Mitä yöpöydälläsi useimmiten on?
Eli jos omistat yöpöydän, mitä sen päällä useimmiten nukkumaan mennessä on?
Omalla yöpöydälläni on aina nukkumaan mennessä hiusharja, kännykkä ja iPad. Nämä tavarat jostain syystä vakiintuneet. En voi mennä nukkumaan hiukset sekaisin, känny on herätyskello ja iPadia käytän usein ennen nukkumaanmenoa.
Kommentit (48)
Tää on vähän sama kun naisella on käsilaukussa paljon kaikkea, miehillä on vaan aivan välttämätön taskuissa.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 23:57"]
Eli jos omistat yöpöydän, mitä sen päällä useimmiten nukkumaan mennessä on?
Omalla yöpöydälläni on aina nukkumaan mennessä hiusharja, kännykkä ja iPad. Nämä tavarat jostain syystä vakiintuneet. En voi mennä nukkumaan hiukset sekaisin, känny on herätyskello ja iPadia käytän usein ennen nukkumaanmenoa.
[/quote]
Puhelin ei ole koskaan yöpöydällä kotona, en halua nukkua puhelin pään vieressä. Nousen ylös, kun herätys"kello" soi.
Yöpöydällä on pöytälamppu ja kirja, joskus on iso pino kirjoja. Käsirasva on myös pöydällä, että muistan laittaa illalla.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 08:45"]
Tää on vähän sama kun naisella on käsilaukussa paljon kaikkea, miehillä on vaan aivan välttämätön taskuissa.
[/quote]
No mulla on "käsilaukussa" (reppu) enimmäkseen lasten hoitotavaroita, mutta säilytän siellä myös semmoista tavaraa, jota tarvitsee retkeillessä, koska käymme usein retkillä (esim. linkkari, tulitikut). Usein on kyllä niin, että kun liikumme mieheni kanssa, hän laittaa mun laukkuun/reppuun tavaraa ja tuskailee, kun ei mahdu kaikki tarpeellinen... taskuihin. Mulla taas ei mahdu taskuihin edes kukkaroa (kokeilepa laittaa pillifarkkujen taskuun kukkaro!), puhelin (ei älypuhelin) voi siellä olla pieniä aikoja, mutta se kyllä putoaa sieltä, jos vähän kyykistelee ym.
30
Vesimuki, silmälasit ja yövalo. Nyt myös mynthoneita (kurkku vaivaa) :(
Pino kirjoja, kaukosäädin, rasvaa, thyroksinipurkki, vesipullo, kännykkä ja tabletti.
Puhelin ja lamppu. Laatikossa on kynsileikkuri, bepanthenia, kurkkupastilleja, nenäsuihke ja tiikeribalsamia. Hyllyllä korissa unimaski, pörrösukat, vehnänjyvätyyny, hiuspompuloita ja kännykän laturi. Pöydän alla korissa pari tennispalloa ja jumppakuminauha, toisessa korissa vartalovoi ja kipugeeli. Yöpöydän ja sängyn väliin vielä tungettu piikkimatto.