miksi tatuoinnit ovat niin suosittuja?
Mistä johtuu että nykyään on yleisempää olla tatuoitu kuin tatuoimaton?
Kommentit (94)
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 15:37"]
puhun vieraista ihmisistä esim. kaupungilla, metrossa, kaupoissa. Etenkin näin kesäaikaan huomaa miten joka hihasta ja kaula-aukosta tursuu joku iskulause tai krumeluuri.
[/quote]
Kiinnitätkö myös huomiota ihmisiin, joilla ei näy tatuointeja? Jos et, et voi myöskään sanoa, että "on yleisempää olla tatuoitu kuin tatuoimaton?".
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 15:36"]
Akateemisissa piireissä ne eivät ole suosittuja. Wt-/lähiöjengillä niitä on
[/quote] Tollo, kyllä ne ovat niissäkin suosittuja.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 15:42"]
Pinnallisuus on lisääntynyt.
[/quote]
Ei ole.
Kun olin lapsi, tatuointeja oli vain vankilassa olleilla. En koskaan voisi ottaa tatskaa, minusta ne ovat tahroja ihmisessä ja suurin osa ihmisistä katuu niitä jossakin vaiheessa.
taitavat olla jotain persoonan pönkittämistä. Aina mietin, mitä sitten vanhuksina ja mummuina ja vaareina ajattelevat. Mutta jokaisen oma asia. Itse en ota miestä jolla tatuointi, enkä ota koskaan sellaista itsekään.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 15:42"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 15:36"]
Akateemisissa piireissä ne eivät ole suosittuja. Wt-/lähiöjengillä niitä on
[/quote] Tollo, kyllä ne ovat niissäkin suosittuja.
[/quote]
Ei kyllä. Joillakin akateemisillakin on, mutta sitä enemmän mitä alempi koulutus henkilöllä on.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 15:44"]
Kun olin lapsi, tatuointeja oli vain vankilassa olleilla. En koskaan voisi ottaa tatskaa, minusta ne ovat tahroja ihmisessä ja suurin osa ihmisistä katuu niitä jossakin vaiheessa.
taitavat olla jotain persoonan pönkittämistä. Aina mietin, mitä sitten vanhuksina ja mummuina ja vaareina ajattelevat. Mutta jokaisen oma asia. Itse en ota miestä jolla tatuointi, enkä ota koskaan sellaista itsekään.
[/quote]
"ja suurin osa ihmisistä katuu niitä jossakin vaiheessa."
Lähde?
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 15:45"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 15:42"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 15:36"] Akateemisissa piireissä ne eivät ole suosittuja. Wt-/lähiöjengillä niitä on [/quote] Tollo, kyllä ne ovat niissäkin suosittuja. [/quote] Ei kyllä. Joillakin akateemisillakin on, mutta sitä enemmän mitä alempi koulutus henkilöllä on.
[/quote]
Lähde?
Miksi toisten tatuoinnit (=toisten iho) on noin iso asia? Miksei tatuoidut koskaan koe tarpeelliseksi länkyttää ja vinkua tatuoimattomien kanssaihmisten ihosta?
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 15:46"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 15:45"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 15:42"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 15:36"] Akateemisissa piireissä ne eivät ole suosittuja. Wt-/lähiöjengillä niitä on [/quote] Tollo, kyllä ne ovat niissäkin suosittuja. [/quote] Ei kyllä. Joillakin akateemisillakin on, mutta sitä enemmän mitä alempi koulutus henkilöllä on.
[/quote]
Lähde?
[/quote]
Saunassa tehdyt havainnot eri piireissä esim. opiskelukavereiden ja kesätyöpaikan duunareiden kesken.
Sama juttu kuin röökissäkin. Onhan akateemisia tupakoitsijoita olemassa, mutta tupakoinnin yleisyys on paljon korkeampaa alemmin koulutettujen keskuudessa.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 15:49"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 15:46"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 15:45"] [quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 15:42"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 15:36"] Akateemisissa piireissä ne eivät ole suosittuja. Wt-/lähiöjengillä niitä on [/quote] Tollo, kyllä ne ovat niissäkin suosittuja. [/quote] Ei kyllä. Joillakin akateemisillakin on, mutta sitä enemmän mitä alempi koulutus henkilöllä on. [/quote] Lähde? [/quote] Saunassa tehdyt havainnot eri piireissä esim. opiskelukavereiden ja kesätyöpaikan duunareiden kesken.
[/quote]
Eli mutu.
Teidän ajattelu tatuoiduista on aina niin hellyyttävän mustavalkoista. Yleistäkää nyt vähän vielä lisää :D
Hahhah! Ketkähän tässä ketjussakin tuovat itseään enemmän esille ja pönkittävät persoonallisuuttaan, niinkuin tuo yksi kommentoija sanoi? Voin antaa pienen vihjeen ettei me tatuoidut ainakaan ;)
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 15:51"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 15:49"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 15:46"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 15:45"] [quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 15:42"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 15:36"] Akateemisissa piireissä ne eivät ole suosittuja. Wt-/lähiöjengillä niitä on [/quote] Tollo, kyllä ne ovat niissäkin suosittuja. [/quote] Ei kyllä. Joillakin akateemisillakin on, mutta sitä enemmän mitä alempi koulutus henkilöllä on. [/quote] Lähde? [/quote] Saunassa tehdyt havainnot eri piireissä esim. opiskelukavereiden ja kesätyöpaikan duunareiden kesken.
[/quote]
Eli mutu.
[/quote]
No millaisen tutkimuksen itse olet tehnyt aiheesta? Enemmän mutua on sinun perustelematon "Tollo, kyllä ne ovat niissäkin suosittuja".
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 15:56"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 15:51"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 15:49"] [quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 15:46"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 15:45"] [quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 15:42"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 15:36"] Akateemisissa piireissä ne eivät ole suosittuja. Wt-/lähiöjengillä niitä on [/quote] Tollo, kyllä ne ovat niissäkin suosittuja. [/quote] Ei kyllä. Joillakin akateemisillakin on, mutta sitä enemmän mitä alempi koulutus henkilöllä on. [/quote] Lähde? [/quote] Saunassa tehdyt havainnot eri piireissä esim. opiskelukavereiden ja kesätyöpaikan duunareiden kesken. [/quote] Eli mutu. [/quote] No millaisen tutkimuksen itse olet tehnyt aiheesta? Enemmän mutua on sinun perustelematon "Tollo, kyllä ne ovat niissäkin suosittuja".
[/quote]
Paitsi, että en ollut tuo, joka sanoi "Tollo..." kommentin. Ja ei, en ole tehnyt tutkimusta aiheesta, en ole edes etsinyt tutkimusta aiheesta, mutta toisaalta en myöskään pyöri vauva-palstalla leikkimässä akateemista ja esittämässä yleistäviä väitteitä faktoina.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 15:59"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 15:56"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 15:51"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 15:49"] [quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 15:46"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 15:45"] [quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 15:42"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 15:36"] Akateemisissa piireissä ne eivät ole suosittuja. Wt-/lähiöjengillä niitä on [/quote] Tollo, kyllä ne ovat niissäkin suosittuja. [/quote] Ei kyllä. Joillakin akateemisillakin on, mutta sitä enemmän mitä alempi koulutus henkilöllä on. [/quote] Lähde? [/quote] Saunassa tehdyt havainnot eri piireissä esim. opiskelukavereiden ja kesätyöpaikan duunareiden kesken. [/quote] Eli mutu. [/quote] No millaisen tutkimuksen itse olet tehnyt aiheesta? Enemmän mutua on sinun perustelematon "Tollo, kyllä ne ovat niissäkin suosittuja".
[/quote]
Paitsi, että en ollut tuo, joka sanoi "Tollo..." kommentin. Ja ei, en ole tehnyt tutkimusta aiheesta, en ole edes etsinyt tutkimusta aiheesta, mutta toisaalta en myöskään pyöri vauva-palstalla leikkimässä akateemista ja esittämässä yleistäviä väitteitä faktoina.
[/quote]
Löysin pari vuotta vanhan tutkimuksen perusteeksi väitteelleni. Mites nyt suu pannaan?
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 15:45"]
[/quote] Ovat ne, usko jo, tatuoija kun itse olen, niin tiedän. Liikkeessäni on käynyt lukuisia opettajia, tutkijoita, lääkäreitä jne. yhtä lailla kuin kirjanpitäjiä, metsureita, kauppiaita, torimyyjiä ja lastentarhanopettajia.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 15:44"]
[/quote]
Kun minä olin lapsi, hiusten värjääminen oli vähintäänkin hutsahtavaa. Tämä ei silti tarkoita sitä, että nykyään minä - tai kukaan muukaan - pitäisi värjäämistä hutsahtavana.
puhun vieraista ihmisistä esim. kaupungilla, metrossa, kaupoissa. Etenkin näin kesäaikaan huomaa miten joka hihasta ja kaula-aukosta tursuu joku iskulause tai krumeluuri.