Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos antaisin sinulle tonnin, mihin laittasit rahat?

Vierailija
16.08.2015 |

Ja et saisi laittaa niitä laskuihin tai ruokiin.

Kommentit (141)

Vierailija
121/141 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1000€ vastaa kahden kuukauden tulonmenetystä, kun hoidan lasta kotihoidontuilla. Sijoittaisin siis rahan odottamaan mahdollista toista lasta :) Tätä ensimmäistä varten on jo säästetty niin, että saa olla 3 vuotta kotona.

Vierailija
122/141 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa nyt joku, jolla on mistä antaa, jollekin se tonni. Älkääkä vaan kyselkö, vaan toimikaa.

Itse en valitettavasti voi antaa noin paljon kellekään, koska vammauduin opiskeluaikana niin pahoin, että olen sen jälkeen ollut olemassa takuueläkkeellä, n. 730€/kk. Amnestyyn menee 5€/kk ja pystyn tarjoamaan vaikka jätskin tms. joskus.

Naapurimaita kauempana olen käynyt viimeksi 1990-luvulla, sinä vuosikymmenenä jopa kaksi kertaa. Kohdallani terveys ja talous sallivat harrastuksettoman, matkattoman ja elämyksettömän elämän.

Ei ole rahan antajia kohdalleni sattunut ja tuskin tulee. Toivottavasti JOKU saa kuitenkin oikeasti joltain varakkaalta jeesiä elämäänsä ja saisi toteuttaa jonkun haaveen.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/141 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehto 1: Laittaisin säästöön tulevia tarpeita / mielihaluja varten.

Vaihtoehto 2: Olen jo aika pitkään mieluillut tablettia, jota olisi paljon mukavampi kuskata mukana kuin tätä läppäriä. Uutta puhelintakin tekisi mieli. Kansalaisopistossa näyttää olevan tarjolla tabletin ja älypuhelimen käytön opastusta muutaman tunnin verran, joten laitteiden käyttökin olisi helpompi ottaa haltuun.

Vierailija
124/141 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran ei saa velkoja maksaa pois eikä säästää, niin kulutuskohteita:

Sähköpyörä (haaveena)

Lapselle kunnon soitin (rahat menee jo soittotunteihin)

Pesutorni (nykyisen ostin käytettynä ja kuivausrumpu toimi just kaksi kertaa)

Auton jarrut (mutta nämä pitää huoltaa muutenkin, joten siihen ei kannata ylimääräistä tonnia laittaa)

Rahareikiä on niin valtavasti, että näin pienituloisenakin olen sitä mieltä, että tonni on pieni raha. Kyllä meidän perhe toimeen tulee. Olen laskeskellut, että jos saisin 15 000 e niin suurin osa rahalla hoideltavista ongelmista olisi hoidettu. Tietenkään mitkään soittimet tai sähköpyörät eivät ole elämisen kannalta välttämättömiä, mutta olisihan se kiva jos työstä saatavalla korvauksella voisi vähän nautiskellakin elämästä.

Vierailija
125/141 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian paljon vaihtoehtoja!
olen palaamassa töihin äippäriltä, joten itselleni siistejä vaatteita ja kenkiä (näiden tarve kova!). Miehellekin pitäisi..

asunnon remontti vaatisi vielä useamman tonnin, siihen laittaisin myös... Sisustuksesta puhumattakaan.

Vierailija
126/141 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisin lapselleni ajokortin.

Vierailija
127/141 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonnilla ostaisin uuden ruohonleikkurin ja siimatrimmerin. Nyt käytössä olevat ovat tulleet tiensä päähän ja kaipaisivat uudistamista. Tuolla hinnalla saisin Viking-merkkisen ruohonleikkurin ja Stihl-siimatrimmerin. Olen itse kroonisesta kivusta kärsivä eläkeläinen ja puoliso on töissä ja lapsemme on täyttänyt 17, niin taloustilanteemme ei salli noiden laitteiden uusimista. Lisäksi kuntoilumuotona tuo ruohonleikkaus ja niitto on erinomainen harrastus, ei tarvi punttisaleja kuormittaa. Mutta tosiaan, koneiden uusiminen jää siis haaveeksi meidän perheellä.

Vierailija
128/141 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin kivan uuden laukun, jota ei ihan tonnilla kyllä saisi, mutta osittain kuitenkin :)

Vierailija
129/141 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin päältäajettavan ruohonleikkurin (miehelle).

Vierailija
130/141 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukkaan laittaisin. Tai kirjekuoreen.

Vierailija
131/141 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piriä ja muita huumeita. t: 15v tyttö

Vierailija
132/141 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni ja miehelle polkupyörät ja jos jotain jäisi niin uudet peitot meille.

Vierailija
133/141 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästöön lääkiksen valmennuskurssia varten

Vierailija
134/141 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin toiselle lapselle harrastukseen tarvittavat varusteet, toiselle ostaisin puuttuvat lukiokirjat. Jäljelle jäisi vielä rahaa. Sen käyttäisin perheen ruokiin ja matkakuluihin opiskelupaikalleni :)

Vierailija
135/141 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 2lapsen yh.ihan ekana tarvittais tiskikone..hukutaan noihin asioihin , lopulla maksasin pojan kausimaksut jotka nytkin joutuu miettiin mistä kaivaa.harrastuksena salibandy.

Vierailija
136/141 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, antaisitkin. Muutto juuri ja tarvittaisiin ainakin sohva, pesukone sekä säilytyshuonekaluja. Ruokaryhmä myös. 

Vierailija
137/141 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opintoihin.

Vierailija
138/141 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin ihanat synttärijuhlat, kävisin hieronnassa ja kasvohoidossa, veisin mieheni hyvään ravintolaan syömään ja ostaisin jonkun laadukkaan vaatteen.

Vierailija
139/141 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjauttaisin hampaani, joiden takia olen kärsinyt 2-vuotiaasta asti (jolloin ensimmäiset poistettiin) äitini takia. Kärsin hampaideni takia varmaan loppuelämäni, koska ei ole varaa niitä kunnolla korjata. Tänäänkin syöminen sattui :(

Vierailija
140/141 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin poikaystävän kanssa reissuun :) Omista rahoistamme kustantaisimme tuon tonnin yli menevät kulut :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi