Lue keskustelun säännöt.
Huslab kamppi ilmoittautuminen?
19.08.2015 |
Mulla on varattu sinne näytteenottoaika, mihin mun pitää mennä kun menen ovesta sisään? :o Oon tosi kova jännittäjä ja jännitän kamalasti uusia tilanteita..
Kommentit (3)
Se on tosi kompakti paikka. Siellä on seinällä ohjeet, joissa lukee että "jos sinulla on aika varattuna, ole hyvä ja istu ja odota että sinut kutsutaan näytteenottoon". Se on tosi kiva paikka, siisti ja helppo ja ainakin minulle on osunut hyväntuulisia ja taitavia näytteenottajia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kiitos tuhannesti avusta, helpotitte oloa kummasti! :) <3
ap
Ei tarvi ilmoittautua. Meet sisään, odotat että nimellä kutsutaan (kun sulla siis jo aika varattuna).