Olen nähnyt asioita
Kommentit (17)
Mites tän projektin käy? Yksi vaihe eilen. Näetkö mikä se on?
Näetkö saman junanvalon kuin minäkin?
Yleensä ne on niitä rapeaäänisiä baaripimatsuja, jotka ovat nähneet asioita. Kuulutko heihin?
Vierailija kirjoitti:
En näe kovin selvästi. Sanon, että eilen oli tehtävien palautus tai sitten laveeraus. Pääset kunnialla läpi ainakin seuraavasta vaiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vuosi 2023 tuo mukanaan?
Uutta. Vihdoinkin uutta.
Mitä Venäjän luolissa on ja bunkkereissa?
Vierailija kirjoitti:
Näetkö saman junanvalon kuin minäkin?
Mahdotonta sanoa. Näen itse film noir -tyyppisen lähikuvan junan keulasta. Veturin valo loistaa valkoisena pimeässä.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ne on niitä rapeaäänisiä baaripimatsuja, jotka ovat nähneet asioita. Kuulutko heihin?
Jotain samaa meissä kieltämättä on, vaikka en olekaan vuosiin istunut baareissa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä Venäjän luolissa on ja bunkkereissa?
Vihaa.
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhäuser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Minä en ole koskaan nähnyt ainuttakaan asiaa.
Vierailija kirjoitti:
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhäuser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Tätä tulin etsimään.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole koskaan nähnyt ainuttakaan asiaa.
Ikinä ei ole liian myöhäistä.
Asia on pihvi. Oletko lihakauppias, kokki, teurastaja tai muuten lihan kanssa tekemisissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En näe kovin selvästi. Sanon, että eilen oli tehtävien palautus tai sitten laveeraus. Pääset kunnialla läpi ainakin seuraavasta vaiheesta.
Kiitos vastauksestasi. Ei ollut kyse kummastakaan.
Jaa...
Niin on moni muukin, jos vaan näköä piisaa.
Että eipä siinä kai sen ihmeempää.
Silmälasit apuun, jos menee sumeaksi🤓.