jos antaisin sinulle tonnin, mihin laittasit rahat?
Ja et saisi laittaa niitä laskuihin tai ruokiin.
Kommentit (141)
Taitaa tulla minulle kallis reissu :D "oi, lottopotti tule tänne sieltä, tarvitsen sinua pikaisesti!" :D
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 11:35"]Taitaa tulla minulle kallis reissu :D "oi, lottopotti tule tänne sieltä, tarvitsen sinua pikaisesti!" :D
[/quote]
terv.ap
Voisin aloittaa avoimen yliopiston kautta aineenopettajan opinnot, jos nyt olisi ylimääräinen tonni. Saisin aloitettua vihdoin opinnot ja saisin joskus ammatin, eikä se venyisi taas vuodella eteenpäin.
T. Usean pienen lapsen äiti, jonka mies joutui työttömäksi keväällä
Säästöön kunnes kasassa olisi tarpeeksi vetää kunnan vesi äitini mummonmökkiin.
Autokouluun, ei ole rahaa käydä ja ilman sitä olen ihan jumissa täällä :(
Säästöön, että voisin säästää loppuun ja ostaa moottoripyörän miehelleni.
Jos sinulla on ylimääräinen tonni, lahjoita ihmeessä se jollekin todella sitä tarvitsevalle. Saat hyvän mielen itsellesi sekä jonkun ihmisen/perheen todella kiitolliseksi.
Pistäisin rahastoon entisten kaveriksi...just nyt ei oo tarvetta mihinkään kummempaan.
Säästötilille tekisi mieli laittaa. Mutta seuraavaa reissua varten siellä on jo rahaa, eli ehkä sitten osa jotain toista matkaa varten. Tai voisi olla fiksu tyttö ja ostaa paremman läppärin ja vaatteita, tarve on kova.
Ostaisin sillä rahalla äidilleni 50-vuotislahjaksi pakettimatkan Englantiin
Lähettäisin 70 - vuotiaan äitini viikoksi tai pariksi etelän lämpöön.
Laittaisin ASP-tilille tai hääjärjestelyihin :D
Laittaisin säästöön ja säästäisin pari tonnia lisää ja ostaisin kauan haaveilemani koiran. Itse koiranhan saisi jo reilulla tonnilla, mutta loppu tulisi muihin kuluihin, kuten koiran vakuutuksiin, ruokaan, tarvikkeisiin ja mahdollisiin eläinlääkärikuluihin.
Tilaisin ajan eläinlääkärille, että saadaan muutama huono hammas koiraltani pois. Ne on sen verran takana että vaatii kirurgisen toimenpiteen. Lopuilla maksan pois opintolainaa.
Meiltä puuttuu makuuhuoneesta kattolamppu, olohuoneesta tv-taso ja sohvapöytä, silitysrauta, verhot kaikista huoneista ja muutama pienempi tarpeellinen juttu. Tonnilla saisi kevyesti kaikki!
Pakottaisin pitkäaikaistyöttömän ukon hermopinneleikkaukseen.
Pääsis töihin ehkä joskus.
Nyt jonossa hamaan ikuisuuteen koska pärjää kun ei tee mitään kädellä.
Juuri taas arvioinnissa ja uus odottelu.
Jos olis töissä niin olis leikattu aikapäivää sitten.
Leikkas eilen nurtsin, ja yö meni kolinaa ja ramppaamista kuunnellessa kun särki niin ettei pystyny nukkumaan.
Ja sekin vielä ettei mukaan tuommosta valmiiks rikki olevaa palkkaakkaan.
Ajokorttia varten possuun :)