Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on huoli veljestäni

Vierailija
13.03.2022 |

Joku vaisto sanoo, että kaikki ei ole kunnossa. Ollaan tavattu soittaa ehkä noin viikon välein, mutta nyt edellisestä soitosta oli lähes pari viikkoa. Veli vaikutti jotenkin alakuloiselta, vaikka selvästi yritti puhua reippaalla äänellä ja kertoa mukavia kuulumisia. Viimeksi oli sama homma. Pelkään, että hänellä on joku masennus. Äiti sanoi, että veli oli käynyt viime viikolla siellä pesettämässä jätesäkillisen pyykkiä ja vaikuttanut äidinkin mielestä väsyneeltä.

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sun tehtävä huolehtia. Eikö äitiäsi kiinnosta? Missä teidän isä on?

Tottakai on. Hän on mun veli. Hän on ollut mun tukena kun mulla on ollut vaikeaa, niin en jätä häntä yksin, jos hän tarvitsee mua. Kuten sanoin niin äitikin oli huolissaan hänestä, mutta veli ei ole kummallekaan meistä sanonut mitään mikä hänellä on. Ei ehkä halua myöntää kenelläkään, että hänellä on paha olla, mutta mä nään sen. Tai pelkään näkeväni. ap

Vierailija
22/72 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin sä yleensä hälle soitat? Jos viikonloppuaamuna niin voi olla krapulassa ja siksi pahoinvoiva eikä kovin pirteä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se jaksoi raahata ne pyykit teidän äidille jos ei itse jaksanut pestä?

Vierailija
24/72 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä veljellesi. Jospa saisi avattua suunsa.

Vierailija
25/72 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel u ap. Samassa veneessä ollaan. Oma veljeni on alkoholisti ja huoli hänestä on valtava.

Vierailija
26/72 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla masennusta, päihteitä yms. Onko muuten veljesi ottanut koronarokotteen?

Ite masennuin kun ymmärsin mikä kusetus kyseessä, tuun todnäk kuolemaan piikkiin. Voimia aplle!

27/72 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä veljellesi viesti jossa kerrot huolestasi ja tarjoa apua! Voisitko myös ehkä puhelimessa ehdottaa että tapaatte ja juttelette asioista?

Vierailija
28/72 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin sä yleensä hälle soitat? Jos viikonloppuaamuna niin voi olla krapulassa ja siksi pahoinvoiva eikä kovin pirteä.

No viikonloppuna yleensä, mutta esim viimeksi soitin viikolla ja silloinkin oli alakuloinen. Ja tuo pyykkien pesettäminen äidillä on myös hänelle epätyypillistä. Eli valitettavasti mun on vaikea uskoa tähän :( ap

Vierailija
29/72 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kaikki järjestyy ❤️

Vierailija
30/72 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin peruuttaa tilauksen ja se on ihan hyvä idea.

Vierailija
31/72 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on krapula.

Olin eilen viihteellä.

Kivaa oli.

Vierailija
32/72 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla ihan vaan väsymystä. Joillekin kevät aiheuttaa nukkumisvaikeuksia pitkän pimeyden jälkee.

Toivottavasti olisi näin. Joku mua kuitenkin tässä häiritsee. Oon tottunut näkemään mun isoveljen aina niin vahvana enkä tuollaisena. Hän on mulle rakas, niin kyllä mulla on hänestä huoli. ap

Miksi et mene käymään ja juttele? Jos esim. tekee itsarin voit miettiä ja murehtia sitten sitä että miksi et edes yrittänyt tehdä mitään muuta kun kysellä vauvapalstalla mikä sitä veikkaa vaivaa.

Vierailija
33/72 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan villi arvaus vain mutta kyseessä vai olla vaikka vieroitusoireet jonkin psyykelääkkeen lopettamisesta. Tai aloitusoireet uuden lääkkeen aloituksesta. Ajan kanssa sitten olo palautuu normaaliksi.

Vierailija
34/72 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halimmat pesukoneet maksaa 200e. Itse vaikka keräisin pulloja jotta saisin tuollaisen. Pyykkien roudaaminen on kuitenkin aika vaiva. Voi olla että intuitiosi osuvat oikeaan. Keväisin miehet tekevät enemmän itsemurhia, syksyisin taas naiset.

Vierailija
35/72 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla kolmenkympin kriisiä. Jos ei ole vielä perhettä ja ystävillä alkaa olla. Ei tiedä pitäisikö olla nuori vai aikuinen. Yksinäinen?

Vierailija
36/72 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla ihan vaan väsymystä. Joillekin kevät aiheuttaa nukkumisvaikeuksia pitkän pimeyden jälkee.

Toivottavasti olisi näin. Joku mua kuitenkin tässä häiritsee. Oon tottunut näkemään mun isoveljen aina niin vahvana enkä tuollaisena. Hän on mulle rakas, niin kyllä mulla on hänestä huoli. ap

Miksi et mene käymään ja juttele? Jos esim. tekee itsarin voit miettiä ja murehtia sitten sitä että miksi et edes yrittänyt tehdä mitään muuta kun kysellä vauvapalstalla mikä sitä veikkaa vaivaa.

Ei asuta samassa kaupungissa eikä mulla ole autoa, joten ei tämä ole niin yksinkertaista. Olen yrittänyt soittaa hänelle ja pitää yhteyttä, mutta en mäkään ihmeitä voi tehdä, jos mun veli ei uskalla edes mulle kertoa, mikä sillä on. Toivottavasti sulle tuli mun syyllistämisestä parempi olo. ap

Vierailija
37/72 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon asioita ehkä kasaantunut, raha-ongelmaa, huonot yöunet, uutistulva, voihan noita olla. Ei aina jaksa.

Ja tiedoksi ilkeilijälle, pesukone voi mennä joskus rikki. Välillä ei ole varaa uuteen pesukoneeseen.

Vierailija
38/72 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset mene veljen luo ja pitä huolta hänestä, sen sijaan että teet aloituksen täällä? Huono omatunto?

Vierailija
39/72 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko häneltä kysynyt vointia, huolia, tai muuta? Aina ei riitä : mitä kuuluu? Kuinka menee? Vastaus on : hyvin. Kysy selvemmin ja tankkaa, jos on tarpeen. Tunnet oman veljesi. Puhukaa nenäkkäin, silloin näet ilmeet ja eleet.

Vierailija
40/72 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halimmat pesukoneet maksaa 200e. Itse vaikka keräisin pulloja jotta saisin tuollaisen. Pyykkien roudaaminen on kuitenkin aika vaiva. Voi olla että intuitiosi osuvat oikeaan. Keväisin miehet tekevät enemmän itsemurhia, syksyisin taas naiset.

On sillä oma pesukone, mutta ei vaan ole jaksanut pestä omia vaatteitaan eikä me tiedetä miksi. Hänen äänestä huomaa, miten hän yrittää aina tsempata kun puhutaan, vaikka siitä paistaa läpi sellainen alakulo. Hän koittaa aina kertoa kivoja ja mukavia kuulumisia, mutta jos yritän kysyä oikeita kuulumisia niin vakavoituu ja vaihtaa aihetta. Ikään kuin hän yrittäisi sanoa, ettei hänellä ole mitään hätää, mutta hänen käytös ja ääni vaan kertoo ihan muuta. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä