Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttääkö kukaan halpiskuukautissuojia?

Vierailija
14.03.2022 |

Itse oon yleensä käyttäny Allwaysia, mutta välillä on tullu kokeiltua Rainbow-siteitä myös, mitkä on ollu ihan ok.

Nyt ostin kokeilumielessä X-tran sidepaketin ja yllätyin positiivisesti, miten laadukkaan tuntuisia tällaisen halpismerkinkin siteet voi olla. Liimapinta leveä ja parempi kuin monissa kalliimmissa merkeissä. Täytyypä alkaa ostamaan jatkossa näitä. 👍

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki jättimenkoista kärsiville: jos yölläkin pitää nousta vaihtamaan, ottakaa käyttöön housuvaipat. Tena ladyt itselläni käytössä kolmena ekana yönä, ja onpa muuten ihana tunne kun saa nukuttua eikä tarvitse pelätä lakanoidenkaan puolesta. :D

Vierailija
62/99 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kankaisia ecopads, pestäviä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän yleensä Libressen pitkiä yösuojia päivälläkin, koska tulee aika paljon vuotoa. Toisaalta menkat myös loppuvat melkein kuin seinään jo parissa päivässä.

Halvempia siteitä, eli yleensä Pirkkaa tai S-ryhmän vaihtoehtoja, käytän yöllä peppuvaon suojana, koska muuten tulee ohivuotoja. Käytän noita halvempia myös menkkojen loppuvaiheessa, kun imukyvyllä ei ole enää niin väliä, kunhan suojaa tahroilta.

Ennen käytin Vuokkosia, mutta huomasin, että osa vuodosta jää siteen pinnalle kosteaksi kerrokseksi, siinä missä Libresse imee kaiken. Kerran myös erehdyin ostamaan Vuokkosista Cotton -merkkisiä, joista jää ihan hirveät liimat housuihin kiinni. Jäi loput käyttämättä.

Alwaysia kokeilin joskus teininä, mutta siitä tuli outoa kutinaa, kun erehdyin laittamaan siteen hieman kosteaa ihoa vasten. En muutenkaan tykkää niiden oudosta pinnasta.

Vierailija
64/99 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin halpissiteitä kuin Alwaysia. Se on inhottavan muovinen ja pinta oli ainakin ennen sellainen reikäisen karhea. Tosin mulla on niin runsaat menkat, että pääasiallisin suoja on kans tuo ob:n super plus tamponi. Sille en ole löytänyt halpaa korviketta. Side on sitten tamponin lisänä kodin ulkopuolella ja öisin varalta, kun tamponi täyttyy yleensä 2 tunnissa ja alkaa falskata.

Vierailija
65/99 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN OLE IKINÄ TYKÄNNYT ALWAYSSEISTÄ; AINA MÄRKÄ OLO. HYI.

Vierailija
66/99 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle ole väliä sillä merkillä, ostan vain jonkun joka vaikuttaa sopivalta ja on halpa.

Ei melkeinpä missään muissakaan tuotteissa tunnu olevan eroa ostaako kalliimman vai halvemman.

Vierailija
67/99 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa olen aina käyttänyt pelkästään ns. halpiskuukautissuojia, ekoista kuukautistani lähtien. Äiti kertoi aikanaan, että ne ovat parhaita ja että mistään ylihintaisesta Alwayssistä tai Libressestä ei kannata alkaa maksamaan. Olen toki kokeillut niitäkin, mutta todennut että halpikset ovat parhaita. 

Tällä hetkellä paras on Pirkka ja Pirkan siteitä käytän. Rainbow oli ennen kaikista paras, mutta pari vuotta sitten siteiden malli ja materiaali vaihtui enkä tykkää niistä uusista :(

Joo huomasin saman. Silloinhan mä ostin ainoastaan noita Rainbowin siteitä. Ne oli kivan näköisiäkin, sinisiä kukkakuvioita niissä. Nyt ne on muuttunu tylsän valkoisiksi.

No eihän sillä siteiden ulkonäöllä pitäs mitään merkitystä olla, tärkeintä että asiansa ajaa.

Mutta kyllä se pieni koristus niissä siteissä on ihan kiva. Näissä X-tra siteissäkin näkyy olevan pari kukkasta, kun oikein tarkkaan katsoo. 🤗 Ap

Vierailija
68/99 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin käyttämään siteitä pari viikkoa (kaavinta), en tajua lainkaan miten kukaan niitä voi käyttää ja tässä syitä;

-tunnet kuinka veri lopsahtaa ja saat pelätä mihin se oikein nyt tällä kertaa meni (ok, always imi lähes heti)

- joudut käyttämään mummohousuja koska muuten side kiertyy housuihin ja tosiaan veri on missä sattuu

-kun lasket housut alas, side tarttui reisiin ja tippui pois

-osa siteistä haisi melko pahalle

-puolet siteestä lerpatti jossain alkkareiden sivussa/ulkopuolella joka tuntui tosi ikävälle iholla

-hirveä jätemäärä

-se tunne kun siteessä on verta, yök - joudut vaihtamaan tosi usein -> lisää jätettä

En myöskään tunne siteitä joten kävin läpi halvoista kalliisiin

Palasin heti, kun pystyin siistiin kuukuppiin

Vierailija
69/99 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös käytössä Lidlin tamponit, koska saksalainen laatu-hintasuhde on hyvä. Pirkka ja Rainbow kanssa hyviä. Rustan oma halpismerkki on myös ollut toimiva, en nyt muista sen nimeä. 

