Mä oon törmännyt totaaliseen miesvihaajaan!!
Kyseessä on lesbo perhetuttumme. Hän oli pitkään mielestäni erittäin mukava ja ystävällinen persoona, mutts nyt, kun häneen on tutustunut paremmin, totuus alkaa valjeta.
Olen siis itse naimisissa miehen kanssa ja hänen ollessa esimerkiksi meillä illallisella, hän puhuu siitä, miten kaikki miehet varmasti joskus pettä ja kaikkien miesten tekee mieli raiskata jatkuvasti ympärillä oleviaan naisia, koska se on niille niin luontaista ja tämä yhteiskunta vain kieltää sen. Minä ja mies sitten kuunnellaan siinä vieressä ja mietitään, että mitäköhän tuohon nyt sanoisi. Ei jumaliste. Viime viikonloppuna taisi kyllä olla viimeiset illalliset hänen seurassaan.
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 08:27"]Kyseessä on lesbo perhetuttumme. Hän oli pitkään mielestäni erittäin mukava ja ystävällinen persoona, mutts nyt, kun häneen on tutustunut paremmin, totuus valjeta.
Olen siis itse naimisissa miehen kanssa ja hänen ollessa esimerkikhsi meillä illallisella, hän puhuu siitä, miten kaikki miehet varmasti joskus pettä ja kaikkien miesten tekee mieli raiskata jatkuvasti ympärillä oleviaan naisia, koska se on niille niin luontaista ja tämä yhteiskunta vain kieltää sen. Minä ja mies sitten kuunnellaan siinä vieressä ja mietitään, että mitäköhän tuohon nyt sanoisi. Ei jumaliste. Viime viikonloppuna taisi kyllä olla viimeiset illalliset hänen seurassaan.
[/quote]
Kyllähän tuon lepakon jorinoissa vähintään totuudensiemen oli. Meillä miehillä on kyltymätön halu vieraaseen pilluun ja tämä halu on jokaisella, mutta tietenkään jokainen ei silti vierasta pane, saati metsästä, mutta halut on ihan jokaisella. Jos paneminen olisi täysin vapaata, eli ketä vaan saisi panna milloin vaan, eikä siinä olisi mitään väärää kenenkään mielestä, niin lähes jokainen mies panisi joka päivä aina uutta pillua jotkut useampia päivässä.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 08:49"]Lesboilla on jotenkin demonisoitu kuva miehistä. Munkin eräs lesbotuttu katsoi hyvin epäilevästi kun sanoin että olen luotettavan, herkän ja hyväntahtoisen miehen kanssa ja että olen valmis lyömään esikoisestani vetoa sen puolesta ettei tämä koskaan tule pettämään minua :D
Aika helposti tuntuu olevan niin että jos et ole tekemisissä tietyn ryhmän, esim tässä tapauksessa heteromiesten, kanssa niin kuva niistä on todella huono ja pelokas. Siinä tuppaa unohtumaan että ihan ihmisiä nekin on, jolla on hyviäkin tunteita ja ajatuksia. Näkeehän saman tälläkin palstalla niistä miehistä, jotka ei ole tekemisissä naisten kanssa. "Naiset pinnallisia ja katalia gold diggerejä KAIKKI!" Tuota pahaa kuvaa jostain ryhmästä edistää ne pettävät ääriedustajat jotka vielä kertoo kaikille että "kaikki miehet/naiset tekee näin koska biologia hei" puolustellakseen omia tekojaan.
On kuitenkin eri asia myöntää "raiskauskulttuurin" olemassaolo kuin väittää että kaikki miehet haluaisivat raiskata.
[/quote]Olen samaa mieltä tämän kirjoittajan kanssa. Lesbot eivät ehkä ole oikeastaan lähemmin tekemisissä miesten kanssa (eivätkä ole edes kiinnostuneita välttämättä olemaan), siksi kuva miehistä jää pinnalliseksi ja vääristyneeksi.
Jos oma mieskuva perustuisi tämän palstan lassukoiden kirjoituksiin, todennäköisesti inhoaisin miehiä. Onneksi elän elämääni monien hyvien ja ihanien miesten ympäröimänä, ja minulla on takana pitkä ja hyvä avioliitto ihanan miehen kanssa. Siksi on helpompi ymmärtää että vaikka on vastenmielisiä miehiä,on valtavasti aivan upeitakin miehiä.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 09:05"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 08:27"]Kyseessä on lesbo perhetuttumme. Hän oli pitkään mielestäni erittäin mukava ja ystävällinen persoona, mutts nyt, kun häneen on tutustunut paremmin, totuus valjeta.
Olen siis itse naimisissa miehen kanssa ja hänen ollessa esimerkikhsi meillä illallisella, hän puhuu siitä, miten kaikki miehet varmasti joskus pettä ja kaikkien miesten tekee mieli raiskata jatkuvasti ympärillä oleviaan naisia, koska se on niille niin luontaista ja tämä yhteiskunta vain kieltää sen. Minä ja mies sitten kuunnellaan siinä vieressä ja mietitään, että mitäköhän tuohon nyt sanoisi. Ei jumaliste. Viime viikonloppuna taisi kyllä olla viimeiset illalliset hänen seurassaan.
[/quote]
Kyllähän tuon lepakon jorinoissa vähintään totuudensiemen oli. Meillä miehillä on kyltymätön halu vieraaseen pilluun ja tämä halu on jokaisella, mutta tietenkään jokainen ei silti vierasta pane, saati metsästä, mutta halut on ihan jokaisella. Jos paneminen olisi täysin vapaata, eli ketä vaan saisi panna milloin vaan, eikä siinä olisi mitään väärää kenenkään mielestä, niin lähes jokainen mies panisi joka päivä aina uutta pillua jotkut useampia päivässä.
[/quote]Puolet miehistä tai naisista ei koskaan petä vaikka tilaisuuksia olisikin. Vaikka itse olisitkin sellainen mies jota tuo lesbo tarkoitti, kaikki eivät onneksi ole.
Hehe, en tunne ketään miehiä vihaavaa lesboa. Lesboksi ei tulla miesvihan vuoksi kuten homotkaan eivät tule homoiksi naisvihan vuoksi. Lesbot rakastavat isiään ja veljiään kuten muutkin naiset. Ap:n aloitus on todella mauton provo.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 09:05"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 08:27"]Kyseessä on lesbo perhetuttumme. Hän oli pitkään mielestäni erittäin mukava ja ystävällinen persoona, mutts nyt, kun häneen on tutustunut paremmin, totuus valjeta. Olen siis itse naimisissa miehen kanssa ja hänen ollessa esimerkikhsi meillä illallisella, hän puhuu siitä, miten kaikki miehet varmasti joskus pettä ja kaikkien miesten tekee mieli raiskata jatkuvasti ympärillä oleviaan naisia, koska se on niille niin luontaista ja tämä yhteiskunta vain kieltää sen. Minä ja mies sitten kuunnellaan siinä vieressä ja mietitään, että mitäköhän tuohon nyt sanoisi. Ei jumaliste. Viime viikonloppuna taisi kyllä olla viimeiset illalliset hänen seurassaan. [/quote] Kyllähän tuon lepakon jorinoissa vähintään totuudensiemen oli. Meillä miehillä on kyltymätön halu vieraaseen pilluun ja tämä halu on jokaisella, mutta tietenkään jokainen ei silti vierasta pane, saati metsästä, mutta halut on ihan jokaisella. Jos paneminen olisi täysin vapaata, eli ketä vaan saisi panna milloin vaan, eikä siinä olisi mitään väärää kenenkään mielestä, niin lähes jokainen mies panisi joka päivä aina uutta pillua jotkut useampia päivässä.
[/quote]
Vähän tuntui oudolta tämä oletus. Kyllähän tuo jo jotain kertoo, kun puhut pillusta etkä naisesta. Jos kaikilla ois tollanen moraalinen käsitys, niin tuskin parisuhteita edes syntyisi.
M39
Mä tunnen erään naisvihaajahomon, joka on mm. sanonut vihaavansa naisia niin paljon, että valitsee hammaslääkärin, lääkäri ja kaupankassankin sen perusteella että hän on mies. Hän myös on ollut tuomassa Suomeen erästä miesaktivistiaatetta ja ollut julkisuudessakin sen vuoksi esillä. Naisviha johtunee hänen omasta kyvyttömyydestään hyväksyä homoutensa. Hän puhuu miesseksin puhtauden puolesta, mutta vakuuttelee että ei ole homo, vaan miehet vaan on naisia parempia ja puhtaampia ihmisiä...että onhan näitä tällaisia ääritapauksia...
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 09:16"]
Hehe, en tunne ketään miehiä vihaavaa lesboa. Lesboksi ei tulla miesvihan vuoksi kuten homotkaan eivät tule homoiksi naisvihan vuoksi. Lesbot rakastavat isiään ja veljiään kuten muutkin naiset. Ap:n aloitus on todella mauton provo.
[/quote]
Kun sinä et tunne, niin niitä ei ole? Aika mauton oli toi siun vastaus, että mukamas tiedät millasia KAIKKI lesbot on.
M39
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 09:26"]
[/quote]
Kun sinä et tunne, niin niitä ei ole? Aika mauton oli toi siun vastaus, että mukamas tiedät millasia KAIKKI lesbot on.
M39
[/quote]
Ap:n fiktiivinen aloitus yritti leimata lesbot miesvihaajiksi. Jotain rajaa sentään.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 09:30"]
[/quote]
M39
[/quote]
Ap:n fiktiivinen aloitus yritti leimata lesbot miesvihaajiksi. Jotain rajaa sentään.
[/quote]
Ei kyllä tollasia tunnusmerkkejä käytä. Esimerkiksi ap mainitsi vain KERRAN sanan "lesbo" ja puhui kokoajan yksikkömuodossa. Sie taidat olla vähän liian herkästi reagoiva.
M39
Frendin tyttöystävä on ihan samanlainen, eikä edes ole lesbo. Lisäksi näkee rasismia ihan joka paikassa. Yhteiset illanistujaiset muuttuvat aina helvetillisiksi, kun mistään ei voi puhua normaalisti.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 09:50"]
[/quote]
M39
[/quote]
[/quote]
Ei kyllä tollasia tunnusmerkkejä käytä. Esimerkiksi ap mainitsi vain KERRAN sanan "lesbo" ja puhui kokoajan yksikkömuodossa. Sie taidat olla vähän liian herkästi reagoiva.
M39
[/quote]
Luuletko, että uskottava provo laaditaan niin, että tekstissä huudetaan KAIKKI LESBOT?
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 09:52"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 09:50"]
[/quote]
M39
[/quote]
[/quote]
M39
[/quote]
Luuletko, että uskottava provo laaditaan niin, että tekstissä huudetaan KAIKKI LESBOT?
[/quote]
Käyppä sit noi kaikki mies-aiheiset keskustelut leimaamassa provoiksi, jossa joku vaimo valittaa omasta parisuhteestaan. Kyllähän nekin siun tulkinnan mukaan on provoja oltava :)
M39
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 09:16"]Hehe, en tunne ketään miehiä vihaavaa lesboa. Lesboksi ei tulla miesvihan vuoksi kuten homotkaan eivät tule homoiksi naisvihan vuoksi. Lesbot rakastavat isiään ja veljiään kuten muutkin naiset. Ap:n aloitus on todella mauton provo.
[/quote]
Puhut osittain asiaa, mutta väitätkö tosissasi, ettei voisi olla olemassa yhtä ainoata ihmistä maailmassa, joka olisi sama aikaa lesbo ja vielä miesvihaajakin? Ap
Lesboksi ei tulla miesvihan vuoksi kuten homotkaan eivät tule homoiksi naisvihan vuoksi.
[/quote]
Lesbot ovat homoja = homoseksuaaleja.
Ei tarvitse olla edes lesbo, löytyy sairauteen asti miesvihaajia muutenkin. Eräs teatteriohjaaja oli aina kaikille miehille erittäin veemäinen. Tuli sitten näytelmä, jossa oli nyrkkeilykohtaus, niin tämä ohjaaja huutaa harjoituksissa katsomosta silmät suurina ja kiihkosta vavisten että: "Lyökää, lyökää lujempaa, saatana! Niin että veri lentää!" Ja oli ihan tosissaan, ei ollut kysymys mistään ilmaisusta.
Lesboilla on jotenkin demonisoitu kuva miehistä. Munkin eräs lesbotuttu katsoi hyvin epäilevästi kun sanoin että olen luotettavan, herkän ja hyväntahtoisen miehen kanssa ja että olen valmis lyömään esikoisestani vetoa sen puolesta ettei tämä koskaan tule pettämään minua :D
Aika helposti tuntuu olevan niin että jos et ole tekemisissä tietyn ryhmän, esim tässä tapauksessa heteromiesten, kanssa niin kuva niistä on todella huono ja pelokas. Siinä tuppaa unohtumaan että ihan ihmisiä nekin on, jolla on hyviäkin tunteita ja ajatuksia. Näkeehän saman tälläkin palstalla niistä miehistä, jotka ei ole tekemisissä naisten kanssa. "Naiset pinnallisia ja katalia gold diggerejä KAIKKI!" Tuota pahaa kuvaa jostain ryhmästä edistää ne pettävät ääriedustajat jotka vielä kertoo kaikille että "kaikki miehet/naiset tekee näin koska biologia hei" puolustellakseen omia tekojaan.
On kuitenkin eri asia myöntää "raiskauskulttuurin" olemassaolo kuin väittää että kaikki miehet haluaisivat raiskata.