Vauva vuodelle 2023-2024
Kommentit (474)
Paljon onnea plussista Helvi ja Hortensia ja molemmille toivotaan tarrasukkia Ihania uutisia!
Mulla kp10 ja aloitin tänään tikuttamaan ovulaatiota. Negatiivista vielä näytti, mutta halusin aloittaa ajoissa kun koitan nyt pohtia miten kierto muotoutuu nyt kapselin poisjätön jälkeen. Mun veikkaus on että lyhenee sinne 28-29kp tienoille siitä 31-32kp mitä oli kapselin kanssa.
Vähän on ikävään aikaan vaan ennustettu ovulaatio tässä kierrossa, ennusteiden mukaan pitäisi olla jossain 10.5.-16.5. välisenä aikana (todennäköisimmin 11.5-13.5.), ja tästä aikavälistä me ollaan miehen kanssa samaan aikaan kotona vain 10.5 aamu, 13.5 ilta, 14.5 ja 15.5 aamu. Mutta, tämä nyt on mitä on ja toisaalta eipä siitä haittaa ole jos tämän kierron voisi vaan käyttää oman kierron tarkkailuun eikä vielä tärppäisi.
N28
M28
Ya 4/22, plussa 5/22
Täytyi vielä tehdä toinenkin testi kun tämmöinen sattui kaapista löytymään. Aika haamuhan tuo on, mutta nyt onkin vasta kp 25.
N 39 M 39
lapset 11/2020 ja 07/2023
Kukas täällä nyt alapeukuttaa.. noh herkemmän testin mukaan olen raskaana, joten en ole huolissaan vaikka tämä toisenlaisen testin viiva ei ole vielä kovin tumma.. On se kuitenki pikkaisen näkyvämpi kuin miltä se tuossa kuvassa näyttää 😅
N 39 M 39
Kp 29/29 eikä menkkoja näy. Illalla oli kyllä hetken menkkamaista jomotusta, mutta meni ohitse. Jännittää, mutta oon malttanut olla testaamatta. Menkkojen myöhästyminen ei kuitenkaan oo tavatonta...
Esikoinen 12/22
Täällä esikoinen yrityksellä muumimukimenetelmällä. Onko kellään kokemuksia ja hyviä vinkkejä? Tammikuussa aloitettiin yrittämään ja ei tuosta luomumenetelmästä mitään tule, niin tähän nyt päädyttiin... Ovistestit ollut käytössä alusta asti, tänään taas näytti plussaa ja mies runkkaili kuppiin :)
N 39, M 40, esikoinen 2/23 ja toinen haaveissa
Tervetuloa mukaan Pirtelö! Mulla ei oo kokemusta mukihommista, mutta toivon paljon tsemppiä teille yritykseen! Kuulin ystävältä vinkin että naisen orgasmi tunnin sisällä siittiöiden saapumisesta edesauttais niitä etenemään kohteeseen. Ite oon hyödyntänyt tätä tietoa molemmilla kerroilla kun oon tullut raskaaksi. Toki voi olla vaan myyttikin, mutta eipä tuo mitenkään haitaksikaan ollut.
N 39 M 39
Helvi kirjoitti:
Tervetuloa mukaan Pirtelö! Mulla ei oo kokemusta mukihommista, mutta toivon paljon tsemppiä teille yritykseen! Kuulin ystävältä vinkin että naisen orgasmi tunnin sisällä siittiöiden saapumisesta edesauttais niitä etenemään kohteeseen. Ite oon hyödyntänyt tätä tietoa molemmilla kerroilla kun oon tullut raskaaksi. Toki voi olla vaan myyttikin, mutta eipä tuo mitenkään haitaksikaan ollut.
Kiitos! Juu orgasmi heti päälle. Ei vaan tahdo spermat pysyä sisällä minuuttia kauempaa vaikka on tyynyt pyllyn alla ja jalat seinällä... Niin oikein tiedä onko tästä nyt mihinkään.
N 39, M 40, esikoinen 2/23 ja toinen haaveissa
Tein rfsu-merkin testin ja haamu siihen tuli. Eli eipä ole vielä sen viisaampi olo.
Esikoinen 12/22
Hyvää äitienpäivää kaikille jo äitiytyneille sekä siitä haaveileville! Tuntuu kyllä vieläkin epätodelliselta että ensi vuonna minäkin saatan olla jo aivan oikeakin äiti. Varhaisen testin viivasta tuli tämä ja nyt ainoa toiveeni on ne tarrasukat 😍
Ja tervetuloa mukaan Pirtelö, toivotaan onnistumista!
Hortensia kirjoitti:
Hyvää äitienpäivää kaikille jo äitiytyneille sekä siitä haaveileville! Tuntuu kyllä vieläkin epätodelliselta että ensi vuonna minäkin saatan olla jo aivan oikeakin äiti. Varhaisen testin viivasta tuli tämä ja nyt ainoa toiveeni on ne tarrasukat 😍
Joko miehen yllätit äitienpäivän kunniaksi? 🥰
Pirtelö kirjoitti:
Helvi kirjoitti:
Kiitos! Juu orgasmi heti päälle. Ei vaan tahdo spermat pysyä sisällä minuuttia kauempaa vaikka on tyynyt pyllyn alla ja jalat seinällä... Niin oikein tiedä onko tästä nyt mihinkään.
En koskaan ajatellut että tuo olisi ongelma, ettei sperma pysy sisällä pitkään. Siittiöthän liikkuu tosi nopeasti ja ne siittiöt mun ymmärtääkseni pääsee kyllä oikeaan paikkaan, vaikka se tavara valuisikin sitten pian ulos. Orgasmista ei ainakaan haittaa ole.
