Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eroamisen helppous

Vierailija
19.08.2015 |

Tajusin vuoden alussa, että suhteemme alkaa olla tuhoon tuomittu. Jostain syystä, kuten usein erotessa, tuntui irti päästäminen todella vaikealta. Olimme kokeneet paljon yhdessä, erityisesti vaikeita asioita elämässä. Luulin aina, että olemme yhdessä ikuisesti. Tämä illuusio kuitenkin katosi, saatuani tietoon eräitä asioita kumppanistani. Tiesin, ettei kyseessä todellakaan vuosisadan rakkaustarina ole. Puolisoni oli pettänyt minua aiemmin ja valehdellut asiasta liian kauan. Aluksi luulin selviäväni, kunhan vain kostan. Petin muutaman kerran, kunnes tajusin miten paljon minulla vientiä on. Vietimme paljon aikaa eri paikkakunnilla ja petin häntä järjestelmällisesti. Olin pettänyt 7 kertaa ja olin siihen aivan koukussa. Asuimme yhdessä, mutta ruokatunneilla kävin tapaamassa muita. Muille olin kertonut tilanteeni, eikä se heitä haitannut. Mikäpä siinä, kun seksi sujuu. Puhuin jopa puolisoni kanssa puhelimessa, samalla kun harrastin seksiä toisen kanssa. Se oli parasta. Kerran kun menin tapaamaan häntä toiselle paikkakunnalle, kävin siinäkin kaupungissa hoitoni luona ensin. Viikonloppuisin vein monesti kaksi partneria yhden illan aikana kotiini kun puolisoni oli muualla. Myöskään harrastukseni eivät olleet aivan niitä, mitä olin väittänyt. Jouduin hankalaan työkomennukseen, jolloin otin puolisoni vielä mukaan. Seksileluksi ja ihan vain siksi, ettei hänelläkään ole omaa kesänviettoa. Jätin hänet lopullisesti vähän aikaa sitten ja voin todeta, että olen nero. En ole laskenut, montako kertaa ehdin kostaa. Ehkä 20 tai 30? Mutta tuntui aivan JÄRKYTTÄVÄN hyvältä. Lopulta laitoin siipan kävelemään kun en enää halunnut koskea häneen. Viimeisenä seksikertanamme laukesin vain kun ajattelin näitä toisia. Annoin tunteiden pikkuhiljaa vain kadota ja itse eroaminen kävi automaattisesti. Enää en tunne edes sääliä exääni kohtaan. Vaikka vaikeat ajat hänellä edessä, siinäpähän sinnittelee kun itse oli valmis kaiken joskus särkemään. Aivan palasina tuo ihmisraunio jo on, joten tuskin tällainenkaan tuntuu missään. Kumppani sai muutamat partnerini vielä tietoonsa, mutta ei koko totuutta. En koe tarvetta kertoa hänelle kun ymmärsin, että tämä oli vain oma terapiajaksoni, ei pelkkä kosto. Ja hieno terapia onkin. Nyt ajattelin kulkea vapaana ja miettiä rauhassa, kuinka tästä eteenpäin. Itsestäni en tiennyt voivani pettää, mutta niin suuria olivat ne minulle syötetyt valheet että muutti minun suhtautumiseni tuohon ihmiseen ja koko maailmaan aivan täysin.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 10:31"]Tajusin vuoden alussa, että suhteemme alkaa olla tuhoon tuomittu. Jostain syystä, kuten usein erotessa, tuntui irti päästäminen todella vaikealta. Olimme kokeneet paljon yhdessä, erityisesti vaikeita asioita elämässä. Luulin aina, että olemme yhdessä ikuisesti. Tämä illuusio kuitenkin katosi, saatuani tietoon eräitä asioita kumppanistani. Tiesin, ettei kyseessä todellakaan vuosisadan rakkaustarina ole. Puolisoni oli pettänyt minua aiemmin ja valehdellut asiasta liian kauan. Aluksi luulin selviäväni, kunhan vain kostan. Petin muutaman kerran, kunnes tajusin miten paljon minulla vientiä on. Vietimme paljon aikaa eri paikkakunnilla ja petin häntä järjestelmällisesti. Olin pettänyt 7 kertaa ja olin siihen aivan koukussa. Asuimme yhdessä, mutta ruokatunneilla kävin tapaamassa muita. Muille olin kertonut tilanteeni, eikä se heitä haitannut. Mikäpä siinä, kun seksi sujuu. Puhuin jopa puolisoni kanssa puhelimessa, samalla kun harrastin seksiä toisen kanssa. Se oli parasta. Kerran kun menin tapaamaan häntä toiselle paikkakunnalle, kävin siinäkin kaupungissa hoitoni luona ensin. Viikonloppuisin vein monesti kaksi partneria yhden illan aikana kotiini kun puolisoni oli muualla. Myöskään harrastukseni eivät olleet aivan niitä, mitä olin väittänyt. Jouduin hankalaan työkomennukseen, jolloin otin puolisoni vielä mukaan. Seksileluksi ja ihan vain siksi, ettei hänelläkään ole omaa kesänviettoa. Jätin hänet lopullisesti vähän aikaa sitten ja voin todeta, että olen nero. En ole laskenut, montako kertaa ehdin kostaa. Ehkä 20 tai 30? Mutta tuntui aivan JÄRKYTTÄVÄN hyvältä. Lopulta laitoin siipan kävelemään kun en enää halunnut koskea häneen. Viimeisenä seksikertanamme laukesin vain kun ajattelin näitä toisia. Annoin tunteiden pikkuhiljaa vain kadota ja itse eroaminen kävi automaattisesti. Enää en tunne edes sääliä exääni kohtaan. Vaikka vaikeat ajat hänellä edessä, siinäpähän sinnittelee kun itse oli valmis kaiken joskus särkemään. Aivan palasina tuo ihmisraunio jo on, joten tuskin tällainenkaan tuntuu missään. Kumppani sai muutamat partnerini vielä tietoonsa, mutta ei koko totuutta. En koe tarvetta kertoa hänelle kun ymmärsin, että tämä oli vain oma terapiajaksoni, ei pelkkä kosto. Ja hieno terapia onkin. Nyt ajattelin kulkea vapaana ja miettiä rauhassa, kuinka tästä eteenpäin. Itsestäni en tiennyt voivani pettää, mutta niin suuria olivat ne minulle syötetyt valheet että muutti minun suhtautumiseni tuohon ihmiseen ja koko maailmaan aivan täysin.
[/quote]
Kuulostaa aika lutkalta touhulta...

Vierailija
42/51 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:31"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 10:31"]Tajusin vuoden alussa, että suhteemme alkaa olla tuhoon tuomittu. Jostain syystä, kuten usein erotessa, tuntui irti päästäminen todella vaikealta. Olimme kokeneet paljon yhdessä, erityisesti vaikeita asioita elämässä. Luulin aina, että olemme yhdessä ikuisesti. Tämä illuusio kuitenkin katosi, saatuani tietoon eräitä asioita kumppanistani. Tiesin, ettei kyseessä todellakaan vuosisadan rakkaustarina ole. Puolisoni oli pettänyt minua aiemmin ja valehdellut asiasta liian kauan. Aluksi luulin selviäväni, kunhan vain kostan. Petin muutaman kerran, kunnes tajusin miten paljon minulla vientiä on. Vietimme paljon aikaa eri paikkakunnilla ja petin häntä järjestelmällisesti. Olin pettänyt 7 kertaa ja olin siihen aivan koukussa. Asuimme yhdessä, mutta ruokatunneilla kävin tapaamassa muita. Muille olin kertonut tilanteeni, eikä se heitä haitannut. Mikäpä siinä, kun seksi sujuu. Puhuin jopa puolisoni kanssa puhelimessa, samalla kun harrastin seksiä toisen kanssa. Se oli parasta. Kerran kun menin tapaamaan häntä toiselle paikkakunnalle, kävin siinäkin kaupungissa hoitoni luona ensin. Viikonloppuisin vein monesti kaksi partneria yhden illan aikana kotiini kun puolisoni oli muualla. Myöskään harrastukseni eivät olleet aivan niitä, mitä olin väittänyt. Jouduin hankalaan työkomennukseen, jolloin otin puolisoni vielä mukaan. Seksileluksi ja ihan vain siksi, ettei hänelläkään ole omaa kesänviettoa. Jätin hänet lopullisesti vähän aikaa sitten ja voin todeta, että olen nero. En ole laskenut, montako kertaa ehdin kostaa. Ehkä 20 tai 30? Mutta tuntui aivan JÄRKYTTÄVÄN hyvältä. Lopulta laitoin siipan kävelemään kun en enää halunnut koskea häneen. Viimeisenä seksikertanamme laukesin vain kun ajattelin näitä toisia. Annoin tunteiden pikkuhiljaa vain kadota ja itse eroaminen kävi automaattisesti. Enää en tunne edes sääliä exääni kohtaan. Vaikka vaikeat ajat hänellä edessä, siinäpähän sinnittelee kun itse oli valmis kaiken joskus särkemään. Aivan palasina tuo ihmisraunio jo on, joten tuskin tällainenkaan tuntuu missään. Kumppani sai muutamat partnerini vielä tietoonsa, mutta ei koko totuutta. En koe tarvetta kertoa hänelle kun ymmärsin, että tämä oli vain oma terapiajaksoni, ei pelkkä kosto. Ja hieno terapia onkin. Nyt ajattelin kulkea vapaana ja miettiä rauhassa, kuinka tästä eteenpäin. Itsestäni en tiennyt voivani pettää, mutta niin suuria olivat ne minulle syötetyt valheet että muutti minun suhtautumiseni tuohon ihmiseen ja koko maailmaan aivan täysin.
[/quote]
Kuulostaa aika lutkalta touhulta...
[/quote]

Olen mies. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei.

Vierailija
44/51 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetko eronneesi nyt vai jo tuolloin vuoden alussa?

Vierailija
45/51 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän pariskunnan, jossa mies käyttäytyy noin. En ole naiselle kehdannut kertoa, sillä olen hänenkin sotkujaan joskus ollut hautaamassa. Näissä asioissa saa ilmeisesti sitä, mitä on tilannutkin. Jokainen hoitakoon omat asiansa.

Vierailija
46/51 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tarvitsen nyt jotakin helpottamaan eroani. En usko, että näillä toiminnoilla helpottuu. Olisiko muita vinkkejä?

Vierailija
47/51 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 16:37"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 16:36"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 16:20"]Taidat olla henkisesti esikouluiässä. Reipas poika, kyllä se lutka tosiaan on kamalan tyhmä. Siis niin tyhmä. Voisit vielä vaikka varastaa sen lelut!

Oikeasti exällesi kävi loistava tuuri kun pääsi sinusta eroon ja hänellä oli selvästi hyvä syy pettää sinua alunperinkin. Olet aivan ykkösluokan sekopää.
[/quote]

Mun mielestä AP toimi oikein. Vai olisiko mielestäsi hänen velvollisuus nyt selvitä vain yli pettämisestä ja noin kauan jatkuneesta valehtelusta?
[/quote]

Eiköhän se normaalin ihmisen ratkaisu ole vain erota eikä jäädä mitään kostoa hautomaan.
[/quote]

Niin, vaikka toinen tekisi väärin, itse pitäisi elää omien periaatteidensa mukaan.
Olisi voinut heti erota ja panna kaikkia niitä naisia sinkkuna.
Kyllä sekin olisi pettäjävaimosta pahalta tuntunut vaikka ei enää varsinaista pettämistä olekaan.
Nyt ei ap ole yhtään kummempi.
Paras pysyä sinkkuna ja pitää niin paljon naisia kuin sielu sietää mutta rehellisesti.

Vierailija
48/51 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 16:01"]Muistan kun kerran olin lempinyt pettäjävaimoni kanssa. Huvitti kovasti kun hän pyyhki naamansa minun t-paidalla, jolla edellisillan armaani oli puhdistanut peppunsa lemmennesteistäni. En sanonut mitään, nauroin sisäisesti. AP
[/quote]

Haha!! Sai siis oman osansa takautuvasti. Ei helv....!

Vierailija
49/51 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi!

Vierailija
50/51 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 17:10"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 16:41"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 16:37"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 16:36"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 16:20"]Taidat olla henkisesti esikouluiässä. Reipas poika, kyllä se lutka tosiaan on kamalan tyhmä. Siis niin tyhmä. Voisit vielä vaikka varastaa sen lelut! Oikeasti exällesi kävi loistava tuuri kun pääsi sinusta eroon ja hänellä oli selvästi hyvä syy pettää sinua alunperinkin. Olet aivan ykkösluokan sekopää. [/quote] Mun mielestä AP toimi oikein. Vai olisiko mielestäsi hänen velvollisuus nyt selvitä vain yli pettämisestä ja noin kauan jatkuneesta valehtelusta? [/quote] Eiköhän se normaalin ihmisen ratkaisu ole vain erota eikä jäädä mitään kostoa hautomaan. [/quote] Niinpä ja eikös kaiken tuon kostamisen jälkeenkin pidä päästä siitä puolison pettämisestä yli? Jonkin ajan päästä sitä saattaa joutua käsittelemään tuon omankin käytöksen.. [/quote] Jep. Pääsin hyvin yli pettämisestä näillä kotikonsteilla. Kiitos vaan huolenpidosta.

[/quote]

Ihan oikein!

Vierailija
51/51 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 17:18"]Ihan itse itseäni arvostaisin enemmän ilman tuollaista kostopaskaa.. Jäis varmasti morkkis tuollaisesta ajanjaksosta ja sellainen olo että olen kyllä minäkin yksi psska itsekin. Jonkinlaisen koston ymmärrän mutta tuo kuulostaa jo aika sairaalta mässäilyltä.
[/quote]

Tyydytin vain tarpeeni. Oma nainen oli liian oksettava.