Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset ilman tatuointeja ja lävistyksiä ovat jännittäviä

Vierailija
18.08.2015 |

Ihanaa ja hyvin jännittävää löytää 2015 sellainen nainen, jolla ei ole leimoja/läväreitä eikä halua hankkia sellaisia.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin persoonallinen oman tien kulkija. Tykkään!

Vierailija
2/28 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko korvikset läväreiksi?

Vierailija
4/28 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:08"]

[/quote]

Ei

Vierailija
5/28 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole edes korviksia. Ei myöskään tatskoja. T.18v sexy nainen

Vierailija
6/28 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo myöskään tekokynsiä tai hiustenpidennyksiä, tai meikkiä.

Vierailija
7/28 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitäkin löytyy. Ihan kaikki eivät ole niin yksilöllisiä, kuin tatuoidut : DD

Vierailija
8/28 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ole sen jännittävämpi kuin kukaan muukaan. Ihmeellisiä yleistyksiä.

Vierailija
9/28 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole vaan tylsä ja väritön, joka ei uskalla tehdä mitään  kivaa.

Vierailija
10/28 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:10"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:08"]

[/quote]

Ei

[/quote]

Miksei muka? Lävistyksiä nekin on.

Vierailija
11/28 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä musta on jännittävää sellainen nainen jolla on vartalolla kaikkea jännää pitkin poikin. Esim kiinaksi kirjoitettuna "Elämä on lonkkua. Sitten tulee Karjala" Ja paljon hyasintteja ja supikoira tatuoituna vatsalle. Selässä lentäviä pääkalloja. 

Vierailija
12/28 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:15"]

Kyllä musta on jännittävää sellainen nainen jolla on vartalolla kaikkea jännää pitkin poikin. Esim kiinaksi kirjoitettuna "Elämä on lonkkua. Sitten tulee Karjala" Ja paljon hyasintteja ja supikoira tatuoituna vatsalle. Selässä lentäviä pääkalloja. 

[/quote]

Siinä on varmaan joku tarina jonka se haluaa kertoa noilla tatskoilla.

Vierailija
13/28 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:15"]

[/quote]

:D :D

Vierailija
14/28 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:13"]

[/quote]

:D Ainoa uskaltaminen ja kivan tekeminen maailmassa liittyy tatuointeihin? Itse kyllä mieluummin olen ihan omissa väreissäni mutta varmasti se kuvan hakkauttaminen ihoon tekee kaikista tatskatuista tosi mielenkiintoisia, värikkäitä uskalikkoja:D Persoona muuttuu siis kertaheitolla, tänään on tylsä ja väritön ja jos huomenna ottaa tatskan niin on värikäs ja uskaltaa tehdä kivaa:) On tämä palsta kyllä aika aivopierua.

Vierailija
15/28 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lestadiolaisnaiset ne sitten on varmaan superjännittäviä...huuuu... Niin kiehtovaa ja jännittävää...!!! Not...

Vierailija
16/28 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ei ole, enkä kyllä ole lestadiolainenkaan. Luulen, että mun kaltaisia naisia on tässä omassa ikäluokassani paljon. Nuoremmilla naisilla on sitten niitä juttuja, joita minä en huoli.

Eli olen 40v. ei tatuointeja, ei lävistyksiä (rei´ät on yksi kummassakin korvalehdessä), hiuspidennyksiä eikä tekokynsiä. Hiuksia värjään ja kulmia muotoillaan/värjätään, meikkiäkin käytän ja alapään rehoitusta hillitsen. Juu ja olen tylsä :)

Vierailija
17/28 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 00:15"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:13"]

[/quote]

:D Ainoa uskaltaminen ja kivan tekeminen maailmassa liittyy tatuointeihin? Itse kyllä mieluummin olen ihan omissa väreissäni mutta varmasti se kuvan hakkauttaminen ihoon tekee kaikista tatskatuista tosi mielenkiintoisia, värikkäitä uskalikkoja:D Persoona muuttuu siis kertaheitolla, tänään on tylsä ja väritön ja jos huomenna ottaa tatskan niin on värikäs ja uskaltaa tehdä kivaa:) On tämä palsta kyllä aika aivopierua.
[/quote] Eiköhän se joka sen kuvan halyaa on se sama ihminen jo ennen kuvaa. Tylsä ja väritön on se joka ei ikinä edes väriä ihoonsa halua.

Vierailija
18/28 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole tatuointeja eikä lävistyksiä. Teininä kaikilla kavereillani oli napalävistys ja minäkin olin jo kiskomassa lävistysliikkeen ovea, mutta liike olikin sinä päivänä suljettu. Hyvä juttu, olisin varmaan ottanut jotain naamaani...

Olen minä tällä "puhtaudella" jossain juomapeleissä pärjännyt, että sinänsä jännää.

Vierailija
19/28 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on vaa yhet reiät korvissa, ei tatuointeja eikä muita läväreitä. Ei mitää rakennekynsiä, eikä hiustenpidennyksiä eikä tietenkää mitää tekoripsiä. En ole tylsä, en lesta, en oo vaan jaksanut hommata mitää tollsia :D Hyvät tatskat maksaa nii paljon et oon mieluummin käyttäny rahat matkoihin. 

Vierailija
20/28 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tatuointeja, lävistyksiä (edes korviksia), tekoripsiä tai kynsiä, hiusten pidennyksiä tai edes värjäystä. Kuitenkin olen muuten itsestäni ja ulkonäöstäni huolehtiva 35v nainen. Enemmän olen saanut ihmettelyjä tyylistäni kuin kehuja, mutta ne kyllä näiltä päinvastaisilta naisilts. No, itse olen tyytyväinen - se riittää. :)