Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelpaat omana itsenäsi!

Vierailija
17.08.2015 |

Olen huomannut niin naisissa kuin miehissäkin miellyttämisenhalua, mietitään kuinka voisin muuttaa itseäni jotta kelpaisin. Jos olisin sellainen niin kelpaisin, mutta kun olen tällainen.
Miksi?
Katsokaapa kaupungilla ympärillenne, pariskuntia on rajaton määrä erilaisia! On pitkää, pätkää, lihavaa, laihaa, hoikkaa, urheilullista. Punatukkaista, kaljua, pitkähiuksista, siilitukkaista. On erilaista kauneutta, erilaisia persoonia ja kansallisuuksia.
On niin paljon erilaisia pareja, erilaisia elämäntilanteita ja haluja/mieltymyksiä.
Miksi sinä et kelpaisi? Juuri sellaisena kuin olet?
Kokeilepa vaihteeksi etsiä itsestäsi niitä asioita joista olet ylpeä, mitä olet saavuttanut, mikä on paras luonteenpiirteesi tai mikä on parasta kropassasi.
Keskity niihin.
On toki hyvä tiedostaa heikkoutensa ja voimavaransa, mutta olet hyvä juuri sellaisena kuin olet.
Heikkouksia voi kehittää ja vahvuuksia tuoda esille.
Olen tässä elämässä huomannut ettei sillä ulkonäöllä aina pärjää, ei pelkästään sillä. Vaikka olisit kuinka kaunis/komea, se ei vaan riitä jos olet ilkeä tai pahansuopa. Trust me, opittu kantapään kautta. Melkein menetin tärkeimmät ihmiset ympäriltäni.
Olen tavannut monta komeaa miestä, mutta hetken juteltuani olen tullut monesti tulokseen että mies on vastenmielinen. Liiallinen itseriittoisuus, pinnallisuus, kapeakatseisuus ja tylyys ei viehätä minua.
Kaunis kuori on kuitenkin asia joka voi hävitä hyvinkin nopeasti, sen voi menettää onnettomuudessa, sairauden myötä, monella eri tavalla.
Saan aina hymyn huulilleni kun näen onnellisia ihmisiä, onnellisuus paistaa ihmisestä läpi. Sen näkee.
Nykyajan ihmiset ovat liian materialistisia, halutaan kaikkea aina vain lisää. Jos keskittyisimme enemmän henkiseen hyvinvointiin, me ja ihmiset ympärillämme voisimme kaikki paremmin.
Ilkeys ei kanna pitkälle hedelmää. Eikä se tee sinua onnelliseksi.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko nämä "lässyn lässyn" -kommentoijat juuri niitä kellä ulkonäkö on kohdillaan mutta siellä pään sisällä on jotain pielessä ja pahasti?

-sivustaseuraaja

Vierailija
22/63 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 13:20"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 13:13"]Lässyn lässyn ja lässyn lässyn. :D [/quote] Tuttu kommentti :) Mitä negatiivisempi ihminen ja elämäntapa, sitä enemmän pidetään. Minä voin henkisesti hyvin ja uskon että ihmisissä on enemmän hyvää. Sitä ei uskalleta tuoda esille nykypäivänä. Ap.

[/quote]

Mitalisi on jo postissa. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 13:20"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 13:13"]Lässyn lässyn ja lässyn lässyn. :D [/quote] Tuttu kommentti :) Mitä negatiivisempi ihminen ja elämäntapa, sitä enemmän pidetään. Minä voin henkisesti hyvin ja uskon että ihmisissä on enemmän hyvää. Sitä ei uskalleta tuoda esille nykypäivänä. Ap.

[/quote]

:D

Vierailija
24/63 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole yhtään ilkeä, se ei ole ongelmani. En ole kelvannut kenellekään, jonka itse olisin halunnut. Luulen, että tähän on syynä vääriin ihastuminen ja sitten huono itsetunto. Muhun on niin vaikea tutustua, vaikutan varmaan siltä ettei mulla ole mitään annettavaa tai sanottavaa, vaikka HALUAISIN kyllä jakaa ajatukseni. Jos joku vain jaksaisi mun alku-ujoutta tutustuakseen...

Vierailija
25/63 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 13:21"]

Ovatko nämä "lässyn lässyn" -kommentoijat juuri niitä kellä ulkonäkö on kohdillaan mutta siellä pään sisällä on jotain pielessä ja pahasti? -sivustaseuraaja

[/quote]

Epäilemättä. Tosielämässä juuri niitä pessimistisiä, katkeria ja muut tuomitsevia henkilöitä, joiden seurassa ei liki kukaan viihdy vapaaehtoisesti :(

Ei liity lainkaan ulkonäköön.

Vierailija
26/63 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 13:11"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 13:06"]No en kelpaa edes omalle miehelleni. [/quote] Miksi koet näin? Ap.

[/quote]

Tuskin se etsisi vierasta, jos minä kelpaisin. 

Vierailija
27/63 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 13:21"]

Ovatko nämä "lässyn lässyn" -kommentoijat juuri niitä kellä ulkonäkö on kohdillaan mutta siellä pään sisällä on jotain pielessä ja pahasti? -sivustaseuraaja

[/quote]

Lässyn lässyttäjät eivät ole näitä nykyajan humblebragaalija, jotka huonosti piilotetulla itsekorostuksella luulevat olevansa niin paljon parempia ihmisiä suhteessa muihin jaxuhaleillaan.<3

Vierailija
28/63 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap ihanan positiivisesta kirjoituksesta!

Vierailija
29/63 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 13:19"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 13:15"]

Ja ikä oli...

[/quote]

Tytsy löytänyt äitinsä päiväkirja ja löytänyt suloisia elämän korulauseita. :)
[/quote]

Tiedätkö, vaikutat samanlaiselta kuin itse olin nuorempana. Olin kovin nokkelasanainen (jota olen edelleen) ja rakastin provosoida ihmisiä.
Tunsin itseni hyväksi ollessani kova ja tyly.
Ap.

Vierailija
30/63 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 13:26"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 13:19"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 13:15"] Ja ikä oli... [/quote] Tytsy löytänyt äitinsä päiväkirja ja löytänyt suloisia elämän korulauseita. :) [/quote] Tiedätkö, vaikutat samanlaiselta kuin itse olin nuorempana. Olin kovin nokkelasanainen (jota olen edelleen) ja rakastin provosoida ihmisiä. Tunsin itseni hyväksi ollessani kova ja tyly. Ap.

[/quote]

Nyt käytöskoodistosi on siirtymässä provosoinnista piilokehuskeluun?!

Vierailija
31/63 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Suomessa katsotaan pahalla sitä jos joku haluaa kannustaa muita ihmisiä? Ihan älytöntä. Mutta tosiaan, itseensä tyytymättömien mielestä kaikkien pitäisi ilmeisesti olla itsesäälissä rypeviä ja itseään mollaavia surkimuksia. Hyvä suomalaiset!

Vierailija
32/63 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 13:17"]Tuon kun kaikki aina muistaisi. Tänäpäivänä on vaan niin isoja kauneusihanteita että ei pysty elämään sen näköisenä kuin haluaa, jos et pukeudu tietyllä lailla saat todella yleviä katseita. Itse rakastan kulkea verkkareissa, mutta saan takanani helpostikin naurunpyrskähdyksiä. Olen hieman pyöreä ja lyhytkin. Onneksi kelpaan edes miehelleni sellaisena kuin olen, vaikka muu maailma ei minua hyväksykään.
[/quote]

Miksi ei pysty? Itse kuljen pääsääntöisesti kokonaan ilman meikkiä, varsinkin vapaalla ja kesäisin.
En ole koskaan pitänyt meikkaamisesta.
Olen saanut paljon kehuja luonnollisuudesta. Ei varmasti kaikki tykkää, mutta en ole huomannut että kukaan katsoisi pahasti.
Luulen että kelpaat varmasti :) Ap.

Vierailija
33/63 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 13:26"]Kiitos ap ihanan positiivisesta kirjoituksesta!
[/quote]

Ilo on minun puolellani! :) Ap.

Vierailija
34/63 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 13:30"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 13:26"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 13:19"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 13:15"] Ja ikä oli... [/quote] Tytsy löytänyt äitinsä päiväkirja ja löytänyt suloisia elämän korulauseita. :) [/quote] Tiedätkö, vaikutat samanlaiselta kuin itse olin nuorempana. Olin kovin nokkelasanainen (jota olen edelleen) ja rakastin provosoida ihmisiä. Tunsin itseni hyväksi ollessani kova ja tyly. Ap.

[/quote]

Nyt käytöskoodistosi on siirtymässä provosoinnista piilokehuskeluun?!
[/quote]

Höps! :) Ap.

Vierailija
35/63 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 13:30"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 13:17"]Tuon kun kaikki aina muistaisi. Tänäpäivänä on vaan niin isoja kauneusihanteita että ei pysty elämään sen näköisenä kuin haluaa, jos et pukeudu tietyllä lailla saat todella yleviä katseita. Itse rakastan kulkea verkkareissa, mutta saan takanani helpostikin naurunpyrskähdyksiä. Olen hieman pyöreä ja lyhytkin. Onneksi kelpaan edes miehelleni sellaisena kuin olen, vaikka muu maailma ei minua hyväksykään.
[/quote]

Miksi ei pysty? Itse kuljen pääsääntöisesti kokonaan ilman meikkiä, varsinkin vapaalla ja kesäisin.
En ole koskaan pitänyt meikkaamisesta.
Olen saanut paljon kehuja luonnollisuudesta. Ei varmasti kaikki tykkää, mutta en ole huomannut että kukaan katsoisi pahasti.
Luulen että kelpaat varmasti :) Ap.
[/quote] niin haluaisin kelvata. Pukeudun usein aika räikeästikin kun sille päälle satun, hiukseni ovat räikeän väriset jne En haluaisi kulkea pää tainnoksissa, mutta 30v kiusaaminen ja haukkuminen sekä naureskelu on saanut minut sulkeutumaan kuoreeni, välissä yritän nostaa pääni ylös, mutta äkkiä muistan miksi en voi olla ylpeä itsestäni. Kiitos vaan muiden naisten, jotka kuvittelevat olevansa kaiken napa.

Vierailija
36/63 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 13:30"]

Miksi Suomessa katsotaan pahalla sitä jos joku haluaa kannustaa muita ihmisiä? Ihan älytöntä. Mutta tosiaan, itseensä tyytymättömien mielestä kaikkien pitäisi ilmeisesti olla itsesäälissä rypeviä ja itseään mollaavia surkimuksia. Hyvä suomalaiset!

[/quote]

Vielä pahinta kun IRL on hankkinut itselleen hyvän itsetunnon ja on nykyisin valmiimpi puolustamaan omia oikeuksia ja mieltymyksiä (ennen kynnysmattona toisille). Ikävästi on tullu huomattua, että osa "ystävistä" ei ole kestänyt muutosta, vaan on jopa kauhistunut miten ennen siitä pompoteltavasta reppanasta onkin tullut positiivinen ja tyytyväinen itseensä... Jotenkin puistattaa kun miettii millaisessa seurassa on liikkunut.

Vierailija
37/63 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 13:30"]

[/quote]

Kannustuksesta tulee tympeetä, kun siinä peilataan niitä omia kokemuksia ja toisia kannustetaan itsensä kautta.Trust me, hei haloo...

Vierailija
38/63 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mitä sulle tapahtui kun muutuit? Haluan hyvän itsetunnon myös!

Vierailija
39/63 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 13:23"]Minä en ole yhtään ilkeä, se ei ole ongelmani. En ole kelvannut kenellekään, jonka itse olisin halunnut. Luulen, että tähän on syynä vääriin ihastuminen ja sitten huono itsetunto. Muhun on niin vaikea tutustua, vaikutan varmaan siltä ettei mulla ole mitään annettavaa tai sanottavaa, vaikka HALUAISIN kyllä jakaa ajatukseni. Jos joku vain jaksaisi mun alku-ujoutta tutustuakseen...
[/quote]

Kirjoituksestasi herää monta tuttua ajatusta. Minullekin on monesti käynyt niin että ne joihin ihastun, eivät ihastu minuun. Ja toisin päin. :)
Olet ujo, mutta ei se ole heikkous. Eräs ujo ystäväni on kääntänyt ujouden vahvuudekseen. Näistä aiheista on varmasti kirjojakin?
Kyllä vastaan tulee vielä ihminen joka huomaa että olet vain hieman ujo. :) Ap.

Vierailija
40/63 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 13:37"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 13:30"]

[/quote]

Kannustuksesta tulee tympeetä, kun siinä peilataan niitä omia kokemuksia ja toisia kannustetaan itsensä kautta.Trust me, hei haloo...
[/quote]

No mitä jos joku saa siitä kumminkin itselleen kannustusta? Että joku toinenkin on saanut itseluottamusta tai jonkun ahaa-elämyksen? Kyllä se joitakin voi rohkaista. Miten se on sulta pois? Haloo vaan sinne.