Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halonen kuulosti radiossa kyllä aidosti erittäin järkyttyneeltä tuosta Ukrainan sodasta

Vierailija
13.03.2022 |

En ole häntä tuollaisena aiemmin kuullut missään.

Kommentit (113)

Vierailija
61/113 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Halla-aho tuntuu olevan erittäin järkyttynyt! Ehkä Tarja ja Jussi voisivat keskustella yhdessä tästä järkytyksetään.

Vierailija
62/113 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai on järkyttynyt. Hän selvästi, jostakin selittämättömästä syystä, aidosti piti Putinista ja Venäjästä ja luuli että ne on hyviä. Nyt koko elämäntyö on menossa viemäristä alas.

Samanlainen kohtalo on Väyrysellä. Joutui sairaalaan järkytyttyään niin pahoin Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan. Umpisuomettunut YYA-mies henkeen ja vereen, ja kaikki se on paljastunut nyt valheeksi hänellekin.

Vieläköhän se Putinin antama kissa tepastelee elävänä muistona ja muituttajana siellä Halosen tuvassa?

Sehän niin somasti yhdistää tuota paria.

Sinä unelmoisit tämän kissan tappamisesta.. ajatus kiihottaa sinua.. suuri sankari.. mene hoitoon, vatupassi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/113 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei voi pyytää virheitään julkisesti anteeksi?

En usko, että on pahoillaan. Sitä vaikeampi on kansan antaa anteeksi. Turha tulla Hakaniemen halliin ostoksille enää. Saa varmasti kuulla melkoista huutelua, ja syystä.

Vierailija
64/113 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että tämä sota on oikeasti järkyttänyt monia merkittävässä asemassa olevia ihmisiä. Pidän sitä sillä tavalla outona, että itse olen aina tiedostanut riskit ja tämä hyökkäys ei vaikuttanut minun perusturvantunteeseeni mitenkään. Monelle se silti on ollut järisyttävä kokemus ja kenties muokannut arvomaailmaa. En minä heitä siitä moiti, jokainen on erehtyväinen, mutta silti jaksaa ihmetyttää.

Monet tavalliset ihmiset ovat nyt huolissaan. Minusta ainakin Niinistön pitäisi pitää kansakunnalle puhe. Kaipaisin myös sisäministeriltä nopeita toimenpiteitä ja tiedotusta väestönsuojelun suhteen, mutta taitaa edelleen puuhastella häädettäviksi määrättyjen olojen kohentamista tms.

Vierailija
65/113 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppohan se on jälkiviisastella ja vaatia anteeksiantoa. Itse ette voi myöntää että Marin on paras pääministeri, joka hoiti koronan Ruotsia paremmin ja joka johtaa Suomen Natoon. Ehei.

Vierailija
66/113 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukapa ei olisi järkyttynyt. Aivan hirveää. Olen kaiken aikaa ahdistunut, peloissani ja toivoton.

Edes Jarna Kuiva ei olisi sanonut tässä tilanteessa, että se on kyllä hyvä. Sen verran paha tilanne nyt on.

Vierailija
67/113 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että tämä sota on oikeasti järkyttänyt monia merkittävässä asemassa olevia ihmisiä. Pidän sitä sillä tavalla outona, että itse olen aina tiedostanut riskit ja tämä hyökkäys ei vaikuttanut minun perusturvantunteeseeni mitenkään. Monelle se silti on ollut järisyttävä kokemus ja kenties muokannut arvomaailmaa. En minä heitä siitä moiti, jokainen on erehtyväinen, mutta silti jaksaa ihmetyttää.

Monet tavalliset ihmiset ovat nyt huolissaan. Minusta ainakin Niinistön pitäisi pitää kansakunnalle puhe. Kaipaisin myös sisäministeriltä nopeita toimenpiteitä ja tiedotusta väestönsuojelun suhteen, mutta taitaa edelleen puuhastella häädettäviksi määrättyjen olojen kohentamista tms.

Miksi jonkun Niinistön löpinät auttaisivat mihinkään? Ei me eletä enää missään 70-luvulla, jolloin Kekkosen sana oli laki. Jokainen aikuinen ihminen osaa ajatella ilman pönöttäviä auktoriteettejakin. Hävettää katsoa miten varsinkin vanhemmat ihmiset uskovat Niinistöön kuin johonkin valtiaaseen. Tavallinen, piereskelevä ihminen mokineen sekin on (ja ne mokat kaivetaan aikanaan esille).

Vierailija
68/113 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt niin, että Tarja Halosen tekemä päätös aiheutti Venäjän hyökkäyksen Ukrainaan ja että jos suomella olisi maamiinoja, Venäjä ei hyökkäisi minnekään?

Vierailija
69/113 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

;

Vierailija kirjoitti:

Totta kai on järkyttynyt. Hän selvästi, jostakin selittämättömästä syystä, aidosti piti Putinista ja Venäjästä ja luuli että ne on hyviä. Nyt koko elämäntyö on menossa viemäristä alas.

Samanlainen kohtalo on Väyrysellä. Joutui sairaalaan järkytyttyään niin pahoin Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan. Umpisuomettunut YYA-mies henkeen ja vereen, ja kaikki se on paljastunut nyt valheeksi hänellekin.

Vieläköhän se Putinin antama kissa tepastelee elävänä muistona ja muituttajana siellä Halosen tuvassa?

Sinä unelmoisit tämän kissan tappamisesta.. ajatus kiihottaa sinua.. suuri sankari.. mene hoitoon, vatupassi.

Kauheeta, eikös noita julmureita löydy juurikin sdp n riveistä. Ei tainnut Putin eläinrakkaana tietää, mihin kissan lahjoitti. 😔 No kaipa kissa silti sai hyvän elämän mikrosiruineen. 💙💛🕊️

Vierailija
70/113 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

;

Vierailija kirjoitti:

Kauheeta, eikös noita julmureita löydy juurikin sdp n riveistä. Ei tainnut Putin eläinrakkaana tietää, mihin kissan lahjoitti. 😔 No kaipa kissa silti sai hyvän elämän mikrosiruineen. 💙💛🕊️

Mikrosiruineen? :D Kerrohan lisää.. 

Vierailija
71/113 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppohan se on jälkiviisastella ja vaatia anteeksiantoa. Itse ette voi myöntää että Marin on paras pääministeri, joka hoiti koronan Ruotsia paremmin ja joka johtaa Suomen Natoon. Ehei.

Suomessa korona hoidettiin Kiinan malliin 2020. Sitten tuli vastakkainasettelu rokotetut vastaan rokottamattomat, luoja paratkoon, mihin se olisikaan johtanut ilman tätä sotaa ja ydinase ja ydinvoimala pelkoja. 😔

Vierailija
72/113 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nyt niin, että Tarja Halosen tekemä päätös aiheutti Venäjän hyökkäyksen Ukrainaan ja että jos suomella olisi maamiinoja, Venäjä ei hyökkäisi minnekään?

Jos Suomi olisi Natossa tai meillä olisi edes ne Halosen ja Tuomiojan torppaamat EU:n sotilaalliset turvatakuut, Venäjän hyökkäystä ei tarvitsisi pelätä niin paljon kuin nyt.

Vierailija
73/113 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jonkun Niinistön löpinät auttaisivat mihinkään? Ei me eletä enää missään 70-luvulla, jolloin Kekkosen sana oli laki. Jokainen aikuinen ihminen osaa ajatella ilman pönöttäviä auktoriteettejakin. Hävettää katsoa miten varsinkin vanhemmat ihmiset uskovat Niinistöön kuin johonkin valtiaaseen. Tavallinen, piereskelevä ihminen mokineen sekin on (ja ne mokat kaivetaan aikanaan esille).

Vaikeina aikoina johtajat puhuvat kansalleen. Moni ihminen on oikeasti huolissaan ja kaipaisi rehellistä tilannetiedotusta ja kannustavia sanoja maan johdolta. Samoin tietoa siitä, miten Suomi parantaa varautumistaan.

Vierailija
74/113 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halonen on ensimmäinen nimi Tiitisen listalla. Ollut venäjän ja Stasin tietolähde ja yhteistyökumppani, vakoilija ja maanpetturi.

Vierailija
75/113 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tajusi miten pahasti on sössinyt pressana ollessaan. Tai sitten ei. Stallari-Tarja.

Vierailija
76/113 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Ihminen on erehtyväinen, mutta minua jurppii suunnattomasti se korona on ohi twiitti, ja liukasta laskiaista. Siis jurppii niin vidusti!

Vierailija
77/113 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei olisi ollut järkyttynyt?

Sotamenestys ei ollut sitä mitä toivottiin joten järkytys on luonteva reaktio.

Vierailija
78/113 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko liioiteltua, jos minun mielestäni Tarja Halonen on syyllistynyt raskaaseen maanpetokseen?

Ei ole liioiteltua. Miinojen kieltäminen, Natoon liittymättömyys, puolustusvoimien alasajo, Putinin mielistely ovat kaikki asioita.

Järkyttävää, että tällainen ihminen on meillä päässyt presidentiksi asti.

Maanpetos on se, että sinä olet c-mies.

Vierailija
79/113 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei voi pyytää virheitään julkisesti anteeksi?

En usko, että on pahoillaan. Sitä vaikeampi on kansan antaa anteeksi. Turha tulla Hakaniemen halliin ostoksille enää. Saa varmasti kuulla melkoista huutelua, ja syystä.

Eikö kannattaisi muistaa myös ahnetta putki Paavoa?

Vierailija
80/113 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikahdun raivooni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan