Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asioita jotka vain oikeasti köyhä tajuaa

Vierailija
14.03.2022 |

Itse tajusin mitä luksusta on päästä kahvilaan juomaan kaakao kermavaahdolla ja syömään juustokakkua. Jäin työttömäksi pari vuotta sitten ja joka penni on laskettava. Ihana vaarini vei minut <3

Kommentit (5804)

Vierailija
5801/5804 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä voi olla sisäisesti rikas, fiksu ja onnellinen.

Vierailija
5802/5804 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtää, että jokainen ihminen on arvokas ja tärkeä, vaikka hänellä ei olisi maallista mammonaa. Ei kauhistele, syyttele, mollaa ja väheksy muita ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5803/5804 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nukuttava paljon. Ei kuluta paljon energiaa, tsrvii vähemmän ruokaa. Unessa voi kuvitella tekevänsä asioita ja paeta todellisuutta.

Vierailija
5804/5804 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla pääsi itku, kun sain perheellemme ( minä ja 1 lapsi) tiukassa tilanteessa 2x 40€ s- ryhmän lahjakorttia. Rahat oli silloin ihan  loppu ja ruoka ei tulisi riittämään seuraavaan rahantulopäivään saakka. Oletin saavani hätäapuna  yhden tuollaisen  maksukortin ja mietin jo, että miten sen sitten käytän mahdollimman viisaasti. Laskeskelin jo, että jos annan mm. vessapaperin  loppua ja pärjään  pyykinpesuainepullon jämillä kun pesen vaan yhden koneellisen, niin ruokaa saan tarpeeksi. Olipa huikeeta kun pystyinkin ostamaan wc- paperia, pyykinpesunestettä ja vielä jälkiruokaherkkujakin! 

Toinen klassinen tilanne mistä tietää olevansa köyhä: menet nolona (juuri ennen tilipäivää) kaupan kassalle, ojennat n. 5€ ostoksista  maksuksi ensin pullonpalautuskuitin , sitten  kasan kolikoita ja sanot, että loput sitten kortilta kiitos 😔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi