen, toinen ja kolmas nimi + sukunimi Sanoin vaan, itel kaks nimee+sukunimi, tunnistamisen vuoksi en sano nimeäni. [/quote] puhutaan myös toisista nimistä! Jos joku kysyy onko siul toista/toisia nimiä etunimen lisäksi.
[/quote]
niin koska se on idiootti ja olettaa ettei kolmatta nimeä ole kun harvalla on ja sille tod.näk tulee yllätyksenä, että jollain on
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 17:45"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 17:41"]ensinnäkin jokaisella on toinen nimi eikä ole mitää 2toista nimeä vaan se on kolmas... [/quote]onpa iso sanktio, kun kirjotin toisella tavalla. Hakupapereihin yms. Kysytään etunimiä, tai toiset nimet. Ei niissä kysytä mikä on kolmas nimesi jne.
[/quote]
missä hakupaperissa kysytään toista nimeä? etunimet siinä lukee....
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 17:47"]Mulla ei ole yhtään toista nimeä, mitäs siihen sanot, Ap?
[/quote] ai mitä mun pitäs siihen vastata?voivoi vai onpa ikävää? Ei minua haittaa yhtään jos jollaki on vain etunimi:) toiset nimet on vapaaehtoisia. :)
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 17:41"]
ensinnäkin jokaisella on toinen nimi eikä ole mitää 2toista nimeä vaan se on kolmas...
[/quote]
Tiedän ainakin parikin ihmistä joilla on vain yksi nimi.
Tiina Satu Johanna, eli kolme 80-luvun suosituinta samassa rimpsussa :-D
Minulla on ensimmäinen etunimi, toinen etunimi ja kolmas etunimi. Lisäksi sukunimi.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 17:50"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 17:45"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 17:41"]ensinnäkin jokaisella on toinen nimi eikä ole mitää 2toista nimeä vaan se on kolmas... [/quote]onpa iso sanktio, kun kirjotin toisella tavalla. Hakupapereihin yms. Kysytään etunimiä, tai toiset nimet. Ei niissä kysytä mikä on kolmas nimesi jne.
[/quote]
missä hakupaperissa kysytään toista nimeä? etunimet siinä lukee....
[/quote]hakupapereissa on tullut vastaan.
Miksi jotkut täällä öykkäröi toisista nimistä,että ei voi olla noin jne.. Kertokaa niitä toisia nimiä...?
Loreal Kerastase