Miehen veli katsoo oudosti?
Aina kun näen mieheni veljen, hän katsoo minua oudosti, jotenkin vähän hämmentyneesti. Veljen ilmeestä tulee mieleen sellainen tilanne, kun miettii että missä on tavannut jonkun etäisesti tutun näköisen ihmisen. Aluksi mietin, että voisiko olla ihastunut minuun, mutta en usko, koska katse on enemmänkin mietteliäs kuin ihastunut. Tuleeko teille mieleen mitään syitä miksi joku tuttu katsoo noin?
Tämä vaivaa minua aina välillä kun näemme, varmaan siksi että yleensä olen hyvä lukemaan ihmisiä mutta tämä on minulle mysteeri.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Jos olet mies, veli lienee homo.
En ole mies ja veli on naimisissa (naisen kanssa)
Hän visualisoi päässään yhteistä illanviettoanne sen jälkeen kun miehesi on sammunut.
Vierailija kirjoitti:
Karsastusta?
:D
On pannut sinua kun olet sammunut puistoon nuorena, pelkää että muistat.
Vierailija kirjoitti:
Hän visualisoi päässään yhteistä illanviettoanne sen jälkeen kun miehesi on sammunut.
Sanoinhan että ei vaikuta ihastuneelta, vaan mietteliäältä. Ilme on sellainen kuin laskisi vaikeaa yhtälöä päässään tai yrittäisi muistaa unohtamansa asian :) Eikö ole vähän kummallista?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoinhan että ei vaikuta ihastuneelta, vaan mietteliäältä. Ilme on sellainen kuin laskisi vaikeaa yhtälöä päässään tai yrittäisi muistaa unohtamansa asian :) Eikö ole vähän kummallista?
Ihastuminen ja oman kalun kuvitteleminen naisen anukseen ovat kaksi eri asiaa.
Jos sillä on ollut joskus sinun näköinen nainen/hoito. Eikä voi olla varma että ootko se sinä. Vaikka kai sinä olisit jotain jo sanonut, jos siis olisitkin sama nainen.
Katsooko sinua niin vain, kun puhut?
Vierailija kirjoitti:
Jos sillä on ollut joskus sinun näköinen nainen/hoito. Eikä voi olla varma että ootko se sinä. Vaikka kai sinä olisit jotain jo sanonut, jos siis olisitkin sama nainen.
Tämä voisi hyvinkin olla totta, siis sen perusteella millaiseksi olen tuon katseen tulkinnut :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Katsooko sinua niin vain, kun puhut?
Katsoo muulloinkin, kaikenlaisissa tilanteissa.
Ap
Kasvosokea? Yrittää hahmottaa että olet sama veljen vaimo kuin viimeksikin nähdessä?
Tai sinulla on kaksoisolento, joka ei ole käytökseltään "uskollinen vaimo", eli kulkee toisen (omansa) miehen kanssa ja veli pohtii oletteko sama henkilö vai kaksi eri henkilöä. Yhdellä tutulla on peräti kaksi kaksoisolentoa samassa pikkukaupungissa, ei mitään ihmeellistä, mutta harrastukset ovat sellaisia heillä, että näkee tuttua ns. väärissä paikoissa, kun toisen kaksoisolennoista näkee.
Varmaan ujo ylipäätäänsä eikä ole tottunut näkemään sinua veljensä ympärillä. Tottuu kyllä ajan mittaan jos tutustuu hyvin.
Ehkä hän miettii miksi tuijotat häntä niin omituisesti?
Haluaa porautua sun kakkosreikään ja ruiskia siemenet sun poskeen.