Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rumilla ihmisillä kauniita lapsia

Vierailija
19.08.2015 |

Ja päinvastoin.
outoa...tosi yleistä.
ölen ollut 250 pk:ssa ja ihmetellyt asiaa

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman huomannut. Me ei olla mitään kauniita ja ajattelin, että lapsistakin tulee suohirviöitä, mutta pojat sopivan komeita.
Jos olis tullut tyttö niin mieskin sanoi, että joutuu menemään kauneusleikkaukseen.
Mutta kauneus on katoavaista.

Vierailija
2/5 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naspurit kauniita. Heillä ihan peikon näköinen lapsi. Isot korvat ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä useinkaan. Näkee paljon sellaisia perheitä että miettii vaan, että mitä nuokin ovat ajatelleet siirtyessään geenejään eteenpäin.

Vierailija
4/5 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kauniit vanhemmat ja rumahkot lapset. :( (olen siis itse vanhempieni lapsi, minulla ei lapsia.) En tiedä mistä tämän perunanenänkin olen oikein mennyt perimään.

Vierailija
5/5 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Ehkä se kauneuskin periytyy vähän sinne sun tänne, esim. isoisovanhemmat olleet hyvännäköisiä niin sitten kolmannen sukupolven lapsista tuli taas kauniita, vaikka välissä olikin pari rumaa. No en tiedä :D Minun isästäni usein sanottiin, että jos hän olisi nainen niin olisi hurjan kaunis (vaikka miehenä kyllä näytti enemmänkin vankikarkurilta ja vieraat lapset pelkäsivät) ja nyt minulle ja siskolleni sanotaan aina, että sehän piti ihan paikkansa, että se mies sitten sai kaksi oikein kaunista tytärtä. Äitini ei myöskään ole kovin kummoisen näköinen, mutta se ehkä johtuu lähinnä epäterveellisistä elämäntavoista.