Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttääkö kukaan halpiskuukautissuojia?

Vierailija
14.03.2022 |

Itse oon yleensä käyttäny Allwaysia, mutta välillä on tullu kokeiltua Rainbow-siteitä myös, mitkä on ollu ihan ok.

Nyt ostin kokeilumielessä X-tran sidepaketin ja yllätyin positiivisesti, miten laadukkaan tuntuisia tällaisen halpismerkinkin siteet voi olla. Liimapinta leveä ja parempi kuin monissa kalliimmissa merkeissä. Täytyypä alkaa ostamaan jatkossa näitä. 👍

Kommentit (99)

Vierailija
1/99 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvätuloinen, mutta suosikki kuukautissuojani on - tadaa - halpismerkki k-menu cittarista.

Alwaykset jotenkin polttaa nivuset, siis niissä on ehkä jotain ainetta jolle olen allerginen. K-menu on tuoksuton, ei ärsytä ihoa, perusside taitaa maksaa 0,99e

:D

Vierailija
2/99 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs halpismerkki meni housuissa jo puolessa tunnissa muodottomaksi mössöksi. Roskiin lensi koko paketti, enkä osta enää sitä halvinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/99 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aina halvimpia siivellisiä. 

Vierailija
4/99 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

X tran siiveellisiä siteitä käyttänyt jo monta vuotta. Maksaa jotain 89 senttiä.

Vierailija
5/99 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs halpismerkki meni housuissa jo puolessa tunnissa muodottomaksi mössöksi. Roskiin lensi koko paketti, enkä osta enää sitä halvinta.

Kerropa mikä merkki, niin me muut voimme sitten jatkossa välttää myös kyseisten suojien ostamista. Ap

Vierailija
6/99 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep! Oikeastaan käytän kotona pääasiassa halpismerkkejä. Mulla on jemmassa kuitenkin aina yksi paketti kallimpia, jotka toimee oikeasti. Syy on se, että säästän rahaa. Parempia käytän jos menen sellailille asioille, joissa on todella tarve hyvästä pitävyydestä. Täällä siis pienituloinen opiskelija. 

Vierailija
7/99 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kokemusta kuukaustisalushousuista? Olen kuullut semihyvää. Voisi olla myös siteiden ohessa ihan järkevä satsaus. Jos ei ole mitkään todella runsaat kuukautiset.

Vierailija
8/99 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten käytän ob:n tamponeita, mutta aina välillä on turvauduttava pirkkaan kun ob:ta ei ole lähikaupasta saatavilla. 

Vierailija
9/99 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoissa tehtaissahan ne tehdään kaikki, mutta pakataan eri kääreisiin.  Merkkituotteissa maksetaan siitä merkistä ja sen mainonnasta.

Vierailija
10/99 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kokemusta kuukaustisalushousuista? Olen kuullut semihyvää. Voisi olla myös siteiden ohessa ihan järkevä satsaus. Jos ei ole mitkään todella runsaat kuukautiset.

Parhaat menkkapikkarit on kalliit Thinx merkkiset. Mutta prismassa halpoja dorina-menkkapikkareita, en ole vielä ostanut mutta meinasin kokeilla. Taisi olla 27e 2kpl paketti.

Vierailija
11/99 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä muita, kuin noita cotton suojia, koska muut aiheuttaa ainakin mulla hiivatulehduksen.

Vierailija
12/99 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä käytän Alwaysia ja muutenkin tilanteissa jossa vaaditaan hyvää suojaa. Halpiksia käytän päivällä jos oon ihan kotona. Kyllä ne sen verran asiansa ajaa. Rainbowia ja X-traa. Veret vaan jää silleen ikävästi siihen pintaan, mutta side itsessään ei ole muovinen ja hiostava, niin kun Always.

