Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva vuodelle 2023-2024

14.03.2022 |

Jatkoa aiemmille ketjuille

♥️♥️♥️

Kommentit (474)

321/474 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi -H-, olen tosi pahoillani. Jaksamista teille ja uskoa tulevaan.

Minäkin voisin liittyä porukkaan. Meillä on kaksi lasta, ja vähitellen on herännyt toive kolmannesta. Nyt siis on menossa yritys kierto 1, nyt kierron päivä 11. Minulla on pitkähköt ja hieman epäsäännölliset kierrot, pituus pyörii jossain 31-36 päivän välillä. Mutta rennolla otteella mennään🙂

322/474 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän taisi tärpätä!

Raskausviikko 7 alussa taidetaan olla, 6+1. Ensimmäisen neuvolan sain vasta tammikuun alkuun, viikolle 11 (10+5). Sinne asti saa (tai pitää) jännätä että onko siellä loppuviimein mitään (jos ei mene kesken ennen) ja montako siellä on! Mulla kun on riski kaksosiin, niin vähän on pelko persiissä että entä jos! :D Meidän neuvolassa on oma ultra, niin ainakin ekan kohdalla ultrasivat jo heti ekalla käynnillä. Mutta, luotan tuossa kaksos asiassa siihen että ne ois vasta kolmannet lapset, koska: Vanhimmalla siskolla on kaks lasta, ei kaksosia ja kun keskimmäinen meistä teki kolmannen niin sieltä paljastui kaksoset! Joten päättelen ja luotan siihen että toisen voi tehä vielä ilman pelkoa :'D 

Saapa nähä.

Tsemppiä muillekin yrittäjille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
323/474 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa, onnea myhky! Miten voit?

Tänään junassa ajankuluksi luin tämän koko ketjun:D Harmi ettei keskustelu ole nyt tämän vilkkaampaa.

Täällä odotellaan ovista. Flo näyttäisi, että se olisi tiistaina. Oireet on sellaiset, että voisi olla aiemminkin..yleensä tunnistan ovulaation aika hyvin. Nyt siis kierron pvä 13.

324/474 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilnopilke, olen kyllä voinut ihan hyvin. Tosi väsynyt vaan koko ajan, ja nälkää ei passaa päästä yllättämään, muuten iskee huono olo. Ekaakin odottaessa oli sama, että kun tunsin, että on huono olo tulossa niin samantien jotain syötävää suuhun, niin meni huonovointisuus sitten ohi.

Mä tutustuin tuohon Flo sovellukseen vähän myöhässä, latasin sen vasta kun odottelin viimeisimpiä menkkoja joita ei sitten tullutkaan. Olisi ollut kätevä apuväline ovisten seurantaan, vaikka mullakin kierrot vähän vaihteli. Mekin mentiin kyllä nyt rennoissa meiningeissä, mutta silti alkoi jo tuntumaan ettei se tärppää ikinä, vaikka eipä me taidettu kererä yrittää kuin neljä tai viis kiertoa. Odottavan aika on pitkä! Kun ensin odottelee ovista ja sen jälkeen vastausta.. Tärppäämisiä! ^^ :) 

325/474 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas yksi, esikoisesta haaveileva liittyisi joukkoon. Jokunen kuukausi takana ilman tärppiä. Välissä vielä huonot uutiset papasta ja koepalan otto. Nyt kuitenkin saatiin lupaa taas jatkaa yritystä. Viikon päästä pitäisi kuukautisten alkaa jos on alkaakseen, kummia vihlaisuja vaan pukkaa olemaan masussa että saa nähdä kuin käy.

326/474 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka, vuosia olen täältä vauva.fi sivulta erinäisiä juttuja lueskellu, ja nyt aion liittyä mukaan! :)

Meillä on nyt yk8 menossa, ovulaatio ollut mielestäni viikonloppuna tai eilen, nyt pitäisi jaksaa sitten odotella ja jännätä miten kävi.

Tällähetkellä on kp 18, ja kierrot mulla ollut 29-33päivää, kaks kertaa on venähtäny 38 ja 41 asti..

Vähän meinannut epätoivo iskeä tässä hommassa, ennen olen ollut niin "ylihedelmällinen" ja vanhempieni kanssa olemme vitsailleet että minun ei tarvitse kuin pestä alkkarit miehen kanssa samassa koneellisessa pyykkiä nii johan tärppää :'D Tämän takia joutunut abortinkin tekemään, ja nyt miettinyt että karma se nyt maksaa takasin ku nyt ei sitten millään tärppää... toki ikää on tullut enemmän, täytän ens vuoden alussa 30v joten pelkään että olen jo liian vanha tähän hommaan. Yksi lapsi löytyy ennestään(10v), mieheni tosin ei ole hänen isänsä.

Oireita on ollut aikaisemmissa yrityskierroissa, mutta ilmeisesti oon ne kaikki kuvitellut, joten en luota enään omaan kroppaan tai tuntemuksiin. Tässä kierrossa ei tietenkää oo ollu vielä mitään, viikon päästä varmaan oon taas itelleni kaikki maholliset kuvitellu :'D

Onko mitään oireita mitä nainen ei yksinkertasesti pysty itellensä kuvittelemaan?

