Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastun tyhmiin ja hyvännäköisiin miehiin mutta...

Vierailija
11.07.2015 |

En saa heidän kanssaan suhdetta vaikka he olisivat myös ihastuneita minuun, sillä he eivät kestä sitä että olen heitä älykkäämpi. En väitä olevani mikään superälykäs (älkää käsittäkö väärin) mutta kun mies on riittävän tyhmä, ei siihen paljon vaadita, että voi olla älykkäämpi.
Tyhmät ja hyvännäköiset miehet eivät myöskään omien kokemusteni mukaan yleensä halua parisuhdetta (vaan haluavat panna eri naisia) eivätkä ainakaan älykkään kanssa useammastakin syystä (huonommuudentunne ja se että älykäs huomaa helpommin mitä toinen touhuaa ja pystyy ottamaan asioista paremmin selvää).
Ongelma siis on siinä että minusta tyhmyys on tavallaan viehättävä ominaisuus jos mies on ulkoisesti seksikäs.
Pitääkö minun yrittää muuttaa mieltymyksiäni vai kenties itseäni siihen suuntaan, että voisin saada parisuhteen itseäni tyhmemmän mutta fyysisesti seksikkään miehen kanssa? Ja jos, millaiseksi minun pitäisi itseni (yrittää) muuttaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki niin tyhmä äijä ettei se edes tajua että olet fiksu. Noita riittää kyllä ja afrikasta saadaan uusia naimaikäisiä joilla ei älykkyys ole päälimmäinen piirre missään asiassa

Vierailija
2/7 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvat miehet kestävät iseään älykkäämpiä naisia. Tyhmät miehet ovat usein seksuaalisesti vetoavampia kuin älykkäät. Tyhmät käy myös salilla useammin ja se tietysti lisää kropan seksikkyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että et ole superälykäs.

Vierailija
4/7 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuohon ole mitään ratkaisua. Ole yksin ja unohda miehet kokonaan, se olisi parempi molemmille.

Vierailija
5/7 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

°

Vierailija
6/7 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko tuntea itsesi paremmaksi, vai mikä on sinun syysi suosia tyhmiä miehiä älykkäiden sijaan?

Vierailija
7/7 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti sano, että naiset haluavat tyhmän mielen jolla on paljon rahaa ja pitkä kalu.

Et ole siis mitenkään erikoinen!