Vierailija
13/99 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako menkkapikkarit miten runsaaseen vuotoon? Mulla horror menkat, töissä usein 8h kokouksia josta ei pääse pois vessaan, ja tamponi pettää jo 2h kohdalla vaikka on isointa kokoa. Nyt ollut tamponi ja mega-yöside. Olisikohan noi pikkarit yhtä suojaavat kuin side?

Vierailija
14/99 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kukaan ei käyttäisi halpiskuukautissuojia, ei niitä myöskään valmistettaisi. Vastaus kysymykseesi on: Kyllä käyttää.

Vierailija
15/99 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko halpismerkeillä biohajoavia/luomusiteitä? En ole katsonut.

Ainoa, joista en ole saanut iho-oireita tähän mennessä on Vuokkoset-merkin Bio suojat. Kotimaisuudesta tietty plussaa.

Ajattelin menkkapikkareita, mutta nuo Libressen vaikuttivat aika keinotekoisilta. Joku mainosti, että joku kotimainen tuottaja on tehnyt ihoystävällisempiä, mutten nyt muista kuka. Pitää googletella. 

Vierailija
16/99 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt halpismerkkiä 90-luvun jälkeen, kun silloin teininä kokeilin ja olivat huonoja. Sittemmin olen siirtynyt käyttämään enimmäkseen tamponeja, mutta tämän keskustelun innoittamana aion kokeilla halpissiteitä tamponien ohella.

Vierailija
17/99 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

X tran siiveellisiä siteitä käyttänyt jo monta vuotta. Maksaa jotain 89 senttiä.

On ihan ok! Kaikki ei ymmärrä merkki ja hinta ei takaa laatua!Joskus ottakaa surenuslasi mukaan katsokaa halpis hintaisen tuoten valmistaja ja sen Merki tuoten valmistaja joss isolla merkki.Yllätytte tulee samalta tehtalta tai vamistajalta ja kostuus ihan sama.Jotkut vaan tykää kaikessa maksaa merkistä!

Vierailija
18/99 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko halpismerkeillä biohajoavia/luomusiteitä? En ole katsonut.

Ainoa, joista en ole saanut iho-oireita tähän mennessä on Vuokkoset-merkin Bio suojat. Kotimaisuudesta tietty plussaa.

Ajattelin menkkapikkareita, mutta nuo Libressen vaikuttivat aika keinotekoisilta. Joku mainosti, että joku kotimainen tuottaja on tehnyt ihoystävällisempiä, mutten nyt muista kuka. Pitää googletella. 

Mitä hyötyä siteissä on biohajoavuudesta?

Vierailija
19/99 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaako menkkapikkarit miten runsaaseen vuotoon? Mulla horror menkat, töissä usein 8h kokouksia josta ei pääse pois vessaan, ja tamponi pettää jo 2h kohdalla vaikka on isointa kokoa. Nyt ollut tamponi ja mega-yöside. Olisikohan noi pikkarit yhtä suojaavat kuin side?

8 tuntia kokouksia ilman mitään taukoja? Kuulostaa siltä, että vessatauon verran pitäisi hoitua taukoa, ja monet haluaisivat varmaan syödäkin jotain pikaisesti.

Mielestäni näin 2020-luvulla olisi aivan asiallista kysyä suoraan esihenkilöltä, missä välissä voisit käydä vessassa. Sano ihan suoraan, että on runsaat kuukautiset ja pakko päästä kahden tunnin välein. Lähetä sähköpostilla niin on mustaa valkoisella, jos sulla on kakka työpaikka (kuten ilmeisesti on).

Kuukautissuojat on kehittyneet paljon viime aikoina mutta sun ongelmaan niistä ei kannata etsiä apua. Liittoon yhteyttä jos esihenkilön kanssa ei asia ratkea.

Vierailija
20/99 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä muita, kuin noita cotton suojia, koska muut aiheuttaa ainakin mulla hiivatulehduksen.

En minäkään voi käyttää muita, saan kaikista muista karmean kutinan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä