Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesken elokuvan soittaminen, ei kai kukaan häiriinny lyhyestä soitosta?

Vierailija
13.03.2022 |

Ollaan menossa elokuviin. Minä menen vanhimman lapsen kanssa katsomaan yhtä elokuvaa ja nuoremmat lapset menevät katsomaan toista elokuvaa. Elokuvat päättyvät minuutilleen samaan aikaan mutta minun elokuva alkaa 30 minuuttia aiemmin kuin se elokuva, mitä nuorimmat lapset menee katsomaan.

Ajattelin soittaa hetkeä ennen lasten elokuvan alkua varmistussoiton että muistavat mennä saliin. Ei kai tästä kukaan voi häiriintyä? Ihan hiljaa on tietysti tarkoitus puhua ja meillä on istumapaikat ylimmällä rivillä, joten keskemmälle/eteen teatteria ei varmaan puhelu edes kuulu mitenkään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei ole ok.

Vierailija
2/8 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita lapsesi puhelimeen kertahälytys päälle ja kerro hänelle että kun puhelin hälyttää hän menee saliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ei kai haittaa, että oot maksanut kalliin hinnan leffalipuista ja haluaisit keskittyä leffaan, jos mä ihan vaan nopeasti soitan pari puhelua. Kun Minä Minä Minä. Nii ei kait haittaa?"

Vierailija
4/8 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertahälytys tai ajoitettu viesti, mutta tottakai jos olet huolissasi lapsistasi niin soitat milloin haluat sehän on selvä asia, mutta lapsethan voivat keskittyä niin omiin tekemisiinsä ja popcorneihinsa että saattavat unohtaa milloin elokuva alkaa, siitähän tässäon kyse,

Kertahälytys tai ajoitettu viesti on hyvä ratkaisu?

Vierailija
5/8 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vanhoja nuoremmat lapset ovat? Jos osaavat mennä itse kouluun, osaavat mennä itse saliin.

Vierailija
6/8 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä viesti whatsappissa. Puhelimiaan he kuitenkin selaavat saliin pääsyä odotellessaan.

Vierailija
7/8 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuossa pitää puhua? Sovit etukäteen, että soitat, mutta et voi puhua.

Vierailija
8/8 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap sama, joka koronan tullessa Suomeen, oli sitä mieltä, että koronatartunnan saaneena voi käydä kaupassa, jos käy äkkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän