Halonen kuulosti radiossa kyllä aidosti erittäin järkyttyneeltä tuosta Ukrainan sodasta
En ole häntä tuollaisena aiemmin kuullut missään.
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Miksei näytä videokuvaa naamastaan ?
Siinä sinulle kuvaa
https://www.seiska.fi/Uutiset/Housuton-presidentti-Tarja-Halonen-kaskyt…
Vierailija kirjoitti:
Halonen ei vain poistanut maamiinoja, vaan myös antoi venäläisille mahdollisuuden kaksoiskansalaisuuteen, piti Suomen Naton ulkopuolella aikana, jolloin liittyminen olisi ollut helppoa, ja vieläpä Tuomiojan kanssa vesitti EU:n suunnittelemat sotilaalliset turvatakuut. Eli piti kaikin tavoin Suomen riippuvaisena Venäjän oikuista. Etulinjaan mokoma, jos Venäjä hyökkää.
Ei ole varmaan Halosenkaan aikana olleet presidentin päätettävissä olevia asioita?
Totta kai on järkyttynyt. Hän selvästi, jostakin selittämättömästä syystä, aidosti piti Putinista ja Venäjästä ja luuli että ne on hyviä. Nyt koko elämäntyö on menossa viemäristä alas.
Samanlainen kohtalo on Väyrysellä. Joutui sairaalaan järkytyttyään niin pahoin Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan. Umpisuomettunut YYA-mies henkeen ja vereen, ja kaikki se on paljastunut nyt valheeksi hänellekin.
Vierailija kirjoitti:
Tarja on rajalla ekana huutamassa EI saa tulla niin lähelle. Älkää tulko niin lähelle.
Tai ehkä pikemminkin: "Tänne päin, tuohon suuntaan! Tässä vielä kartta mukaan."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halonen ei vain poistanut maamiinoja, vaan myös antoi venäläisille mahdollisuuden kaksoiskansalaisuuteen, piti Suomen Naton ulkopuolella aikana, jolloin liittyminen olisi ollut helppoa, ja vieläpä Tuomiojan kanssa vesitti EU:n suunnittelemat sotilaalliset turvatakuut. Eli piti kaikin tavoin Suomen riippuvaisena Venäjän oikuista. Etulinjaan mokoma, jos Venäjä hyökkää.
Ei ole varmaan Halosenkaan aikana olleet presidentin päätettävissä olevia asioita?
Luepa täältä: https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2015091020326009
https://www.verkkouutiset.fi/eu-johtajan-suomi-lausuntoa-ihmetellaan-mi…
Olen huomannut, että tämä sota on oikeasti järkyttänyt monia merkittävässä asemassa olevia ihmisiä. Pidän sitä sillä tavalla outona, että itse olen aina tiedostanut riskit ja tämä hyökkäys ei vaikuttanut minun perusturvantunteeseeni mitenkään. Monelle se silti on ollut järisyttävä kokemus ja kenties muokannut arvomaailmaa. En minä heitä siitä moiti, jokainen on erehtyväinen, mutta silti jaksaa ihmetyttää.
Vierailija kirjoitti:
Oli tuossa taannoin maikkarin Viiden jälkeen-ohjelmassa vieraana,ei uskaltanut sanoa mitään mihinkään eikä uskaltanut ottaa kantaa yhtään. Ihan tällaisena en ole häntä tottunut näkemään.
Varmaan rankkaa huomata, että on ollut väärässä monet vuosikymmenet. Ei ole enää profeetta omalla maallaan.
Miksei voi pyytää virheitään julkisesti anteeksi?
Vierailija kirjoitti:
Totta kai on järkyttynyt. Hän selvästi, jostakin selittämättömästä syystä, aidosti piti Putinista ja Venäjästä ja luuli että ne on hyviä. Nyt koko elämäntyö on menossa viemäristä alas.
Samanlainen kohtalo on Väyrysellä. Joutui sairaalaan järkytyttyään niin pahoin Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan. Umpisuomettunut YYA-mies henkeen ja vereen, ja kaikki se on paljastunut nyt valheeksi hänellekin.
Monille kommunisteille Neuvostoliiton romahtaminen oli sama asia. Koko elämänperusta meni siinä, kaikki ne vuosikymmenet - turhaan ja valhetta. Onhan se vaikea myöntää. Osa ei siihen pystynytkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei näytä videokuvaa naamastaan ?
Siinä sinulle kuvaa
https://www.seiska.fi/Uutiset/Housuton-presidentti-Tarja-Halonen-kaskyt…
Kiitos! Tämä on kyllä huippu ja kiteyttää koko tyypin tyylin ja tason. Tämä sai kyllä nauramaan täysillä jopa näinä raskaina aikoina. Siitä vaan jokaisen punaisen duunarin vaatekopin oveen piristämään työpäivää ja lisäämään työpaikkaviihtyvyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Miksei voi pyytää virheitään julkisesti anteeksi?
Miksi Halla-aho ei pyydä anteeksi vanhoja tekstejään?
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että tämä sota on oikeasti järkyttänyt monia merkittävässä asemassa olevia ihmisiä. Pidän sitä sillä tavalla outona, että itse olen aina tiedostanut riskit ja tämä hyökkäys ei vaikuttanut minun perusturvantunteeseeni mitenkään. Monelle se silti on ollut järisyttävä kokemus ja kenties muokannut arvomaailmaa. En minä heitä siitä moiti, jokainen on erehtyväinen, mutta silti jaksaa ihmetyttää.
Osa (etenkin oikealla laidalla) taitaa valitettavasti lähinnä esittää järkyttynyttä, jotta välttyvät ikäviltä kysymyksiltä, kuten että miten he eivät muka ymmärtäneet mikä Putin ja Venäjä on, kun kerran tavalliset kansalaiset kyllä hyvin tiesivät koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi ammattipoliitikkojen tajuavan, että kansakunnan turvallisuutta ei pidä rakentaa yhden miehen hyväntahtoisuuden varaan. Sitä paitsi Putinin hirviömäinen luonne on paljastanut jo vuosia sitten, kun hän on murhauttanut ihmisiä, sortanut omaa kansaansa ja käynnistänyt julmia sotia. Tuollaista ei olisi tarvinnut kutsua enää vuosiin valtiovierailuille.
Noh, Tarjallakin on oikeus olla järkyttynyt. Hän tajusi että hän oli väärässä. Sen myöntäminen on raskasta kelle tahansa. Tämän palstan autisteille se vasta vaikeaa onkin.
Mitä hän tekee Ukrainan hyväksi ?
Vierailija kirjoitti:
Halonen.. jää historiaan suurimman virheen tekijänä ja se maksaa ihmishenkiä ja ehkä koko Suomen kansan olemassaolon.
Jotakin rajaa :D Hahaha..
Kunhan tulee vähän kuumemmat paikat, Halonen ehtii kyllä paeta johonkin turvalliseen Nato-maahan.
Vierailija kirjoitti:
Vieläköhän se Putinin antama kissa tepastelee elävänä muistona ja muituttajana siellä Halosen tuvassa?
Sehän niin somasti yhdistää tuota paria.
Toivottavasti tajuaa myös mikä uhka Suomella nyt on. Ja Nato liittymisen ajankohtaisuus ja tärkeys.