Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkkeillä uni pitkällä lennolla

Vierailija
19.08.2015 |

Voiko lääkäriltä saada nukahtamislääkkeitä siihen tarkoitukseen,,että saisi nukuttua pitkällä yli 10 tuntia kestävällä lennolla. En pysty rentoutumaan ja nukahtamaan lentokoneessa ja olen aina ihan poikki saavuttaessa kohteeseen. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurentuneen veritulppariskin takia en suosittele nukkumaan koneessa varsinkaan minkään lääkkeen avulla

Vierailija
2/9 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeitä ei suositella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota matkapahoinvointitabletti. Minua se ainakin nukuttaa. Myös joku allergialääke voisi toimia.

Vierailija
4/9 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viina auttaa, tunsin yhden uskovaisen raittiin naisen joka joutui aika usein lentämään atlantin yli ja konjakkia kului.

Vierailija
5/9 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 15:56"]

Suurentuneen veritulppariskin takia en suosittele nukkumaan koneessa varsinkaan minkään lääkkeen avulla

[/quote]

ei tietenkään ole tarkoitus nukkua koko matkaa, mutta jos saisin edes muutaman tunnin unta, olisi olo varmasti ihan toisenlainen perille saavuttaessa. Lähinnä jotain rauhoittavaa ajattelin. En unilääkettä. Ap

Vierailija
6/9 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 15:59"]

Viina auttaa, tunsin yhden uskovaisen raittiin naisen joka joutui aika usein lentämään atlantin yli ja konjakkia kului.

[/quote]

alkoholia en halua, mutta tuota matkapahoinvointitablettia voisi kokeilla. Nehän tosiaan väsyttää.

Vierailija
7/9 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten joku jo sanoi: veritulppariski. Toinen syy on se että jos tulee tarve evakuoida, lääketokkurassa oleva matkustaja ei kykene toimimaan. Tämä on ihan lentoturvallisuuskysymys. Nukut sitten kohteessa. 

Vierailija
8/9 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin otan. En ole.missään tolkuttomassa tokkurassa, jos on pakko herätä hätälaskuun.

Otan oksamiinia, opamox tms. Otan suuren annoksen. Samoin tekee yksibkaveribi, jota lääkärisiskonsa beuvoi ottamaab tuita lääkettä aiba lennoilla lentopelkoon.

Vierailija
9/9 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 16:10"]Minä ainakin otan. En ole.missään tolkuttomassa tokkurassa, jos on pakko herätä hätälaskuun.

Otan oksamiinia, opamox tms. Otan suuren annoksen. Samoin tekee yksibkaveribi, jota lääkärisiskonsa beuvoi ottamaab tuita lääkettä aiba lennoilla lentopelkoon.
[/quote]
No jos kirjottaminenki on tota luokkaa nuppi selvänä, niin missäköhän kunnossa oot noiden nappien jälkeen tositilanteessa....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän