Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin POLIISI on huomauttanut sinulle jostakin liikenteessä?

Vierailija
18.08.2015 |

Siis kun olet toiminut väärin?

Minulle on kaksi kertaa. Pari poliisia hepoisten selässä tuli vastaan Helsingin Keskuspuistossa eli keskellä metsää. Toinen parkkeerasi hevosen tielleni ja tuijotti minua pitkään hiljaa kysyvästi. En ymmärtänyt mistä oli kyse. Sitten sanoi että tässä ei pyörällä saa ajaa. Se on kyllä lyhyt tieosuus eikä edes kapea. No, käännyin siinä olevasta risteyksestä toiselle metsätielle. Olivat muuten aika vaikuttavan näköisiä hevosten selässä, muutoinkin minulla on tietty pelko ja kunnioitus poliiseja kohtaan.
Lisäksi toisella kerralla poliisi pysäytti minut päiväsaikaan ja antoi minulle ilmaiseksi lampun pyörään. (Ajan melkein aina valoisaan aikaan, siksi ei ollut lamppua entuudestaan).
Kertokaa hurjat tarinanne. -n25

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 18:15"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 18:12"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 18:04"]Itse olen itseäni huomautellut kun olen huomaamattomasti ajanut autolla. En tosin kaupungissa. Poliisi kun olen.
[/quote]

Nyt on aivot ollut ihan muualla, huolimattomasti siis.
[/quote]
:)
Kiitos tekemästäsi työstä!
[/quote]

Voi, ihana♥ harvoin tällasta enää kuulee.

Vierailija
42/45 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 7-vuotias ja pyöräilin kaverin kanssa. Heitin tyhjän karkkipussin luontoon ja maija huomautti kovaäänisestä että äläpä roskaa. No, en kyllä sen jälkeen olekaan :'D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun roikuin liikkuvan auton ikkunasta puoliksi ulkona ja pää alaspäin niin sain aika kipakan puhuttelun.

Vierailija
44/45 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 02:39"]Kun roikuin liikkuvan auton ikkunasta puoliksi ulkona ja pää alaspäin niin sain aika kipakan puhuttelun.
[/quote]
Toivottavasti se et ollut sinä, joka oli ratissa :D

Vierailija
45/45 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi on ystävä. ♡

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme