miksi tatuoinnit ovat niin suosittuja?
Mistä johtuu että nykyään on yleisempää olla tatuoitu kuin tatuoimaton?
Kommentit (94)
Jos ette heti kehu mun tatskoja niin suutun!
Tai sitten olkaa hiljaa!!!!
Mä oon vähän arka ja heikkoitsetuntoinen enkä oikein kestä kritiikkiä.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 19:44"]
Ennen tatuoinnit sentään olivat yleensä vain pienehköjä kuvioita jossakin kehonosassa, usein vaatteilla peitettävissä. Viime aikoina ovat yleistyneet todella isot (ja rumat) tatuoinnit, jolloin isoja alueita ihosta on tyystin värin peitossa, esim. koko käsivarsi mustana. Huh huh!
[/quote]
Pari tatuointeja ottanutta kaveria joskus puhuivat, että heidän mielestään on noloa ottaa pieni tatuointi, koska se tarkottaisi sitä, että ei uskalla ottaa isoa. Ja otti pienen sen takia, että voisi esittää olevansa raju, vaikka ei ole. Ja kuitenkin häpeilee sitä, että otti tatskan ja haluaa sen piiloon.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 19:56"]No kyllä se on aika naivia laittaa itseensä leima jonkun rankan elämänvaiheen jälkeen. Wtf?Miks niin? Katteletteko sitte niitä tatuointejanne ja mietitte, että kyylläpä mulla oli rankkaa?
[/quote]
Minä otin nuorena tatuoinnin koska veljellänikin on, ihailen edelleen veljeäni, mutta enää en ottaisi sen vuoksi tatuointia. Nuorena ihminen on lyhytjänteinen ja typerä, kiitos kun leimaat minut, normaalin ihmisen , oman keskeneräisyyteni vuoksi.
Mietipä millaisten ihmisten kanssa haluaisit elää, niiden jotka tuomitsee tietämättä vai niiden jotka hyväksyy sinut virheistäsi huolimatta!
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 20:03"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 19:04"]Miksi tatuoidut ihmiset suuttuu ja loukkaantuu jos joku ei pidä tatuoinneista? [/quote] Suuttuisitko itse jos joku puuttuisi esimerkiksi sinun pukeutumistyyliisi, sisustukseesi, hiustesi väriin? Melko varmasti suutuisit, vaikka sinä et ymmärrä jotain ei se tarkoita sitä ettei ko. asiaa voi olla olemassa. Lue vaikka kirjoja, jos se avartaisi suppeaa maailmankuvaasi!
[/quote]
Ai se on puuttumista jos sanoo ettei tykkää? No tulipahan selväksi, että ainakin sinulle tatuoinnin ottamisen syy oli kehujen kerjäys.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 19:56"]
No kyllä se on aika naivia laittaa itseensä leima jonkun rankan elämänvaiheen jälkeen. Wtf?Miks niin? Katteletteko sitte niitä tatuointejanne ja mietitte, että kyylläpä mulla oli rankkaa?
[/quote]
Kivempi se on katsella sitä kaunista tatuointia kun esim rumaa arpea autokolarista tai rinnan poistoleikkauksesta syövän takia.
Tatuoin ihoani, jotta ei tarvitse katsella isoa arpea ja muistella onnettomuutta jossa menetin myös koirani. Kolme vuotta onnettomuuden jälkeen päätin tatuoida arven kohdalle kuvan, jonka avulla pääsin eteenpäin. Arpi sen sijaan muistutti onnettomuudesta aina kun sen peilistä näin.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 20:06"]
Ennen tatuoinnit sentään olivat yleensä vain pienehköjä kuvioita jossakin kehonosassa, usein vaatteilla peitettävissä. Viime aikoina ovat yleistyneet todella isot (ja rumat) tatuoinnit, jolloin isoja alueita ihosta on tyystin värin peitossa, esim. koko käsivarsi mustana. Huh huh!
[/quote]
Pari tatuointeja ottanutta kaveria joskus puhuivat, että heidän mielestään on noloa ottaa pieni tatuointi, koska se tarkottaisi sitä, että ei uskalla ottaa isoa. Ja otti pienen sen takia, että voisi esittää olevansa raju, vaikka ei ole. Ja kuitenkin häpeilee sitä, että otti tatskan ja haluaa sen piiloon.
[/quote]
Joo, kyllä kovat jätkät ja mimmit leimaa koko kropan.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 16:50"]
Ainut asia mitä en tässä tatskajutussa ymmärrä on se, miten ihmisille ei tunnu olevan mitään väliä miltä se kuva näyttää. Maailmassa on niin paljon taitavia tatuointiartisteja, mutta silti välillä näkyy tämän tyylisiä suhruja: http://imgur.com/gbPWCKU
Jos kerran kuva on ikuisesti iholla niin luulisi, että tekee mieli panostaa ja mennä jollekin muulle kuin kotikylän ainoalle tatuoijalle.
[/quote]
Ehkä tälläiset ihmiset eivät muutenkaan arvosta itseään. Vedetään viinaa ja tupakkaa, ei käytetä kortsua, hankitaan lapsia useiden eri miesten kanssa ja jos otetaan silarit, niin halvimmat mahdolliset jossain tiinajylhä-klinikalla.
[/quote]
No NYT oli jo pakko kommentoida, kun tuli niin paksua tekstiä! :D olen 23v nainen, onnellisessa avoliitossa ihanan miehen kanssa. Ei ole silareita, ja tuskin on tulossakaan. En myöskään käytä mitään päihteitä, jos ei lasketa lasillista valkoviiniä kerran kuussa. Noh, kortsua en käytä, kun on vakava oarisuhde ja e-pillereillä vedetty jo vuosia, joskin nyt alettu puhumaan lapsrn hankinnasta. Tatuointeja ja ammatti minulta sentään löytyy. Tavallinen kansalainen, asun kaupungissa kolmiossa, käyn töissä ja maksan veroja, samoin mies, mutta silti, tatuoinnit löytyy. Ajatella....
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 20:03"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 19:04"]Miksi tatuoidut ihmiset suuttuu ja loukkaantuu jos joku ei pidä tatuoinneista?
[/quote]
Suuttuisitko itse jos joku puuttuisi esimerkiksi sinun pukeutumistyyliisi, sisustukseesi, hiustesi väriin? Melko varmasti suutuisit, vaikka sinä et ymmärrä jotain ei se tarkoita sitä ettei ko. asiaa voi olla olemassa.
Lue vaikka kirjoja, jos se avartaisi suppeaa maailmankuvaasi!
[/quote]Mä en ole kyllä puuttunut kenenkään tatuointiin, mutta ittelle en kyllä ottais ja sanon ,että ne on rumia. Voi olla etten pidä tyylistäsi muutenkaan enkä sisustuksestasikaan.
No kyllä se on aika naivia laittaa itseensä leima jonkun rankan elämänvaiheen jälkeen. Wtf?Miks niin? Katteletteko sitte niitä tatuointejanne ja mietitte, että kyylläpä mulla oli rankkaa?