Ennen kierukkaa, kun vuosin tosi, tosi paljon, ainoastaan OB oli sopivin.

Pikkuhousunsuojista ei halpismerkeiltä löydy tositositosi ohutta, mikä harmittaa hieman.

Vierailija
70/99 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouduin käyttämään siteitä pari viikkoa (kaavinta), en tajua lainkaan miten kukaan niitä voi käyttää ja tässä syitä;

-tunnet kuinka veri lopsahtaa ja saat pelätä mihin se oikein nyt tällä kertaa meni (ok, always imi lähes heti)

- joudut käyttämään mummohousuja koska muuten side kiertyy housuihin ja tosiaan veri on missä sattuu

-puolet siteestä lerpatti jossain alkkareiden sivussa/ulkopuolella joka tuntui tosi ikävälle iholla

-hirveä jätemäärä

-se tunne kun siteessä on verta, yök - joudut vaihtamaan tosi usein -> lisää jätettä

Joillain on elämässä muutakin ajateltavaa, niin ei ehdi alkaa miettimään ja yökkäilemään jotain tunnetta, kun siteessä on verta. Ite en edes yleensä huomaa koko sidettä. 

Vierailija
71/99 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen itse kukautissuojat. laitan tyhjän vessapaperirullan sisään sanomalehteä ja tuohta, toimii hyvin, joskin hiukan hankala saada paikalleen.

Vierailija
72/99 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käytän libressen long plus ja siteitä. Vois kokeilla noita halvempiaki, mites nuo pirkka ja x tra siteet, onko ne pitkiä kun se on mulla myös yhtenä kriteerinä?

Pirkalla ja Rainbow'lla molemmilla on pitkä versio olemassa.

Alkuperäiseen kysymykseen vastauksena: käytän erihintaisia riippuen siitä, onko jotain ollut tuossa lähi-Citymarketissa tarjouksessa vai ei. Ainoa mitä en halua käyttää enää on Vuokkoset bio-sarja, koska niitä saa vaihtaa normaalia useammin (imukyky ei riitä ja tuntuu että pinta hajoaa).

Vierailija
73/99 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle muuten äiti myös opetti että halpissiteitä kannattaa käyttää. Silloin oli s-kaupoissa sellainen merkki kuin Daily kun mulla ekoja menkkoja oli. Niitä siteitä äiti sitten mulle aina osti, ennen kuin aloin huolehtia itse noista jutuista. Ei todellakaan mitään kalliita Alwaysia ollut ikinä. :D Mutta halpikset on ihan hyviä, tuolloin nuorenakin ihan sama mitä siteitä oli, kunhan jotain löytyi kaapista. 

Vierailija
74/99 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-hirveä jätemäärä

En tunnista näistä ongelmista ainuttakaan. Itse en taas ymmärrä miten joku viitsii hautoa veristä tuppoa sisuksissaan. Mutta onneksi nykyaikana on niin monta vaihtoehtoa, että niistä löytyy jokaiselle se vähiten epämiellyttävä.

Vierailija
75/99 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse käytän libressen long plus ja siteitä. Vois kokeilla noita halvempiaki, mites nuo pirkka ja x tra siteet, onko ne pitkiä kun se on mulla myös yhtenä kriteerinä?

Pirkalla ja Rainbow'lla molemmilla on pitkä versio olemassa.

Kiitos tiedosta:)

Alkuperäiseen kysymykseen vastauksena: käytän erihintaisia riippuen siitä, onko jotain ollut tuossa lähi-Citymarketissa tarjouksessa vai ei. Ainoa mitä en halua käyttää enää on Vuokkoset bio-sarja, koska niitä saa vaihtaa normaalia useammin (imukyky ei riitä ja tuntuu että pinta hajoaa).

Vierailija
76/99 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites ku mies ei haluu laittaa kumii munansa nuppiin

Sitten mies ei myöskään laita munaansa sun sisään. Ellette sitten ole vauva tekemässä. 

Mite kaks mies vauva tekemäsä? Kysyy Ahmed

Vierailija
77/99 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän, kuukuppia. Monta vuotta pysyy hyvänä ja maksoi Offerillassa parikymppiä. 

Vierailija
78/99 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites ku mies ei haluu laittaa kumii munansa nuppiin

Sitten mies ei myöskään laita munaansa sun sisään. Ellette sitten ole vauva tekemässä. 

Meinasit että 73 v akka sais vauvan? 

Vierailija
79/99 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä yhdessä noin euron maksavassa normaalin paksuisessa halpiksessa on aika samanlainen kuvio kuin Luis Vuittonilla. On onhan se hedelmällinen pillu tuotteineen jonkinlainen arvoesine tavallaan. Ainakin jos sillä osaa tienata. Harmittaa että nuorena opiskelijans kun käytin samoja v-rättejä en tajunnut vinkkiä laittaa lihalompsalla rahoiksi. Hyvä muistutus kuitenkin.

Vierailija
80/99 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän, kuukuppia. Monta vuotta pysyy hyvänä ja maksoi Offerillassa parikymppiä. 

Kuukuppihan on astronauteilla käytössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi