Naiset! Saatteko seksiä mieheltä kuukautisten aikaan?
Vai kieltäytyykö mies täysin seksistä tänä aikana?
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Ei tulisi kyllä mieleenkään harrastaa seksiä kuukautisten aikaan. Kyllä ehtii ennen ja niiden jälkeenkin varsin hyvin.
Miksei tule mieleen?
Haluan ja saan. Mies ei ollut siihen niin tottunut ennen minua, mutta minun kanssani tekee sitä mielellään, sillä muuhun en suostuisikaan ja hänkin sitten huomannut, että mukavaahan sekin on, ja välillä niin ihanan luistavaa ja lämmintä. Itse olen vieläpä menkkojen loppuvaiheessa aika lailla himokkaimmillani. Just yöllä pompin kai tokavikana menkkapäivänä hajareisin mieheni nauttiessa allani kivikovana, toimii 🤤
haluan ja saan, nuolee myös jos käyn suihkussa ensin
Vierailija kirjoitti:
Haluan ja saan. Mies ei ollut siihen niin tottunut ennen minua, mutta minun kanssani tekee sitä mielellään, sillä muuhun en suostuisikaan ja hänkin sitten huomannut, että mukavaahan sekin on, ja välillä niin ihanan luistavaa ja lämmintä. Itse olen vieläpä menkkojen loppuvaiheessa aika lailla himokkaimmillani. Just yöllä pompin kai tokavikana menkkapäivänä hajareisin mieheni nauttiessa allani kivikovana, toimii 🤤
🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤮
Mikä on sinun ongelmasi?
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni valittaa huolellisesta suihkussa käymisestä huolimatta paikkojen haisevan ja maistuvan oudolta. Jotenkin tuntuu että ongelma on miehellä asenteessa. Hän ei pääse yli siitä ajatuksesta, että kuukautisten takia olisin jotenkin "pilalla".
Vierailija kirjoitti:
Kakkoseen parrua,se riittää
Sekö on sinusta hygieenisempaa kuin tavallinen yhdyntä kuukautisten aikaan? Toivottavasti et ole lääkäri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni valittaa huolellisesta suihkussa käymisestä huolimatta paikkojen haisevan ja maistuvan oudolta. Jotenkin tuntuu että ongelma on miehellä asenteessa. Hän ei pääse yli siitä ajatuksesta, että kuukautisten takia olisin jotenkin "pilalla".
Vuodot ovat yleensä vieläpä aika niukkoja. En tajua miksi tämä on meillä tällaista.
Meillä mies ei kauheasti hinkua, ajattelee että en halua. Suihkuun yleensä hänet houkuttelen ja naidaan siellä lämpöisessä ja tuntuu kaikin puolin hyvältä. Auttaa kipuihinkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuodot ovat yleensä vieläpä aika niukkoja. En tajua miksi tämä on meillä tällaista.
Välillä olen saanut miehen kokeilemaan, mutta miehestä seksi kuukautisten aikaan on silti vastenmielistä.
Joskus paneskellaan kuukautistenkin aikaan muovikassi ja pyyhe pepun alla. Itse miehenä ihan yhtä kivaa, mutta vaimo vähemmän innostunut niinä päivinä.
Vierailija kirjoitti:
Joskus paneskellaan kuukautistenkin aikaan muovikassi ja pyyhe pepun alla. Itse miehenä ihan yhtä kivaa, mutta vaimo vähemmän innostunut niinä päivinä.
Olisin kiinnostunut tapaamaan sinut, jos eroat joskus vaimostasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omaankin nenään haju on silloin erilainen. Ja tuleehan sitä mönjää ulos vaikka olisikin käynyt suihkussa.
Kyllä onneksi saan, sillä menkkojen aikaan himot ovat mulla suuret. Vuodan tosin vain niukasti niin ei ne menkat edes juurikaan hidasta menoa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä onneksi saan, sillä menkkojen aikaan himot ovat mulla suuret. Vuodan tosin vain niukasti niin ei ne menkat edes juurikaan hidasta menoa.
Onnentyttö! Meillä kuukautisten aikaan pelkästään riidellään miehen pihtaamisen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omaankin nenään haju on silloin erilainen. Ja tuleehan sitä mönjää ulos vaikka olisikin käynyt suihkussa.
Niin? Pelkäätkö vehkeen menevän pilalle, jos se koskee kuukautisvereen?
Ei moonisten aikana mitään seksiä harrastella kun ei sitä puuhata muutenkaan.
Ei tulisi kyllä mieleenkään harrastaa seksiä kuukautisten aikaan. Kyllä ehtii ennen ja niiden jälkeenkin varsin hyvin.