Mistä LAADUKAS valkoinen paitapusero?
Millä valmistajalla olisi oikeasti hyvälaatuinen valkoinen paitapusero? Hieman pidempi malli (ei kuitenkaan mikään tunikapituinen), napakka ja paksu, "sileäpintainen" laadukas kangas, joka kestää konepesun vähintään 40°C ja joka on helppo silittää. Sellainen, jonka läpi ei näy nudet rintsikat. Onko tällainen ihan utopiaa?
.
Lempiasuni on siniset farkut ja valkoinen kauluspaita ja olisin valmis maksamaan lähes mitä tahansa oikeasti hyvästä paidasta. Olisiko vinkkejä merkeistä, joiden valikoimiin kannattaisi tutustua! Matkustan suht paljon, joten esim. Usasta ja Britanniasta saatavatkin merkit käy.
Kommentit (12)
Minäkin käyn heti ostamassa, jos tästä ketjusta selviää! Tarvetta olisi.
Bossilla jos pystyt maksamaan toistasataa. Stockmannilta tai Stockmann.com. Espritillä lähes yhtä hyviä, satasen halvempia.
Mulla on liian isot tissit paitapuseroihin. Napit ei mene kunnolla kiinni, ne jää aina "irvistämään". Kurjaa. :(
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 19:45"]
Mulla on liian isot tissit paitapuseroihin. Napit ei mene kunnolla kiinni, ne jää aina "irvistämään". Kurjaa. :(
[/quote]
Kenelläpä ei? Mulla on tavallinen/pieni B-kuppi, ja M/38-koon paidat irvistää.
Stockalta olen monesti etsinyt, mutta mieleistä ei ole löytynyt. Täytyy käydä taas katsomassa. Espritin paidat ei passaa mun kropalle. Lisää vinkkejä saa laittaa! Ap
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 19:45"]
Kenelläpä ei? Mulla on tavallinen/pieni B-kuppi, ja M/38-koon paidat irvistää.
Tää on kyllä ihan mysteeri, kun mitoittajat ilmeisesti olettavat esim. 38-kokoisen ihmisen kuppikoon olevan AA. Eiköhän B- tai C-kuppi ole kaikista yleisin 38-kokoisilla.
Bossilla ja ei muuten irvistä vaikka mulla koko 34 ja rinnat on 70E, koskapa ei ole nappeja, sivussa vetoketjut. Olisko maksanut jotain 119e ja ostin heti kaksi kun hyvä malli löytyi.
Booztilta ostin joku global essentials, olin tyytyväinen.
Stockalta