[/quote]
Noup. Muisto ja muistutus siitä, että SELVISI kuitenkin. Asialla on kaksi puolta aina, ilmiselvästi sinä kuulut niihin, joille lasi on aina puolityhjä ;)
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 20:17"]
[/quote]
Noup. Muisto ja muistutus siitä, että SELVISI kuitenkin. Asialla on kaksi puolta aina, ilmiselvästi sinä kuulut niihin, joille lasi on aina puolityhjä ;)
[/quote]
Itse kyllä muistan rankat jutut ja niistä selviämiset ilman ihoon tehtäviä muistiinpanojakin.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 20:12"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 16:50"] Ainut asia mitä en tässä tatskajutussa ymmärrä on se, miten ihmisille ei tunnu olevan mitään väliä miltä se kuva näyttää. Maailmassa on niin paljon taitavia tatuointiartisteja, mutta silti välillä näkyy tämän tyylisiä suhruja: http://imgur.com/gbPWCKU Jos kerran kuva on ikuisesti iholla niin luulisi, että tekee mieli panostaa ja mennä jollekin muulle kuin kotikylän ainoalle tatuoijalle. [/quote] Ehkä tälläiset ihmiset eivät muutenkaan arvosta itseään. Vedetään viinaa ja tupakkaa, ei käytetä kortsua, hankitaan lapsia useiden eri miesten kanssa ja jos otetaan silarit, niin halvimmat mahdolliset jossain tiinajylhä-klinikalla. [/quote] No NYT oli jo pakko kommentoida, kun tuli niin paksua tekstiä! :D olen 23v nainen, onnellisessa avoliitossa ihanan miehen kanssa. Ei ole silareita, ja tuskin on tulossakaan. En myöskään käytä mitään päihteitä, jos ei lasketa lasillista valkoviiniä kerran kuussa. Noh, kortsua en käytä, kun on vakava oarisuhde ja e-pillereillä vedetty jo vuosia, joskin nyt alettu puhumaan lapsrn hankinnasta. Tatuointeja ja ammatti minulta sentään löytyy. Tavallinen kansalainen, asun kaupungissa kolmiossa, käyn töissä ja maksan veroja, samoin mies, mutta silti, tatuoinnit löytyy. Ajatella....
[/quote]
Miksi olet siis ottanut suhruisen tatskan? Eikö ollut varaa kunnolliseen vai tekikö kaveri?
Njääh.. en välitä eikä jaksa kiinnostaa! Rakastan hyvännäköisiä tatuointeja jotka sopivat kantajalleen. Niin, ja aion jatkaa kuvien ottamista, on sitten teilläkin kauhistelun- ja puheenaiheita kahvipöydässä. Urpot.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 20:28"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 20:12"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 16:50"] Ainut asia mitä en tässä tatskajutussa ymmärrä on se, miten ihmisille ei tunnu olevan mitään väliä miltä se kuva näyttää. Maailmassa on niin paljon taitavia tatuointiartisteja, mutta silti välillä näkyy tämän tyylisiä suhruja: http://imgur.com/gbPWCKU Jos kerran kuva on ikuisesti iholla niin luulisi, että tekee mieli panostaa ja mennä jollekin muulle kuin kotikylän ainoalle tatuoijalle. [/quote] Ehkä tälläiset ihmiset eivät muutenkaan arvosta itseään. Vedetään viinaa ja tupakkaa, ei käytetä kortsua, hankitaan lapsia useiden eri miesten kanssa ja jos otetaan silarit, niin halvimmat mahdolliset jossain tiinajylhä-klinikalla. [/quote] No NYT oli jo pakko kommentoida, kun tuli niin paksua tekstiä! :D olen 23v nainen, onnellisessa avoliitossa ihanan miehen kanssa. Ei ole silareita, ja tuskin on tulossakaan. En myöskään käytä mitään päihteitä, jos ei lasketa lasillista valkoviiniä kerran kuussa. Noh, kortsua en käytä, kun on vakava oarisuhde ja e-pillereillä vedetty jo vuosia, joskin nyt alettu puhumaan lapsrn hankinnasta. Tatuointeja ja ammatti minulta sentään löytyy. Tavallinen kansalainen, asun kaupungissa kolmiossa, käyn töissä ja maksan veroja, samoin mies, mutta silti, tatuoinnit löytyy. Ajatella....
[/quote]
Miksi olet siis ottanut suhruisen tatskan? Eikö ollut varaa kunnolliseen vai tekikö kaveri?
[/quote]
Öö, siis, ihan liikkeessä olen laittanut, isompi maksoi 350 euroa, ammattilainen teki sitä melkein neljä tuntia, ja pienemmän hinta oli 90 euroa, sekin tehtiin samalla ammattilaisella. Mistä päättelitkään, että olen ottanut tatuoinnin millä sattuu harrastajalla?
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 17:50"]
Mullakin on neljän lapseni kuvat iholla sekä parin exän nimeäkin.
Vaarini kuva on pohkeessa ja mummoni toisessa.
Kuvilla on minulle "Syvällinen merkitys".
Toki myös kaksi koiraani "Toinen jo edesmennyt" ovat ihollani.
Jotkut vaan on niin Coool ! kuten mä.
[/quote]
Mites kun harrastat seksiä jonkun kanssa, eikös ole hänelle melkoinen turn off nähdä lasten, vanhusten tai koirien kuvia, kun huippu lähestyy? Saati exien nimiä? Silmät vaan kiinni?
p. s. Oletan, että vitsailet.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 20:06"]
[/quote]
[/quote]
Todistaa juuri sen, että monet ottavat tatuoinnin sen vuoksi kuin muillakin on. Lisäksi on näytettävä rajulta muiden tatuoitujen silmissä, eikä suinkaan nololta. Lammasmainen ajattelumaailma totta tosiaan.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 20:40"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 20:28"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 20:12"] [quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 16:50"] Ainut asia mitä en tässä tatskajutussa ymmärrä on se, miten ihmisille ei tunnu olevan mitään väliä miltä se kuva näyttää. Maailmassa on niin paljon taitavia tatuointiartisteja, mutta silti välillä näkyy tämän tyylisiä suhruja: http://imgur.com/gbPWCKU Jos kerran kuva on ikuisesti iholla niin luulisi, että tekee mieli panostaa ja mennä jollekin muulle kuin kotikylän ainoalle tatuoijalle. [/quote] Ehkä tälläiset ihmiset eivät muutenkaan arvosta itseään. Vedetään viinaa ja tupakkaa, ei käytetä kortsua, hankitaan lapsia useiden eri miesten kanssa ja jos otetaan silarit, niin halvimmat mahdolliset jossain tiinajylhä-klinikalla. [/quote] No NYT oli jo pakko kommentoida, kun tuli niin paksua tekstiä! :D olen 23v nainen, onnellisessa avoliitossa ihanan miehen kanssa. Ei ole silareita, ja tuskin on tulossakaan. En myöskään käytä mitään päihteitä, jos ei lasketa lasillista valkoviiniä kerran kuussa. Noh, kortsua en käytä, kun on vakava oarisuhde ja e-pillereillä vedetty jo vuosia, joskin nyt alettu puhumaan lapsrn hankinnasta. Tatuointeja ja ammatti minulta sentään löytyy. Tavallinen kansalainen, asun kaupungissa kolmiossa, käyn töissä ja maksan veroja, samoin mies, mutta silti, tatuoinnit löytyy. Ajatella.... [/quote] Miksi olet siis ottanut suhruisen tatskan? Eikö ollut varaa kunnolliseen vai tekikö kaveri? [/quote] Öö, siis, ihan liikkeessä olen laittanut, isompi maksoi 350 euroa, ammattilainen teki sitä melkein neljä tuntia, ja pienemmän hinta oli 90 euroa, sekin tehtiin samalla ammattilaisella. Mistä päättelitkään, että olen ottanut tatuoinnin millä sattuu harrastajalla?
[/quote]
Koska tulit tänne oikomaan sitä käsitystä, että suhruisia halpistatskoja on vain ihmisillä jotka eivät muutenkaan pidä huolta itsestään.
Onko sinulla lähde tuolle tilastolle?
Riippuu missä piireissä liikut. Ehkä elämänkoululaisten keskuudessa tatuoinnit yleisempiä, mitä tatuoimattomat.
Akateemisissa piireissä ne eivät ole suosittuja. Wt-/lähiöjengillä niitä on
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 15:46"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 15:45"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 15:42"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 15:36"] Akateemisissa piireissä ne eivät ole suosittuja. Wt-/lähiöjengillä niitä on [/quote] Tollo, kyllä ne ovat niissäkin suosittuja. [/quote] Ei kyllä. Joillakin akateemisillakin on, mutta sitä enemmän mitä alempi koulutus henkilöllä on.
[/quote]
Lähde?
[/quote]
Omat silmät.