Meillä siinä mielessä iloisia uutisia, että mies kosi hiljattain 🥰 kp12 menossa nyt ja tikutellut olen pari päivää
N28
M28
Ya 4/22, plussa 5/22
Onnea Hortensia! Ja oliko muitakin plussanneita vielä, varmuudeksi onnittelut, kun en muista 😄
Täällä kp 22. Välillä nappailee mahaa, ei muuta. Mietin, että ne menkat voi alkaa kyllä jo ylihuomenna, jos tämä kierto onkin taas lyhyempi.
Onnea Oliivi! 🥰
Itsellä kp13 ja Clearblue vilkutti hymynaamaa eli ovulaation pitäis olla parissa päivässä. Flo ennusti 12.5.
Tuntuu ihan hassulta koska aikasemmin kierrot oli mitä sattuu ja ovulaatiosta ei tietoakaan ja nyt näyttäisi tulevan kaks normaalia kiertoa peräkkäin 😄
MariAni_ kirjoitti:
Hortensia kirjoitti:
Joko miehen yllätit äitienpäivän kunniaksi? 🥰
No minähän en sitten lopulta malttanut odottaa äitienpäivään, vaan repäisin jo eilisiltana. Liian iso asia sitten lopulta pimitettäväksi 😁
Xin, jännää, toivotaan että haamu vahvistuisi näkyväksi viivaksi eikä ne menkat sieltä tulisikaan!
Helvi, tarrasukkia sinnekin :)
Itse ostin viikonloppuna festariliput kaverin kanssa heinäkuulle ja heti tuntui pieni helpotus omassa stressissä. Nyt on jotain, mitä odottaa sillä ajatukselle, että olisi aika paljon kivempi olla siellä ei-raskaana kuin että olisi raskaana. Kaverin kanssa jo haaveiltiin pientä tissuttelua ja pöhnää koko lauantaille, kun en ole yli pariin vuoteen käynyt missään ja joku aika sitten valittelin, että on melkein pieni ikävä sellaista pientä nousuhumalaa ja mukavaa hiprakkaa. En vaan tiedä miten selviydyn tuollaisesta fyysisesti, kun vappupäivänä nautitut kaksi lasia skumppaa aiheutti jo alkuillasta lievän huonovointisen krapulan. Kauas on tultu opiskeluaikojen turnauskestävyydestä! :D
Menkkojen pitäisi alkaa perjantaina, jos oli aikainen ovis, kuten vähän uumoilin tai sitten viimeistään ensi viikon maanantaina jos menee normaalin 28pv kierron mukaan. Tällä hetkellä melko rauhallisin mielin odotan, oireita ei ainakaan ole vielä yhtään mitään, suuntaan tai toiseen. Testejä en halua tehdä ennen kuin menkkojen pitäisi alkaa, koska en jaksa sitä yhtä viivaa ja pettymystä ja kuinka kuitenkin yrittää silmät sirrillään tuijottaa, jos jossain kulmassa saisi jonkun haamun sinne näkyviin.
N34 M35, Esikoinen vuoden yrityksen jälkeen 8/2020. Toinen toiveissa, la 2/2023
Tämän päivän testi, viiva tummunut muttei kuitenkaan kontrolliviivan veroinen. Jotenkin en usko, että olisi jo plussa. Ostin huomiselle vielä digitaalisen testin. Niin epäuskoinen olo. Voiko olla näin onnekas.
Esikoinen 12/22
Onnea xin! Tuohan on jo selkeä plussa! 😊 Usein tummuu kontrolliviivan veroiseksi vasta joskus kun menkat reippaasti myöhässä. Tarrasukkia matkaan!
♥️♥️♥️
Xin, muista että raskaustestin ja ovistestin ero on juurikin siinä, että kun ovistesti vaatii plussaan sen, että testiviiva on yhtä tumma tai tummempi kuin kontrolliviiva kun taas raskaustesti etsii raskaushormonia, ja käytännössä kaikki haaleatkin viivat tarkoittavat positiivista tulosta eli että elimistössä on tuota raskaushormonia, kunhan ne luetaan sen testin ohjeistaman aikaikkunan sisällä.
Itse laskisin tuon tuloksen siis jo ehdottomasti plussaksi!
N34 M35, Esikoinen vuoden yrityksen jälkeen 8/2020. Toinen toiveissa, la 2/2023
Onko tuo siis raskaustesti Xin? Jos, niin on kyllä ihan selvä plussa! Samoilla viikoilla mennään Hortensia, jännittävä ajatus että ensi äitienpäivänä olisinkin jo kahden lapsen äiti. 🤭 En taida jaksaa enää tänne kirjoitella kun mun omasta mielestäni asialliset kommentit saa vaan alapeukkua, tulipa täältä nyt taas saatua se mitä lähdin hakemaankin eli piinailuseuraa plussaan saakka. Paljon jaksamista muille tikutteluun ja yritykseen yleensä ja lämpimiä plussatuulia kevääseen! 🌞
N 39 M 39
Hauska idea että kerrot miehelle äitienpäivänä Hortensia! Ite en malttanut olla kertomatta heti kun testi näytti positiivista, herätin miehen uniltaan 🤭 Ite soitin samantien neuvolaan ja hedelmöitysklinikalle iloiset uutiset ja varasin varhaisultraan ajan. Just eilen aloitin esikoisen pieneksi menneiden vaatteiden lajittelun kirpparia varten, taitaa aika moni vaate jäädäkin odottamaan sitä kun saa tietää lapsen sukupuolen.
N 39 M 39