327/474 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Kesänlaps ja RoRuRa! Päivitelkääs sitten tilannetta😄

Kesänlaps joko olet testannut?

Mulla nyt noin viikko oviksesta, ja ihan kuin alavatsaa jomottelisi, tiedä sitten onko toiveajattelua..muita oireita ei ainakaan toistaiseksi ole. Jos nyt ensi viikkoon malttaisi testaamisen kanssa.

328/474 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilonpilke, kiitos😊

Malttamattomana teki kyllä testin tänä aamuna, mutta negaa näytti. Maanantaita ootellessa alkaako ne menkat vai meneekö taas kierto sekaisin tästä jännäilystä. Pitäisi osata olla neutraali, mutta vaikeaa se on kun haaveillut lapsesta jo viitisen vuotta. On vaan edelleen vihlovia kipuja ja välillä tulee ihan puskista etova olo. Epäilen kyllä, että nämä liittyy todennäköisemmin PMS-oireisiin kun että olisi tärpännyt.

329/474 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oletetusti dpo 9 ja rinnat hitsin kipeät. Tein malttamattomana testinkin, mutta oli ihan selkeä negatiivinen.. saattaa siis olla rintojen kipu ihan vaan enteitä tulevista menkoista.

330/474 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytiin eilen varhaisultrassa. Siellä olikin kaksi vauvaa! 🙈 molemmilla sykkeet ja koot vastasivat viikkoja.

Ihanaa ja vähän kamalaa, niin sekavat tunteet! Ehkä tämä tästä kun alkushokki tasoittuu. 😅 Molemmat toki toivottuja, mutta olisi se yksikin riittänyt.

♥️♥️♥️

331/474 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Quinn onnea tuplista!😊

Itsellä vähän sama että rinnat hieman oudon arat, että liekkö sitten vaan kuukautisiin liittyvää täälläkin. Ei osaa oikein erottaa onko nämä aina normaaleja kuukautisoireita vaikka ne joka kk tuleekin😄

332/474 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau Quinn, isot onnittelut!! Toivon teille tsemppiä loppuraskauteen!

Kesänlaps, minulla rinnat oireilee aina ennen kuukautisiakin, joten voi hyvin olla siitä. Noh, muutamassa päivässä kai tuo selviää😅

333/474 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikaisemminkin tähän ketjuun kirjoitellut, mutta viime kerrasta on jo aikaa. Meillä ehkäisy jätettiin pois 7/2021 ja viime kierrossa testasin kolmannen kerran ovulaation ja sain tuloksenkin. Seksiä oli tasaisesti ja ovulaation aikaan useamman kerran, mutta niin taas menkat alkoi viime viikolla. Päätin että jos ns. joulun ihmettä ei tapahdu niin tormistaudun ja otan yhteyttä terveydenhuoltoon tutkimuksia varten. Tänään ihana työterveyslääkäri kirjoitti lähetteen laboratoriotutkimuksiin joiden jälkeen lähete gynekologille. Jospa tämä tästä...mieliala vaihtelee. Jos lapsia halutaan se kaksi niin saisi jo alkaa tapahtua! Molemmill ikää 31 vuotta siis.

334/474 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me päätettiinkin, että ei odoteta sinne huhtikuuhun, että aletaan yrittää, vaan heti ku tammikuussa mun perussairauden lääkitys säädetty kuntoon raskautta varten, niin sit ehkäisy pois. Jännittävää ja ihanaa!

335/474 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain tänään hailakan plussan😳eilen oli jo jonkinlainen haamu näkyvissä. Noh, katsotaan miten tästä etenee. Kuukautiset alkaisivat kalenterin mukaan vasta to tai pe..

336/474 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ilmoittautuu yksi vähän iäkkäämpi kuumeilija mukaan ketjuun😊olen siis 38v. Meillä ennestään kaksi teini ikäistä poikaa ja iltatähti poika 1v8kk. Nyt sitten päätettiin että yritetään vielä meidän iltatähdelle kaveria, uusintakierroksella kun ollaan muutenkin 🥰

Ehkäisy jätetty pois 8/22. Pitkän imetyksen ja minipillereiden vuoksi menkat olleet kadoksissa ja teroluteilla niitä vähän käynnistelty. Lisäksi aloitin Letrot ovulaatiota tehostamaan ja nyt siis ensimmäinen Letrokierto meneillään.

337/474 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilonpilke, pidetään peukkuja! Täällä sitten tuli eilen aamulla selkee plussa😳

338/474 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Quinn, tuplasti onnea 😍

Pitkän lapsettomuuden jälkeen kahden lapsen äiti.

339/474 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa Quinn😍

Mites muilla menee? Mä tilasin jo malttamattomana ovis- ja raskaustestejä raskauskeijun alesta, tarkoituksena ois mielenkiinnosta kokeilla ovuloinko nyt kierukan kanssa. Vähän jännittää miten kroppa yli 5v jälkeen reagoi kun kierukka keväällä poistetaan

340/474 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tehnyt nyt useamman positiivisen raskaustestin, joten kai se on uskottava, että heti ekasta kierrosta tärppäsi🥲uskomattoman kiitollinen olo. Nyt olisi menkoista laskettuna ehkä rv 5+1. Toivotaan että kaikki etenee ongelmitta ja saadaan vauva syliin joskus elokuussa