Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Urban Decay vihdoin Suomeen

Vierailija
18.08.2015 |

Aiotko käydä ostoksilla? Mitä tuotteita suosittelisit?

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomivärin pohjustaja juuri sopivasti loppumaisillaan, joten sellaisen käyn ehdottomasti ostamassa. Plussaa hintatasosta, joka kerrankin on järkevä!

Vierailija
2/79 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 17:50"]Minkä hintainen tuo pohjustaja on? Entös kiinnityssuihke? Nuo kaksi kyllä kiinnostaisi, mutta pienellä budjetilla ei paljoa kalliiseen kosmetiikkaan törsätä.
[/quote]
Ostin oman primerin Sephorasta niin maksoi joku pari kymppiä? 22e ehkä! Mutta on tosi riittoisa, käytän nuppineulan pään kokoisen tipan kerrallaan.
Ja luin Nude-blogista että hinnoissa ei pitäisi olla suomilisää vaan ovat samanhintaisia kuin muuallakin euroopassa.

Vierailija
4/79 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette osta puoleen hintaan ulkomaisista nettikaupoista? Ai niin, sieltä ei saa boooooonusta, hih.

Vierailija
5/79 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän aika moni ole ostanut ulkomaisesta nettikaupasta. Tollo

Vierailija
6/79 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:03"]

Miksi ette osta puoleen hintaan ulkomaisista nettikaupoista? Ai niin, sieltä ei saa boooooonusta, hih.

[/quote]

Tota, laitatko linkkiä että mistä saa puoleen hintaan? 

Vierailija
7/79 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näyttäneet olevan sen kalliimpia kuin jenkeissäkään. 

Vierailija
8/79 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua jonkinverran riepoo, että merkki tuli suomeen.
Koska, oletin hintoihin tulevan suomilisän. Onneksi kuitenkin hinnat näkyy olevan vain muutaman euron kalliimpia kuin muualla.
Mutta se seikka, että merkin meikkejä ei tahdo enää mikään kauppa toimittaa suomeen!. Minulla alkaa pohjustaja olemaan loppu (se muuten oikeasti kestää iäisyyden), enkä löytänytkään enää sitä paikoista mistä olen tottunut tilaamaan, nettiselaus myös tuotti laitat tulokset.
Ja kun merkki on vain siellä eteläsuomessa, niin täällä pohjoisessa en paljon asiasta kostu.
Suomessakin postimaksutkin on aina niin reippaat, että kyllä se vain kalliimmaksi tulee paljon tämäkin merkki nyt suomesta hommata.

Ja siihen suihkeeseen!. Minulla on sitä. Kyseessä on se kuivanihon versio, eikä ole naamaa kuivattanut. Hyvä tuote on, mutta kaikkien pohjien kanssa ei sovi.
Macin pro longwear peitevoide "suli" kun suihketta laitoin, muiden kanssa ei ole ollut ongelmaa.
Tosin kasvomeikin pysymisen kanssa minulla ei sen kummempaa ongelmaa ole ollutkaan, joten en osaa arvioida lisääkö se kestoa kuinka.
Mutta pohjasta tulee paljon kuulaampi ja yhtenäisempi kiinnityssuihkeen avulla.

Vierailija
9/79 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes! Oma ykkössuosikkini on Naked. 2 Basics-paletti. Tumminta sävyä käytän silmänrajauksena, kahta ruskeaa kulmaväreinä ja ihan luomille tuolla saa loihdittua niin hennon kuin näyttävänkin meikin! Näppärän kokoinen pakkaus ja meikki pysyy siistinä aamusta iltaan. Tulipa mainospuhe mutta rakastan niin vaan tuota tuotetta :DD

Vierailija
10/79 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjustajaa saa myös tavallisessa tuubissa ilman epähygieenistä applikaattoria. Tai en tiedä saako Suomesta mutta sellainen on olemassa. Make up setting spray on ihan ok, käytän juhlissa. Tosi riittoisaa, olen ostanut omani ehkä 2009 (okei aika ällä että vieläkin käytössä, mutta tuoksu tai toimivuus eivät ole kärsineet). Minulla on tosi rasvainen iho ja ilman näitä ei kyllä meikki pysy.

They're real olisi ihan hyvää maskaraa mutten jaksa poistaa. Eiku se onkin Benefitin.

Vierailija
11/79 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 14:04"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 13:29"]

Luomivärin pohjustaja juuri sopivasti loppumaisillaan, joten sellaisen käyn ehdottomasti ostamassa. Plussaa hintatasosta, joka kerrankin on järkevä!

[/quote]

Too Faced-merkillä on parempi pohjustustuote. Sitä saa tilaamalla, tai Tallinnasta tai Tukholmasta.

Käytin tuota Urban Decayn tuotetta reilut pari vuotta, kunnes löysin tuon Too Facedin vastaavan newyorkilaisen maskeeraajan suosituksesta, ja tuo tuote ei kuivata luomia ryppyiseksi, helpompi levittää ja pysyy kauemmin.

[/quote]

Kaikki huippumeikkaajat käyttää ja ylistää tuota Too Faced Shadow Insurancea lehtiin, näytöksiin ja eri tilaisuuksiin, siksi ostin ja olen enemmän kuin tyytyväinen. Too Faced saisi tulla Suomeen mahd. pian!!

Vierailija
12/79 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 00:02"]Minua jonkinverran riepoo, että merkki tuli suomeen. Koska, oletin hintoihin tulevan suomilisän. Onneksi kuitenkin hinnat näkyy olevan vain muutaman euron kalliimpia kuin muualla. Mutta se seikka, että merkin meikkejä ei tahdo enää mikään kauppa toimittaa suomeen!. Minulla alkaa pohjustaja olemaan loppu (se muuten oikeasti kestää iäisyyden), enkä löytänytkään enää sitä paikoista mistä olen tottunut tilaamaan, nettiselaus myös tuotti laitat tulokset. Ja kun merkki on vain siellä eteläsuomessa, niin täällä pohjoisessa en paljon asiasta kostu. Suomessakin postimaksutkin on aina niin reippaat, että kyllä se vain kalliimmaksi tulee paljon tämäkin merkki nyt suomesta hommata. [/quote]

Itseasiassa ainakin jotkin Urban Decayn tuotteet näyttivät äkkivilkaisulta olevan Sokoksella jopa pari euroa halvempia kuin vaikkapa Briteissä. Postimaksu pienelle paketille on vajaat 3 euroa ja S-ryhmän pakettiautomaattiin (tai ostosten maksaessa yli 90e) ilmainen, eli kerrankin hinnassa ei ole merkittävää eroa verrattuna ulkomailta tilaamiseen, voi tulla jopa hitusen halvemmaksi :)

Ulkomaisiin nettikauppoihin on kyllä aika usein tarjolla alennuskoodeja, onkohan Sokoksella?

Muakin otti ensin päähän, kun kuulin, että Urban Decay tulee Suomeen, koska Suomen hinnat ovat yleensä reilusti isommat (en ihmettelisi, jos Naked-paletista pyydettäisiin yli 70e...), ja ulkomaiset kaupat eivät enää toimita Suomeen, mutta tämä oli hintojen (ja Sokoksen hyvinkin kohtuullisten postikulujen) takia todella positiivinen yllätys!!

Vierailija
13/79 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sephorassa merkin asiantuntija sanoi että luomiväripaleteista Naked 1 sopii viileän sävyisille silmille (siniharmaat jne) ja Naked 2 lämpimän sävyisille (vihreänruskeat jne).

Minkä sävyisille silmille se uusin 3 on suunniteltu, tietääkö kukaan?

Vierailija
14/79 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien meikkibloggareiden mielestä Too faced ja UDPP ovat täysin yhtä hyviä laadultaan. Toinen tykkää äidistä toinen tyttärestä.

Vierailija
15/79 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä joku noista naked paleteista käydä nappaamassa lähipäivinä.

Vierailija
16/79 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin että jossain vaiheessa poistuu markkinoilta se UD:n primer jossa aplikaattori. Mulla on se tuubiversio ja se on vaan niin hyvä ja riittoisampi tuubina. 

Vierailija
17/79 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 00:41"]

Kaikkien meikkibloggareiden mielestä Too faced ja UDPP ovat täysin yhtä hyviä laadultaan. Toinen tykkää äidistä toinen tyttärestä.

[/quote]

UDn luomiväriprimer on vaan jotenkin vanhanaikaisempi koostumukseltaan kuin TF : )

Vierailija
18/79 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 01:02"]

Veikkaisin että jossain vaiheessa poistuu markkinoilta se UD:n primer jossa aplikaattori. Mulla on se tuubiversio ja se on vaan niin hyvä ja riittoisampi tuubina. 

[/quote]

Paletin mukana saamani näytekoko oli sellainen jossa applikaattori mutta irtonaisena ostettu oli tuubi. Aine on kyllä aika tönkköä ja sitä on vaikea saada ulos sieltä, ja sitten yhtäkkiä sieltä tuleekin kamalan pitkä kiekura jota ei saa millään enää imaistua takaisin sinne tuubiin :((

Vierailija
19/79 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tykännyt UDPP:sta paljon enemmän kuin Too Facedin pohjustajasta. Itseasiassa moni halpispohjustajakin menee omalla listallani ohi Too Facedista. En yhtään pitänyt Too Facedin primerissä siitä, että jos tuotteen käytössä oli taukoa, koostumus erottui ja siitä tuli vetistä litkua. Olen omistanut pari tuubia, ja kumpikin vetistyi. On kuulemma tuolle tyypillistä, eikä tarkoita, että tuote on pilalla, mutta tuo ärsytti.

Vierailija
20/79 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 01:13"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 01:02"]

[/quote]

Paletin mukana saamani näytekoko oli sellainen jossa applikaattori mutta irtonaisena ostettu oli tuubi. Aine on kyllä aika tönkköä ja sitä on vaikea saada ulos sieltä, ja sitten yhtäkkiä sieltä tuleekin kamalan pitkä kiekura jota ei saa millään enää imaistua takaisin sinne tuubiin :((
[/quote]

Kaikkein uusimmassa versiossa on yhdistetty tuubi JA applikaattori. Eli pelkkää tuubimallia ei enää ole.

Ja tosiaan, kun noista hinnoista nillitetään, niin nehän on ihan oikeesti täysin samoissa, kuin ulkomaillakin, ellei jopa halvemmat. Ja kun ainakin bloggaajien mukaan UD:n Suomen valikoimakin tulee olemaan Euroopan laajin, ei taida olla juurikaan enää tarvetta tilailla nakedeja briteistä. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi