Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Söin juuri 250g irtokarkkeja ja nyt

Vierailija
18.08.2015 |

On morkkiss(kertakoo kuinka paljon itse syötte herkkupäivinä ja oliko mielestänne liikaa syömistä minulla ?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuo edes ole paljon..

Vierailija
2/15 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei ole tosiaan paljon. Mulla on joskus mennyt puoli kiloa kevyesti :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin torstaina mökille mentäessä 193 g irtokarkkeja, ja söin sunnuntaina paluumatkalla autossa viimeiset 5 karkkia, joten mulle tuo sun 250 g kerralla olis ollu ihan järkky määrä. Tosin olen mahaongelmainenkin, joten en edes voi syödä makeaa kuin ihan pieniä määriä vaan.

Vierailija
4/15 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole iso määrä, mutta jos tosiaan harmittaa, niin käväise vaikka lenkillä. Häviää morkkikset ja saat hyvän mielen :)

Vierailija
5/15 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 13:11"]Joo, ei ole tosiaan paljon. Mulla on joskus mennyt puoli kiloa kevyesti :D
[/quote]

AhA no kiva kuulla :D eisiis varmaa olekkaan mulla tuo määrä kauhea..
-AP-

Vierailija
6/15 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin kaksi riviä suklaata. Morkkis koska yleensä ei tapana syödä päivällä. Korkeintaan illalla muttei joka päivä.

Vierailija
7/15 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taas joku 350g on ihan normaali määrä kerralla syötäväksi. Onhan se aika paljon, mutta who cares. Olen normaalipainoinen ja syön muuten suht terveellisesti.

Vierailija
8/15 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 13:12"]Mä ostin torstaina mökille mentäessä 193 g irtokarkkeja, ja söin sunnuntaina paluumatkalla autossa viimeiset 5 karkkia, joten mulle tuo sun 250 g kerralla olis ollu ihan järkky määrä. Tosin olen mahaongelmainenkin, joten en edes voi syödä makeaa kuin ihan pieniä määriä vaan.
[/quote]

Okeii.. nyt on itselläniki vähä huono olo :D

Vierailija
9/15 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin juuri 200gr häämakaronilaatikkoa ja olen aivan täynnä.

Vierailija
10/15 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 13:13"]Ei ole iso määrä, mutta jos tosiaan harmittaa, niin käväise vaikka lenkillä. Häviää morkkikset ja saat hyvän mielen :)
[/quote]

Niin teen! :)
-AP-

Vierailija
11/15 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin eilen 6 Lidlin suklaa donitsia ja yhden korvapuustin. Enkä muuta, koska olen kipeänä ja vain pulla maistuu :D

Vierailija
12/15 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 168cm pitkä ja painan 56kg..syön muutaman kerran viikos karkkia ja melkein aina candykingejä 6-7e et siin on jo yli puoli kiloa ja ainakin yhen suklaalevyn viikos..muuten syön normaalisti ja harrastan liikuntaa

Vierailija
13/15 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen pitänyt dieettini! jee! kyllä säkin siihen pystyt, jos siis tarttee vältellä sokeria ja herkkuja.  tsemppiä vaan!

Vierailija
14/15 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksenna karkit pois ja sit menet vielä lenkille! saat tuplahyvän olon!  vielä kerkeät saada ne pois, ennenkuin alkaavat imeytyä suhun. Oksentaminen on SILLOIN TÄLLÖIN tosi kiva juttu, voit vetää ihan mitä haluat! ja sit vaa oksennat ne pois. Saa nauttia täysillä eikö liho yhtään!!!

Mä aloitin dietin 1.8 ja tänä aamuna tulos on jo -8kg!!!! jeij! syön kuitenkin niin että jaksan käydä salilla ja lenkillä. Yksi päivä olin yksillä synttäreillä ja söin tolkuttomasti, tuli oikeesti oksettava olo siitä kaikesta paskasta mitä vedin ja mahaan koski kun on vatsalaukku pienentynyt, silloin oksensin ja tuli todella hyvä olo.

Vierailija
15/15 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 13:19"]

Mä olen 168cm pitkä ja painan 56kg..syön muutaman kerran viikos karkkia ja melkein aina candykingejä 6-7e et siin on jo yli puoli kiloa ja ainakin yhen suklaalevyn viikos..muuten syön normaalisti ja harrastan liikuntaa

[/quote]

Aivan järkyttävä rasite tuo säännöllinen valtava karkin kertamättö elimistöllesi, vaikka muuten terveellisesti eläisitkin. Suomessa nämä karkinsyöntimäärät ovat nykyään jotenkin ihan sumentuneet, eihän sitä myydäkään kuin valtavissa säkeissä, ja aikuiset sitten mättävät sitä silmät soikeina. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi