Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi kun oltiin 20-siä. Minä muistan. Luuletko että mieskin muistaa jotain? Nyt kova yritys että tavattaisiin??? Ehkä - ehkä ei???

Vierailija
31.05.2024 |

Seksi kun oltiin 20-siä. Minä muistan. Luuletko että mieskin muistaa jotain? Nyt kova yritys että tavattaisiin??? Ehkä - ehkä ei???

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin muistan kaiken tuolta ajalta. Olin niin rakastunut ja tyttökin oli. Ei juuri muuta tehtykään kuin oltiin päällekkäin sängyssä ja muualla. Sain olla aina päällä ja olla vallassa meidän seksissä. Tunsin itseni niin mieheksi ja halusin häntä koko ajan. Kuvittelen tilanteen, että kohdattaisiin nyt. Kyllä se vanha liekki varmasti syttyisi uudestaan.

Vierailija
2/64 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan ei kerro muistaako vai ei?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet nyt? Itse en varmaankaan tunnistaisi jos kadulla tulisi vastaan joku, jota en ole nähnyt 25 vuoteen. Muistan kyllä hyvin kaikki erityiset tyypit siltä ajalta. Lämpimiä muistoja.

Vierailija
4/64 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämän avauksen tarkoitus on? ( muu kuin kertoa että joku on päissään vokotellut muijaa joka on yhtä flänässä)

Vierailija
5/64 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan kun sain tiukkaa toosaa ja suihiottoja silloiselta isotissiselta tytkseltä nyt se otti yhteyttä ja pitäs tavata näin pitkän ajan jälkeen ehkä kunnon suihinotto on poikaa vitusta nin väliä tuskin enää tiukka mutta suu on

Vierailija
6/64 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei! Älä pilaa hyviä muistoja ja mielikuvia! Se ukko on vain kännissä kiimanen ja kuka vain käy. Kauniit sanat osaa, ei muuta. Älä haksahda, jos kerran ette ole kunnolla vielä edes nähneet. 

Vierailija
7/64 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäsiä olette nyt? Saahan sitä lapsellinen olla, mutta ei kannata olla tyhmä. Tuo asetelma kuulostaa epäonnistuneelta, jos ette ole edes tavanneet ja nyt kaipaatte seksiä. Voi tulla sydänsuruja pelkän haaveilun takia. En haluaisi olla kyyninen, varoitan vain. Kaikkeen ei kannata lähteä mukaan, onhan noita auervaaroja aina ollut. Sulle nyt sattui semmoinen menneisyydestäsi. Anna arvaan, lupaa kuuta taivaalta? Niiiin nähtyä.

Jos asuu lähellä ja läheisyydenkaipuu on huutava, niin voihan sitä kokeilla. Mutta varovasti suhtautuisin mihinkään muuhun. 

Ja kyllä, muistan monet seksikerrat eri ihmisten kanssa, mutta en mitään tarkempia tuntemuksia. En edes niiden kanssa, joita rakastin. Ehkä nykyinen on pyyhkinyt tuollaiset muistot, vaikka hyvällä kaikkia menneisyyden miehiäni muistankin. Tai en ainakaan pahalla. Itseasiassa, en muistele ollenkaan, ellei joku tällä lailla kysy. Ei tuntunut missään tämä muistelu, mennyt on mennyttä, ihan syystä.

Vierailija
8/64 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauhistus. Kysyt, muistaako mies teidän seksinne jostain vuosikymmenten takaa? Mitä sillä on väliä, ehkä muistaa, tuskinpa kuitenkaan, vaikka mitä lirkuttelisi. Mutta jos sen takia ottaa yhteyttä, niin melko selvä peli. Pankaa minkä ehditte, jos haluat. Halvaksihan se tulee molemmille. Tuohan on onneksi suoraa puhetta, että pelkän seksin takia näkisitte. Itse jättäisin väliin, tuossa on jotain hämärää.

Muista kuitenkin, että se mieskin on vanhentunut tässä välissä, mutta syy, miksi erositte, on tuskin kadonnut. Puhuu varmaan mitä vain saadakseen nuoruutensa pil*lua. 

Vierailija
9/64 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miten kävi! Mulla on samanlainen tilanne.

Tavattiin sattumalta ja juotiin tuopposet. Sillä kertaa ei kummempaa, mutta tuntui kyllä todella mukavalta. Sen jälkeen ollaan viestitelty, ja nyt hän puhuu jo yhteisestä tulevaisuudesta. Hän on tulossa taas käymään tässä kesälomien aikana tähän kaupunkiin, ja ollaan sovittu tapaamisesta. Pari päivää, korkeintaan viikko aikaa. Ummet ja lammet hän tosiaan kirjoittelee, miten upeaa meillä oli ja olisi nyt, kuinka ollaan päivänsäde ja menninkäinen, auringonpaiste ja pimeys. Kuinka kukaan muu ei ymmärrä meitä, on vain maailma vastaan me. Tavallaan ihanaa, mutta onko tuo jostain epätoivoisten käsikirjasta kopioitua? Epäillyttää ja houkuttaa.

Seurusteltiin joskus teineinä, mutta jotenkin se sitten meni poikki, ei edes muisteta miksi. Ei tosiaan olla kuin nähty kerran, viestitelty kyllä paljon. Hän on aina kännissä, mutta puhuu ihan viisaita ja kauniita. Tiedän, että on typerää, mutta houkuttelisi kokeilla. Eihän tässä parempaakaan ole tarjolla. Mutta järki kyllä uhkaa pilata tämän. On ihanaa haaveilla ja lukea ylisanoja meidän erityisestä suhteesta. Mutta ne taitaa olla vain sanoja. Enhän edes tiedä, mitä ja kenen kanssa hän puuhaa kotipaikkakunnallaan. 

Järki vai tunteet? Mulla taitaa järki voittaa, että säästyn sydänsuruilta, mutta kerro, miten teillä meni!

Vierailija
10/64 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä muistan hyvin panot kiimaisen parikymppisen tyttöystävän kanssa joka ei ollut mikään ylianalysoiva yliopistolla kuuppansa himmentänyt wokepelle vaan pikkuhousut tippuivat ja jalat olivat levällään heti kun vähänkin ehdotti koska tämä sai orgasmin joka kerta ennen minua ja nautti niin valtavasti seksistä ettei sitä ollut todellakaan tarvetta säännöstellä.

Itsehän se olisi siitä kärsinyt kun olisivat orgasmit jääneet saamatta ihan turhan takia.

Vierailija
11/64 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää joku kurttunen ritari, joka haaveilee nuoruudestaan? Kaik mänt, mut jos teini-ikä palautuis edes muijan muodossa? Hän lupaa ratsastaa valkosella hevosellaan tai polkea pyörällään luoksesi, raahata maistraattiin ja mitä sitten? 

Mistä saitte moisen ajatuksen? Olitteko selvin päin? Onko tää mies ikinä selvin päin? Etäisyys ja vuodet tekee tepposia, älä vaan ihastu uudelleen.

Vierailija
12/64 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka sinisilmäsiä aikuiset naiset voi olla? Huh huh. Mikäs siinä, jos ei itseään arvosta yhtään.

Vierailija
13/64 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhäisparikymppisenä oli muutaman kerran mahtavaa seksiä erään naisen kanssa. Otin nyt nelikymppisenä yhteyttä. Ei ollut imarreltu vaan närkästyi

Vierailija
14/64 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kenellä on kova yritys? Sillä miehellä varmaan, vai onko molemmilla ollut niin pitkä kuiva kausi, että kesä saa pään noin pehmeeksi. Epätoivo haisee tänne asti.

Vierailija
15/64 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle kelpais, jos tytsy ois hyvin säilynyt, tiukka ja kiimanen. Sehän selviää vain tapaamalla. 

Vierailija
16/64 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vain teetkin, niin ole tarkkana ehkäisyn kanssa. Kuulostaa pesästä pesään lipovalta pöpöpesältä tuo muistojesi sankarimies, voi hyvänen aika. 

Vierailija
17/64 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kyllä, tiukka ja notkea oli. Pitääkin ottaa yhteyttä, hyvä idea! Kesäkissa kainaloon, hur hur grrrr.

Vierailija
18/64 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt valoja päälle nainen. Vastaat varmaan kaikkiin nigerialaisiin kirjeisiinkin ja sulla on nyt pankkitili täynnä?

Vierailija
19/64 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä? Eikös ole parempi pitää muistot muistoina. 

Hanki uusia muistoja, älä pilaa vanhoja. Eksät on eksiä ihan syystä, paluu menneeseen on jo lähtökohtaisesti epäonnistunut ajatus.

Muistan kyllä nuoruuteni miehet, vieläkin ottaa vatsanpohjasta erästä muistellessa, mutta en haluaisi rikkoa sitä mielikuvaa. 

Vierailija
20/64 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kyllä nuoruuteni miehet, vieläkin ottaa vatsanpohjasta erästä muistellessa, mutta en haluaisi rikkoa sitä mielikuvaa.

Juuri näin. Se uskomaton tunne vatsanpohjassa kun tämä nuori hoikka ihastus ohjasi minut sänkyyn. Nappeja availtiin tärisevin käsin jokaisen alta paljastuneen ruumiinosan pumpatessa vielä vähän lisää painetta kivikovana sojottaneeseen kaluun.

Parempi fiilistellä näillä muistoilla eikä pilata niitä katkeroituneella lysähtäneellä mammalla jonka äijät ja lapset ovat jo maailmalla ja tärkein sisältö elämässä kotikatu, joku piski ja vuosien laskeminen varhaiseläkkeelle pääsyä odotellessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan