Eroamisen helppous
Tajusin vuoden alussa, että suhteemme alkaa olla tuhoon tuomittu. Jostain syystä, kuten usein erotessa, tuntui irti päästäminen todella vaikealta. Olimme kokeneet paljon yhdessä, erityisesti vaikeita asioita elämässä. Luulin aina, että olemme yhdessä ikuisesti. Tämä illuusio kuitenkin katosi, saatuani tietoon eräitä asioita kumppanistani. Tiesin, ettei kyseessä todellakaan vuosisadan rakkaustarina ole. Puolisoni oli pettänyt minua aiemmin ja valehdellut asiasta liian kauan. Aluksi luulin selviäväni, kunhan vain kostan. Petin muutaman kerran, kunnes tajusin miten paljon minulla vientiä on. Vietimme paljon aikaa eri paikkakunnilla ja petin häntä järjestelmällisesti. Olin pettänyt 7 kertaa ja olin siihen aivan koukussa. Asuimme yhdessä, mutta ruokatunneilla kävin tapaamassa muita. Muille olin kertonut tilanteeni, eikä se heitä haitannut. Mikäpä siinä, kun seksi sujuu. Puhuin jopa puolisoni kanssa puhelimessa, samalla kun harrastin seksiä toisen kanssa. Se oli parasta. Kerran kun menin tapaamaan häntä toiselle paikkakunnalle, kävin siinäkin kaupungissa hoitoni luona ensin. Viikonloppuisin vein monesti kaksi partneria yhden illan aikana kotiini kun puolisoni oli muualla. Myöskään harrastukseni eivät olleet aivan niitä, mitä olin väittänyt. Jouduin hankalaan työkomennukseen, jolloin otin puolisoni vielä mukaan. Seksileluksi ja ihan vain siksi, ettei hänelläkään ole omaa kesänviettoa. Jätin hänet lopullisesti vähän aikaa sitten ja voin todeta, että olen nero. En ole laskenut, montako kertaa ehdin kostaa. Ehkä 20 tai 30? Mutta tuntui aivan JÄRKYTTÄVÄN hyvältä. Lopulta laitoin siipan kävelemään kun en enää halunnut koskea häneen. Viimeisenä seksikertanamme laukesin vain kun ajattelin näitä toisia. Annoin tunteiden pikkuhiljaa vain kadota ja itse eroaminen kävi automaattisesti. Enää en tunne edes sääliä exääni kohtaan. Vaikka vaikeat ajat hänellä edessä, siinäpähän sinnittelee kun itse oli valmis kaiken joskus särkemään. Aivan palasina tuo ihmisraunio jo on, joten tuskin tällainenkaan tuntuu missään. Kumppani sai muutamat partnerini vielä tietoonsa, mutta ei koko totuutta. En koe tarvetta kertoa hänelle kun ymmärsin, että tämä oli vain oma terapiajaksoni, ei pelkkä kosto. Ja hieno terapia onkin. Nyt ajattelin kulkea vapaana ja miettiä rauhassa, kuinka tästä eteenpäin. Itsestäni en tiennyt voivani pettää, mutta niin suuria olivat ne minulle syötetyt valheet että muutti minun suhtautumiseni tuohon ihmiseen ja koko maailmaan aivan täysin.
Kommentit (51)
Ilman muuta pettäminen kostetaan pettämällä.Näin mäkin tein.Saipahan mies vuorostaan kärsiä ja tuntea ne helvetilliset tunteet mitä pettäminen ja valehtelu saa aikaan.Miten se ois muuten ymmärtäny?
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 17:06"]Ilman muuta pettäminen kostetaan pettämällä.Näin mäkin tein.Saipahan mies vuorostaan kärsiä ja tuntea ne helvetilliset tunteet mitä pettäminen ja valehtelu saa aikaan.Miten se ois muuten ymmärtäny?
[/quote]
Alennuit sitten samalle tasolle.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 16:55"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 16:42"]Kosto vahingoittaa vain kostakaa
Kaikki apn viestit on ihan pimeitä
[/quote]
Ei ole vahingoittanut. Päinvastoin. Olen iloisempi ja voin paremmin kuin aikoihin. AP
[/quote]
Jepjep.. varmaan terapia tulisi tarpeeseen.
[/quote]
Tiedätkö, tää oli tosi terapeuttista. Enää en edes sääli sitä naista.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 16:41"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 16:37"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 16:36"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 16:20"]Taidat olla henkisesti esikouluiässä. Reipas poika, kyllä se lutka tosiaan on kamalan tyhmä. Siis niin tyhmä. Voisit vielä vaikka varastaa sen lelut!
Oikeasti exällesi kävi loistava tuuri kun pääsi sinusta eroon ja hänellä oli selvästi hyvä syy pettää sinua alunperinkin. Olet aivan ykkösluokan sekopää.
[/quote]
Mun mielestä AP toimi oikein. Vai olisiko mielestäsi hänen velvollisuus nyt selvitä vain yli pettämisestä ja noin kauan jatkuneesta valehtelusta?
[/quote]
Eiköhän se normaalin ihmisen ratkaisu ole vain erota eikä jäädä mitään kostoa hautomaan.
[/quote]
Niinpä ja eikös kaiken tuon kostamisen jälkeenkin pidä päästä siitä puolison pettämisestä yli?
Jonkin ajan päästä sitä saattaa joutua käsittelemään tuon omankin käytöksen..
[/quote]
Jep. Pääsin hyvin yli pettämisestä näillä kotikonsteilla. Kiitos vaan huolenpidosta.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 17:08"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 17:06"]Ilman muuta pettäminen kostetaan pettämällä.Näin mäkin tein.Saipahan mies vuorostaan kärsiä ja tuntea ne helvetilliset tunteet mitä pettäminen ja valehtelu saa aikaan.Miten se ois muuten ymmärtäny?
[/quote]
[/quote]
Siinä mihinkään alennuta. Samalla tavalla kokeillaan muitakin, aivan kuten pettäjä. Ja kivaa on.
Ihan itse itseäni arvostaisin enemmän ilman tuollaista kostopaskaa.. Jäis varmasti morkkis tuollaisesta ajanjaksosta ja sellainen olo että olen kyllä minäkin yksi psska itsekin. Jonkinlaisen koston ymmärrän mutta tuo kuulostaa jo aika sairaalta mässäilyltä.
Tää on kyllä paras aikoihin. Juuri näin pettäjiä tuleekin kohdella. Pääasia, ettei itselläsi ole paha mieli. JA miksi pettäjä pitää päästää vähällä, kun kerta kaiken on valmis menettämään.
Surullista. Toivottavasti kaikki osapuolet voivat hyvin ilman kostamista jatkossa.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 12:44"]Surullista. Toivottavasti kaikki osapuolet voivat hyvin ilman kostamista jatkossa.
[/quote]
Olen samaa mieltä. Pettäjä tiesi, mitä tuleman pitää. Varmasti voi nyt hyvin yksinhuoltajana. AP
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 17:32"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 16:37"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 16:36"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 16:20"]Taidat olla henkisesti esikouluiässä. Reipas poika, kyllä se lutka tosiaan on kamalan tyhmä. Siis niin tyhmä. Voisit vielä vaikka varastaa sen lelut!
Oikeasti exällesi kävi loistava tuuri kun pääsi sinusta eroon ja hänellä oli selvästi hyvä syy pettää sinua alunperinkin. Olet aivan ykkösluokan sekopää.
[/quote]
Mun mielestä AP toimi oikein. Vai olisiko mielestäsi hänen velvollisuus nyt selvitä vain yli pettämisestä ja noin kauan jatkuneesta valehtelusta?
[/quote]
Eiköhän se normaalin ihmisen ratkaisu ole vain erota eikä jäädä mitään kostoa hautomaan.
[/quote]
Niin, vaikka toinen tekisi väärin, itse pitäisi elää omien periaatteidensa mukaan.
Olisi voinut heti erota ja panna kaikkia niitä naisia sinkkuna.
Kyllä sekin olisi pettäjävaimosta pahalta tuntunut vaikka ei enää varsinaista pettämistä olekaan.
Nyt ei ap ole yhtään kummempi.
Paras pysyä sinkkuna ja pitää niin paljon naisia kuin sielu sietää mutta rehellisesti.
[/quote]
Miksi olisi pitänyt erota? Nainenhan tässä oli määrittänyt rajat seurustelun sääntöihin aivan itse. Yksinkertaista. Petetään ja valehdellaan. AP
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 17:08"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 17:06"]Ilman muuta pettäminen kostetaan pettämällä.Näin mäkin tein.Saipahan mies vuorostaan kärsiä ja tuntea ne helvetilliset tunteet mitä pettäminen ja valehtelu saa aikaan.Miten se ois muuten ymmärtäny?
[/quote]
[/quote]Se joka on uskottomalle uskollinen niin sehän se alentuu.Kostosta saa kyllä hyvät kicksit;).Seksi kostomielessä jonkun ihanan miehen kans oman miehen valehtelujen jälkeen oli parasta terapiaa ikinä......
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 18:23"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 17:32"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 16:37"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 16:36"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 16:20"]Taidat olla henkisesti esikouluiässä. Reipas poika, kyllä se lutka tosiaan on kamalan tyhmä. Siis niin tyhmä. Voisit vielä vaikka varastaa sen lelut!
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Niin, vaikka toinen tekisi väärin, itse pitäisi elää omien periaatteidensa mukaan.
Olisi voinut heti erota ja panna kaikkia niitä naisia sinkkuna.
Kyllä sekin olisi pettäjävaimosta pahalta tuntunut vaikka ei enää varsinaista pettämistä olekaan.
Nyt ei ap ole yhtään kummempi.
Paras pysyä sinkkuna ja pitää niin paljon naisia kuin sielu sietää mutta rehellisesti.
[/quote]
Miksi olisi pitänyt erota? Nainenhan tässä oli määrittänyt rajat seurustelun sääntöihin aivan itse. Yksinkertaista. Petetään ja valehdellaan. AP
[/quote]
Eihän hän mitään rajoja määritellyt kuin itselleen.Sinä määrität omat rajasi omien arvojesi pohjalta.
Kysyt miksi olisit eronnut. No juuri siksi kun petti ja valehteli.
Itse en pystyisi olla enää sellaisen kanssa.
Miehillä homma ilmeisesti onnistuu.
Ilmankos eräs mies sanoi että kyllä sitä ketä tahansa ruppanaa kerran panee.
Jos ajattelisin jotain kostoa, niin ainoa toimiva kosto olisi se että pärjäisin hyvin, näyttäisin entistä paremmalta, löytäisin pettäjäpuolisoa paremman kumppanin jne
Naiset ovat vain tuplastandardeilla toimivia manipuloivia itseriittoisia olentoja, joiden tekemiset ovat ok. Muiden tekemiset eivät ole ok. Millekkään toiminnalle, joka ei palvele naisen tarkoitusperiä ja tavotteita et tule koskaan saamaan hyväksyntää, koska siitä ei ole hyötyä hänelle. Jos ryhdyt palvelijaksi niin kohta kuulet että olet tossu. Jos teet kuten itse haluat, olet jollain tavalla ongelmainen naisen silmissä, mitä vatvotaan ns. parisuhteen loppuun: sovinisti, sitoutumiskammoinen, takertuja, läheisyyspelkoinen, huono kommunikoimaan tai ottamaan huomioon, muutamina esimerkkeinä.
Parisuhteen alku on miehen elämän loppu.
Ei maksa vaivaa käyttää energiaa moniongelmaisiin.
Minusta melko outoa ajatella, että kertomasi toiminta eroamista helpottaa. Tarkoitan, että eiköhän olisi onnistunut ilman kiusaamistakin? Olet varmaan sairas jos mieltäsi asia ylentää.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 11:46"]Minusta melko outoa ajatella, että kertomasi toiminta eroamista helpottaa. Tarkoitan, että eiköhän olisi onnistunut ilman kiusaamistakin? Olet varmaan sairas jos mieltäsi asia ylentää.
[/quote]
Olen varmaankin sitten sairas. Näillä konsteilla nautin koko prosessista. Ja ikävää en tule potemaan. Voin suositella muillekin!
Yksi hyvä oli kun puolisoni oli antanut minulle lahjaksi lippuja erääseen tapahtumaan. Siis olin saanut liput ennen kuin tiesin hänen puuhistaan. Kun totuus selvisi, möin liput netissä hyvään hintaan ja menimme niillä rahoilla salaisen rakkaani kanssa romanttiselle illalliselle. Se oli onnistunut ilta. AP
Miksipä ei terapoisi itselleen mahdollisimman hyvää oloa ja helppoa eroa, näin säilyy oma mieli ehjempänä. Tärkeintä on aina pitää itsestään huolta ja säilyä toimintakykyisenä. Kun luottamus on petetty, ei paluuta entiseen luonnollisestikaan ole, naiivia ajatellakaan niin. Keskinäinen suhde muuttuu pysyvästi eivätkä kaikki ole valmiita jatkamaan parisuhdetta kumppanin kanssa, johon ei voi luottaa.
Kosto sitäpaitsi parantaa oloa, se on paljon parempi vaihtoehto kuin uhriutuminen. Kyllä luottamuksen pettäjä tietää mitä tilaa, häntä on turha sääliä. Tsemppiä ap, järjestä itsellesi mukava elämä.
Suomalaisiin nykynaisiin ei ole mitään luottamista. He ovat hyvin "loose" Ja parisuhde on melko mahdotonta toteuttaa heidän kanssaan kun pitää olla ulkopuolisia benefittejä. Sinkkumiehelle 98% suorista ehdotuksista tulee naimissa olevilta naisilta ja niitä on yllättävän paljon. Kannattaa varautua hyvät veljet.