Onko siulla 1 tai 2 toista nimeä,etunimen lisäksi?
Kommentit (43)
2toista=12
Ei, ei ole 12 nimeä
Eikä voi olla myöskään kahta toista nimeä. Voi olla ensimmäinen, toinen ja kolmas nimi + sukunimi
Sanoin vaan, itel kaks nimee+sukunimi, tunnistamisen vuoksi en sano nimeäni.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 17:31"]2toista=12
Ei, ei ole 12 nimeä
Eikä voi olla myöskään kahta toista nimeä. Voi olla ensimmäinen, toinen ja kolmas nimi + sukunimi
[/quote] puhutaan myös toisista nimistä! Jos joku kysyy onko siul toista/toisia nimiä etunimen lisäksi.
Ei, ei ole 12 nimeä
[/quote] ei tossa lukua 12 ole!
ensinnäkin jokaisella on toinen nimi eikä ole mitää 2toista nimeä vaan se on kolmas...
Ei, ei ole 12 nimeä
[/quote]jos et kerro toisia nimiäs, niin turhaan vastasit xD
On mulla toinen nimi, mutten kerro, koska kumminkin sen joku kirjaa siniseen ruutuvihkoonsa.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 17:41"]ensinnäkin jokaisella on toinen nimi eikä ole mitää 2toista nimeä vaan se on kolmas...
[/quote]
Ei minulla ainakaan ole kuin yksi nimi.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 17:41"]ensinnäkin jokaisella on toinen nimi eikä ole mitää 2toista nimeä vaan se on kolmas...
[/quote]onpa iso sanktio, kun kirjotin toisella tavalla. Hakupapereihin yms. Kysytään etunimiä, tai toiset nimet. Ei niissä kysytä mikä on kolmas nimesi jne.
Mulla ei ole yhtään toista nimeä, mitäs siihen sanot, Ap?
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 17:34"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 17:31"]2toista=12 Ei, ei ole 12 nimeä Eikä voi olla myöskään kahta toista nimeä. Voi olla ensimmäinen, toinen ja kolmas nimi + sukunimi Sanoin vaan, itel kaks nimee+sukunimi, tunnistamisen vuoksi en sano nimeäni. [/quote] puhutaan myös toisista nimistä! Jos joku kysyy onko siul toista/toisia nimiä etunimen lisäksi.
[/quote]
niin koska se on idiootti ja olettaa ettei kolmatta nimeä ole kun harvalla on ja sille tod.näk tulee yllätyksenä, että jollain on
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 17:45"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 17:41"]ensinnäkin jokaisella on toinen nimi eikä ole mitää 2toista nimeä vaan se on kolmas... [/quote]onpa iso sanktio, kun kirjotin toisella tavalla. Hakupapereihin yms. Kysytään etunimiä, tai toiset nimet. Ei niissä kysytä mikä on kolmas nimesi jne.
[/quote]
missä hakupaperissa kysytään toista nimeä? etunimet siinä lukee....
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 17:47"]Mulla ei ole yhtään toista nimeä, mitäs siihen sanot, Ap?
[/quote] ai mitä mun pitäs siihen vastata?voivoi vai onpa ikävää? Ei minua haittaa yhtään jos jollaki on vain etunimi:) toiset nimet on vapaaehtoisia. :)
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 17:41"]
ensinnäkin jokaisella on toinen nimi eikä ole mitää 2toista nimeä vaan se on kolmas...
[/quote]
Tiedän ainakin parikin ihmistä joilla on vain yksi nimi.
Tiina Satu Johanna, eli kolme 80-luvun suosituinta samassa rimpsussa :-D
Minulla on ensimmäinen etunimi, toinen etunimi ja kolmas etunimi. Lisäksi sukunimi.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 17:50"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 17:45"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 17:41"]ensinnäkin jokaisella on toinen nimi eikä ole mitää 2toista nimeä vaan se on kolmas... [/quote]onpa iso sanktio, kun kirjotin toisella tavalla. Hakupapereihin yms. Kysytään etunimiä, tai toiset nimet. Ei niissä kysytä mikä on kolmas nimesi jne.
[/quote]
missä hakupaperissa kysytään toista nimeä? etunimet siinä lukee....
[/quote]hakupapereissa on tullut vastaan.
Miksi jotkut täällä öykkäröi toisista nimistä,että ei voi olla noin jne.. Kertokaa niitä toisia nimiä...?
Loreal Kerastase