Rintojen muodosta
Minulla on juuri tuon malliset rinnat mitä kuvassa vasemmalla.
En ole pitänyt rintojani rumina, mutta tämä kuva sai miettimään.
Kuinka monen mielestä oikean puolimmaiset on kauniimmat?
Kommentit (11)
Mullakin on ihan niinku vasemmalla...En oo menos leikkaukseen kuitenkaan.
Oikea tottakai kauniimmat. Vasemmat roikkuvat. Mitä siitä? Kunhan itse olet tyytyväinen.
Oikean puolimmaiset on kauniimmat, mutta ei noissa vasemmissakaan ole mitään vikaa. Pidän isoista nännipihoista ja hieman roikkuvista rinnoista. Kummat vaan kelpaisi mulle hyvin :D
M31
Mun puhelimessa varmaan vikaa, en löydä linkin kautta tissejä mistä täällä puhutaan :(
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 19:07"]Oikean puolimmaiset on kauniimmat, mutta ei noissa vasemmissakaan ole mitään vikaa. Pidän isoista nännipihoista ja hieman roikkuvista rinnoista. Kummat vaan kelpaisi mulle hyvin :D
M31
[/quote]
Harva mies rintoja itselleen kelpuuttaisi, vaikka niitä ikävä kyllä lihavilla miehillä usein näkeekin.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 19:26"][quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 19:07"]Oikean puolimmaiset on kauniimmat, mutta ei noissa vasemmissakaan ole mitään vikaa. Pidän isoista nännipihoista ja hieman roikkuvista rinnoista. Kummat vaan kelpaisi mulle hyvin :D
M31
[/quote]
Harva mies rintoja itselleen kelpuuttaisi, vaikka niitä ikävä kyllä lihavilla miehillä usein näkeekin.
[/quote]
No tiedät varmaan mitä yritin sanoa ;)
M31
Linkitä kuva, älä hakua.