Kamalin koskaan kuulemasi biisi?
Mikä on kamalin koskaan kuulemasi biisi?
Kamalin, jonka minä olen kuullut, on Nicki Minajin "Stupid Hoe".
Kommentit (363)
Kaikki olavi uusivirran renkutukset, pahin on se kauneus sekoittaa mun pään!! Siis ihan järkyttävää rääkymistä ja sanoituksetkin on ihme kuraa:D
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 14:57"]
Harva viitsii noita linkkejä aukoa, joten ihan hukkaan menee hyvät tarkoitukset.
[/quote]
Itse en tunne ollenkaan postattuja biisiä ja olisi hirveä homma alkaa pasteemaan niitä tubeen vaikka varmasti hyvät naurut niistä saisikin kun tuskin kukaan nyt mitään oikeasti kamalia jaksaisi edes muistaa, sellaisia edes muista.
Jukkapojat, arttuwiskarit sun muut oksetukset on kauttaaltaan ällöjä. Ja erityismaininnan saa maitokahvia, niin perverssi kappale ettei mitään rajaa. Ulkomaisista prodigy, björk ja scatman on aika kauheita kanssa. Britneyn biisit on pelkkää ähkimistä ja shakiran shewolf on tehty pelkästään sen takia että se horo saa ketkuttaa persettään mitä epäergonempisiin asentoihin musiikkivideolla. Policen every breath... on kyllä niin ahdistava stalkkeribiisi että oksat pois ja mikäs se Bruce Springsteenin kappale oli joka alko "hey little girl is your daddy home.." kuulostaa ihan lapseensekaantujalta.
Jere & the universe: Jos ei ois lunta
Jos nyt jotakuta ahdistaa ettei tiedä mihkä linkki vie niin selaimeen voi asentaa plugia joka liittää linkin viereen otsikon sivulta johka linkki kohdistuu. Niin joo siis semmoisen voi koodata itse jos osaa kun ei nyt tule heti mieleen onko sellaista edes tehty.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 14:51"]
Samuli Edelmanin Peggy. Järkyttävä renkutus.
[/quote]
Mun mielestä tosi hyvä ja hyväntuulinen biisi! Aina jaksaa kuunnella :)
Hanna Pakarisen Miehet, ei fittan mitä ripulia!
T.303
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:11"]
Jos nyt jotakuta ahdistaa ettei tiedä mihkä linkki vie niin selaimeen voi asentaa plugia joka liittää linkin viereen otsikon sivulta johka linkki kohdistuu. Niin joo siis semmoisen voi koodata itse jos osaa kun ei nyt tule heti mieleen onko sellaista edes tehty.
[/quote]
Tai sitten kun hiirellä huitoo linkin yli niin näyttää sen otsikon, vielä yksinkertaisempi toteuttaa.
Kasmirin koko tuotanko ihan hirveä.
One directionin koko tuoanto
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:07"]
ja mikäs se Bruce Springsteenin kappale oli joka alko "hey little girl is your daddy home.." kuulostaa ihan lapseensekaantujalta.
[/quote]
Samoin kuin Kauko Röyhkän Pikkuenkeli. Aikuinen mies kyttää koulumatkalla olevaa viisitoistavuotiasta tyttöä ja unelmoi, että tyttö tulisi vähän soittamaan levyjä.
Tykkään Haloo Helsingistä, mutta heidän Huuda -biisi on aivan kauhea. En siedä.
Suomirap ja puhkisoitettu 80-luvun suomirock.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 17:36"]
Iisa - polulta harhaan
[/quote]
Onko tämä just se vinkuva, ankea biisi joka soi Toisenlaisten äitien mainoksessa???
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:07"]
Jukkapojat, arttuwiskarit sun muut oksetukset on kauttaaltaan ällöjä. Ja erityismaininnan saa maitokahvia, niin perverssi kappale ettei mitään rajaa. Ulkomaisista prodigy, björk ja scatman on aika kauheita kanssa. Britneyn biisit on pelkkää ähkimistä ja shakiran shewolf on tehty pelkästään sen takia että se horo saa ketkuttaa persettään mitä epäergonempisiin asentoihin musiikkivideolla. Policen every breath... on kyllä niin ahdistava stalkkeribiisi että oksat pois ja mikäs se Bruce Springsteenin kappale oli joka alko "hey little girl is your daddy home.." kuulostaa ihan lapseensekaantujalta.
[/quote]
Eipäs haukuta pedokarhujen lempikipaleita. Eikä unohdeta tv:stä tuttuja Lazy Town ja Léon Professional missä vanhat äijät tekee juttuja alaikäisten kanssa.
Valvomo ja biisi "Mikä kesä", tuo koko biisi kuulostaa ihan krapulapierulta.
Lolo Ferrari ja AIRBAG GENERATION.... kar-me-a biisi!
Harva viitsii noita linkkejä aukoa, joten ihan hukkaan menee hyvät tarkoitukset.