Oletteko minkä verran tekemisissä koululaistenne vanhempien kanssa?
Mä en oo missään tekemisissä. Paitsi koulun pihalla jos nähdään, niin silloin moikataan. Ekaluokkalaisesta kyse.
Kommentit (10)
Enpä juuri ollenkaan. Moikkaan jos näen koululla ja muuallakin, jos satun tunnistamaan. Muutaman kanssa ollaan soiteltu/viestitelty vapaa-aikana liittyen mm. yökyläilyyn tai kyydityksiin. En esim. ammatteja tiedä.
Liikaa ei kannata yrittää. Lapset löytää itse ne omat kaverit. Harrastusten kautta monesti ne parhaimmat kaverit saa
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 10:43"]
Sori. Siis koululaistenne luokkakavereiden vanhempien kanssa. ;-) ap
[/quote]
Heh, hihittelin jo täällä itsekseni miten vastaan, että olen jopa naimisissa toisen heistä kanssa ;D
Mutta joo, tunnen ennestään tosi vähän ekaluokkalaisen luokkakaverien vanhempia, ei olla siis nyt paljon tekemisissä. Varmaan myöhemmin kun sovitaan lasten kyläilyjä tekstareilla, niin tulee nähtyä viedessä ja hakiessa lasta. Paitsi sitten kun osaavat kulkea jo itse toisilleen.
Alakoulussa joo, mutta yläkoulussa ei tutustu luontevasti.
Olen, lapseni ovat yhtenäiskoulussa ja vanhempainryhmät koulussa toimivat hyvin. Tunnen molempien lasten parhaiden kavereiden vanhemmat hyvin ja jopa kahvittelemme ja vierailemme välillä. Hyvä näin.
Laitoin lapseni pieneen yksityiskouluun juuri siksi, että tuntisin heidän kavereidensa perheet paremmin. Ja hienosti meni alakouluaika yhteisissä aktiviteeteissa! :)
En ole koskaan ollut misään tekemisissä. En edes tunnista heitä, jos näen vaikka koulun juhlissa.
Jos on itsellä tarvetta niin mikä ettei. Ei se kuitenkaan takaa sitä että lapsi saa niistä pitkäaikaisia ystäviä
Sori. Siis koululaistenne luokkakavereiden vanhempien kanssa. ;-) ap