Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myyjien pelko :( kohtalotovereita?

Vierailija
08.04.2026 |

Hävettää, mut mulla on tapana ostella turhia juttuja, koska olen niin helposti manipuloitavissa ja miellyttämisenhaluinen, sekä murrun paineen alla. Varsinkin tosi agressiivisesti tyrkyttävät myyjät ahdistaa. En tietenkään esim. vastaa puhelimeen enää jollen tiedä varmasti kuka soittaa. Kotiin tuppaavat myyjät on vaikeampia. Jehovantodistajienkin pois käännyttäminen tuntuu hirveältä ja pilaa päivän. Monesti on tullut ostettua jotain turhaa tai ylihintaista, jonka olen kyllä viim. seuraavana päivänä perunut kun tullut järkiini tai rauhassa selvittänyt mitä oikeasti ostin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka myyjä nykypävänä muka tulee kotiin? Imurikauppiaat ja vastaavat on aikoja sitten kadonneet.

Vierailija
2/7 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon vaan kiitos ei. Ja lopetan puhelun tai muun lähestymisen myynti mielessä. 

Toimii. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka myyjä nykypävänä muka tulee kotiin? Imurikauppiaat ja vastaavat on aikoja sitten kadonneet.

Ai mitkä myyjät? Todella monenlaiset myyjät. Myytäviä on mm. hälytysjärejstelmät, salaojat, uudet ikkunat, kattoremontit, viemäriremontit, sähköremontit, julkisivujen maalaukset, lämpöpumput. Kerrostaloon varmaan vähemmän yritetään ovelta myydä.

Vierailija
4/7 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Sano "ei kiitos"

2. Sulje puhelin/kävele pois/sulje ovi

Mitään muuta ei tarvitse.

Vierailija
5/7 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppakeskusten puhelinliittymä- ja sähkönmyyjätovat myös saatanasta. Huutelevat perään ja kysyvät samaltakin ihmiseltä moneen kertaan vaikka miten koittaa kiiruhtaa ohi ilman katsekontaktia.

Tämän saisi kieltää kokonaan, koen  häirinnäksi

Vierailija
6/7 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mykkä harmaa kivi on paras keino. Anna psykopaatin vetää ja rullata  narua rauhassa. Se luovuttaa kyllä kun naru ei koskaan kiristy. 

Susta ei ole sitten mihinkään, sanoi puhelinmyyjä turhautuneena. Niin, minusta ei ole mihinkään, vastasin. Voitko auttaa? Jatkoin. Vastauksena oli tuut tuut tuut

Vierailija
7/7 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauppakeskusten puhelinliittymä- ja sähkönmyyjätovat myös saatanasta. Huutelevat perään ja kysyvät samaltakin ihmiseltä moneen kertaan vaikka miten koittaa kiiruhtaa ohi ilman katsekontaktia.

Tämän saisi kieltää kokonaan, koen  häirinnäksi

Tää. Epämukava olo tulee kun joka suunnasta on joku hyökkäämässä päälle. Jos meen kauppakeskukseen niin haluan viettää aikaa rennosti kahvilassa ja katsella rauhassa kiinnostavia tavaroita itseäni kiinnostavissa kaupoissa. En halua, että joku tulee tuputtamaan mulle asioita, joita en todellakaan halua ostaa kauppakeskuksen käytävällä.