Kamalin koskaan kuulemasi biisi?
Mikä on kamalin koskaan kuulemasi biisi?
Kamalin, jonka minä olen kuullut, on Nicki Minajin "Stupid Hoe".
Kommentit (363)
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 16:18"]
Mikä on kamalin koskaan kuulemasi biisi? Kamalin, jonka minä olen kuullut, on Nicki Minajin "Stupid Hoe".
[/quote]
cheekin koko tuotanto
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 16:23"]
Arttu Wiskarin tuntematon potilas. Sanakirjassa on "pateettinen" sanan kohdalla Wiskarin Artun kuva.
[/quote]
se missä lauletaan että saanko tisseistä maitoa kahviin ..oksut lentää..
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:59"]
Se Kuuden vuoden kuuliaisuus vai mikä lie Niinistön kampanjabiisi. Korvista alkaa vuotaa verta kun sitä kuuntelee
[/quote] Ei hemmetti en muistanut tätä ja nyt tapahtu se kauheus että joku muistutti! no itteppä ketjun avasin
Matti & Teppo: Kissankultaa vai Kissanpissaa vai mikä se nyt oli
Miljoonasade: Lennä Juri Gagarin
Sleepy Sleepers: Metsäratio
Sitten pahimpia on se kun edesmenneen laulaja-Kikan nuorempi (?) sisko Kati yritti joskus myös laulajaksi, biisillä: Duunaa Beibi Duunaa! Yöööök!
Kaikki Dire Straitsin, Kate Bushin, Björkin ja Status Quon biisit!
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 17:42"]
Levikset repee, en muista/tiedä kenen on, mutta huonoin biisi ikinä.
[/quote]
varmaan tää nainen ei ollut tajunnut kun sai miesten tekemän biisin esitettäväksi että mihin siinä viitataan täälläpäin hkiä, sillä levikset repee = haarat aukee ja puhua etelää = nuolla alapäätä!
Arttu Wiskarin tuntematon potilas. Sanakirjassa on "pateettinen" sanan kohdalla Wiskarin Artun kuva.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 16:20"]Ultra Bran sinä lähdit pois
[/quote] hyi hitto, tuttu kauhea oksennuksen tunne tuli kurkkuun, kun muistin tuon laulun
Sydämeni osuman sai, Siiri Nordinin laulamana. Kuulostaa kuin se ei pysyisi kertaakaan nuotissa.
Tässähän on jo koko Radio Novan soittolista, vaan pari Yön ja Mamban biisiä puuttuu.
Ehdottomasti ääni Valvomon "mikä kesä":lle!
Samoin se jonain kesänä jatkuvasti soinut "enemmän duurii kuin sooloo"-määkinä... Ai luoja että etenkin kertosäe voi riipiä korvia.
Tämän kesän biiseistä se kesäkumibiisi, jotain vauvojen tekemisestä.
Mutta kiitos tuon Janoksen (vai mikä se bussipysäkki-laulaja olikaan) linkittämisestä! :D Kuvittelen tuon kuulostavan suunnilleen samalta kuin minä karaokessa... Tähän mennessä olen jättänyt karaoket väliin koska olen kuvitellut kuulostavani hirveältä, mutta jos tuokin on ihan levyttänyt, niin kaipa löytyy tyyppejä jotka siitä minunkin epävireisestä naukumisestani pitävät! :D