Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset! Saatteko seksiä mieheltä kuukautisten aikaan?

Vierailija
13.03.2022 |

Vai kieltäytyykö mies täysin seksistä tänä aikana?

Kommentit (100)

Vierailija
81/100 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei moonisten aikana mitään seksiä harrastella kun ei sitä puuhata muutenkaan.

Okei...

Vierailija
82/100 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

haluan ja saan, nuolee myös jos käyn suihkussa ensin

Minun mieheni valittaa huolellisesta suihkussa käymisestä huolimatta paikkojen haisevan ja maistuvan oudolta. Jotenkin tuntuu että ongelma on miehellä asenteessa. Hän ei pääse yli siitä ajatuksesta, että kuukautisten takia olisin jotenkin "pilalla".

Omaankin nenään haju on silloin erilainen. Ja tuleehan sitä mönjää ulos vaikka olisikin käynyt suihkussa.

Niin? Pelkäätkö vehkeen menevän pilalle, jos se koskee kuukautisvereen?

Olen siis nainen, enkä halua harrastaa kuukautisten aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/100 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo siis oon onnekas kun hän on tosi avoin ja ymmärtäväinen, monet miehet ei valitettavasti oo :( 

ja siis tietty aina on ok sanoa ei mutta jos menkat oikeesti tekee niin likasen ettei halua koskea niin mä ainakin harkitsisin ukon vaihtoa

Vierailija
84/100 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan naisen aina pari kertaa viikossa, oli moonikset tai ei. Sitä varten on ykkösen lisäksi kakkonen käytettävänä.

Vierailija
85/100 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei vaikuta kuukautiset mitenkään sexin harrastamiseen! Seksiä on vähintään 6-7 kertaa viikossa. Nainen ei muutu minun silmissäni millään lailla oli kuukautisrt tai ei! Yhdessä yli 20v ja puoli tusinaa lapsia!

M52

Vierailija
86/100 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan ihan mitä vain haluan. Miehelle oli yllätys, sillä aiemmat naisystävät eivät halunneet koskettavankaan itseään menkkojen aikana. Meillä on kiihkeää menoa myös silloin.

Vierailija
87/100 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan naisen aina pari kertaa viikossa, oli moonikset tai ei. Sitä varten on ykkösen lisäksi kakkonen käytettävänä.

En tajua tätä ajattelutapaa. Kuukautisveri tekee pillusta miehelle vastenmielisen, mutta peräaukossa olevat ulosteet eivät tee siitä vastenmielistä?

Vierailija
88/100 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua panettaa hirveesti kuukautisten aikana; on pakko saada. Pyyhe tai lakana vaan pyllyn alle.

Vierailija
89/100 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua panettaa hirveesti kuukautisten aikana; on pakko saada. Pyyhe tai lakana vaan pyllyn alle.

Ei auta asiaa. Mies ei suostu panemaan, jos on kuukautiset.

Vierailija
90/100 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua tätä ajattelutapaa. Kuukautisveri tekee pillusta miehelle vastenmielisen, mutta peräaukossa olevat ulosteet eivät tee siitä vastenmielistä?

Mikä tässä oikein on pointtina?

Vierailija
91/100 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä oikein on pointtina?

Ajatuksen tasolla ulosteet tuntuvat ällöttävämmältä kuin kuukautisveri. Mutta johtuuko se sukupuolesta? Kakan kanssa on ilmeisesti joistakin vielä aikuisena kiva leikkiä.

Vierailija
92/100 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
93/100 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se menkkaveri karsean hajuista mönjää on, mutta seksi kuitenkin onnistuu.

Vierailija
94/100 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuukautiset tai ei, mies ei ole antanut nyt melkein kymmeneen vuoteen.

Mikä on saanut sinut pysymään suhteessa?

Vierailija
95/100 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuukautiset tai ei, mies ei ole antanut nyt melkein kymmeneen vuoteen.

Mikä on saanut sinut pysymään suhteessa?

Kuulostaa haastavalta parisuhteelta. Ilmeisesti ei enää kuitenkaan pitkään sinnitellä?

Vierailija
96/100 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan. Mies myös nuolee kuukautisten aikana.

Vierailija
97/100 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta lähtisi kierrätykseen sellainen mies joka ei haluaisi harrastaa seksiä menkkojen aikana.

Vierailija
98/100 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on meillä niin, että nainen ei halua kuukautisten aikaan mitään seksiä. Se on sitten aina 5-7 päivää taukoa ja pidempäänkin mikäli on taukoa alla jo ennen kuukautisia. Minua ei haittaisi yhtään ja suuseksikin olisi ok. Tosin ei tunnu suuseksi kelpaavan enään normistikaan. Tällaiseksi se vissiin avioliittokin muuttuu pidemmän päälle.

Vierailija
99/100 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut neljä pidempiaikaista kumppania, joista vain yksi on sanonut että homma ei oiken maistu menkkojen aikana. Tosin kyllä nuoleskeli silloin.. päihtyneenä.

Vierailija
100/100 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta lähtisi kierrätykseen sellainen mies joka ei haluaisi harrastaa seksiä menkkojen aikana.

Jeps. Kyllähän tuo tuntui oudolta, kun oli yksin neljästä joka ei halunnut.