Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä yli ihastuksesta, joka oli molemminpuolinen mutta...

Vierailija
14.03.2022 |

Ihastus oli molemminpuolinen mutta elämäntilanteet niin erilaiset, ja ikäero että päätettiin jättää asia siihen.

Miten tällaisesta pääsee yli? :/

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut elämäni aikana vain yksi suuri ihastus. En ole nähnyt ko. miestä nyt 5 vuoteen. Se se lääke on. Ei näe, ei viestittele, hyväksyy sen ettei siitä koskaan tule mitään. Nyt se on muisto vain ja elän elämääni tyytyväisenä yksin.

Miten voit olla tyytyväinen? Tätä en ymmärrä!

Vierailija
62/63 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut elämäni aikana vain yksi suuri ihastus. En ole nähnyt ko. miestä nyt 5 vuoteen. Se se lääke on. Ei näe, ei viestittele, hyväksyy sen ettei siitä koskaan tule mitään. Nyt se on muisto vain ja elän elämääni tyytyväisenä yksin.

Miten voit olla tyytyväinen? Tätä en ymmärrä!

En oikeasti ymmärrä! Kysyin vaan miten muut pärjää tai ovat tyytyväisiäkin.. On minulla sukulaisia kavereita ja harrastuksia työ lisäksi, mutta en voi sanoa olevani tyytyväinen elämään sinkkuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas! Vaimo on tainnut aloittaa tämmöisen ketjun. Eihän niillä ikäeroa ihan noin paljon ole mitä tuossa jossakin esimerkissä, mutta ei paljon puutu.

Se kaveri tais ruveta pelkäämään terveytensä puolesta. Ja toisaalta minä en ole ainoa joka sitä haluaa kurmoottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi