Kamalin koskaan kuulemasi biisi?
Mikä on kamalin koskaan kuulemasi biisi?
Kamalin, jonka minä olen kuullut, on Nicki Minajin "Stupid Hoe".
Kommentit (363)
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 16:49"]Tea Hiilloste, tytöt tykkää
[/quote]
Apua, olin unohtanut tän!! Aivan kamala.
SAARA - U R COOL vai mikä lie. Vitun rasittava.
Ja samaten kaikki biisit joissa on joku vitun lapsikuoro yms ulisemassa joissakin kohdissa.
En muista alkuperäisen biisin laulajaa..mutta biisin nimi on "Tuhlari". Aivan hirveää korvia syövyttävää kurapaskaa ja rasittavaa se lapsien ulina siellä taustalla. "TING TING TING TING" "TÄNG TÄNG TÄNG TÄNG" "OOEE-O OOEE-O OOEE-OOO"
Jukka Pojan esittämänä aivan mahtava biisi! Vaikka en pahemmin Jukka Pojasta perusta.
En tiedä, enkä halua tietää. Pakenin kaupasta noin 10 sekuntia kappaleen alkamisen jälkeen kun se alkoi asiakasviihtyvyyden parantamiseksi soimaan.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 16:29"]
Tippadii tippadaa. Joku peräkamarin poika sitä lauleskeli.
[/quote]Se oli Sepi Kumpulainen.
Ylvis-the fox ei varmaan kaipaa perusteluja?
Teuvo Loman Helsinki city boy ja Tuksun i get it in. Älkää kuunnelko jos ette tiedä!!!
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 16:56"]
Ja samaten kaikki biisit joissa on joku vitun lapsikuoro yms ulisemassa joissakin kohdissa.
En muista alkuperäisen biisin laulajaa..mutta biisin nimi on "Tuhlari". Aivan hirveää korvia syövyttävää kurapaskaa ja rasittavaa se lapsien ulina siellä taustalla. "TING TING TING TING" "TÄNG TÄNG TÄNG TÄNG" "OOEE-O OOEE-O OOEE-OOO"
Jukka Pojan esittämänä aivan mahtava biisi! Vaikka en pahemmin Jukka Pojasta perusta.
[/quote]
Kappaleen alkuperäinen esittäjä on Laura Närhi.
Suurin osa porukasta ei ehdotuksista päätellen ole paskaa biisiä koskaan kuullutkaan.
Mun mielestä en kommentoi on just hyvä :' D T. Tyyppi jolla on näköjään paska musiikkimaku
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 16:18"]
Mikä on kamalin koskaan kuulemasi biisi? Kamalin, jonka minä olen kuullut, on Nicki Minajin "Stupid Hoe".
[/quote]
Kaikki hiphop ja rap, kieleen katsomatta. Suomi-reggae saa aikaan akuutin oksureflan.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 16:56"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 16:49"]Tea Hiilloste, tytöt tykkää [/quote] Apua, olin unohtanut tän!! Aivan kamala.
[/quote]
Tätä biisiä on plagioitu täysin SANNIN kappaleessa "Pojat". Täsmälleen samanlaiset kertsit, nuotilleen ja sanoitukset yhtä ällöttävät. Eli SANNIn Pojat mun inhokki.
Sannin, Ultra Bran ja Scandinavian Music Groupin koko tuotanto.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 16:59"]
Teuvo Loman Helsinki city boy ja Tuksun i get it in. Älkää kuunnelko jos ette tiedä!!!
[/quote]
Helsinki city boy on niin hellyyttävä, se video varsinkin. Ja Kari on kans ihana!
Jonna Tervonmaa - Minä toivon. Aivan kamala, turhat sanat joilla ei ole merkitystä ja en ole koskaan edes pitänyt hänen äänestään
Anna Abreun "Bandana" (pantava, oon pantava..)
Hansonin veljesten mmm bo! Vai mikä se nimi nyt olikaan aiheutti pysyvät traumat 90-luvula!
Samoin se pirun jäätelökesä, jonka esittäjää on nyt muista on ihan karmea renkutus.
ja Samuli Edelmanin Kaikki Tahtoo!
Mamba - Vielä on kesää jäljellä..ankee ku mikä Dx
Mikä tahansa Zen Cafen iljettävä jollotus ja jokainen niistä! Täyspaska bändi teki 15 vuotta uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja uudestaan samaa yhtä paskaa biisiä. Laulaja Putro ei oédes osaa laulaa vaan puhuu ja jollottaa! Vittu että oksettaa! HYI SAATANA!
Cohenin take this walz, inhokki