Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset! Saatteko seksiä mieheltä kuukautisten aikaan?

Vierailija
13.03.2022 |

Vai kieltäytyykö mies täysin seksistä tänä aikana?

Kommentit (100)

Vierailija
61/100 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi kyllä mieleenkään harrastaa seksiä kuukautisten aikaan. Kyllä ehtii ennen ja niiden jälkeenkin varsin hyvin.

Vierailija
62/100 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tulisi kyllä mieleenkään harrastaa seksiä kuukautisten aikaan. Kyllä ehtii ennen ja niiden jälkeenkin varsin hyvin.

Miksei tule mieleen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/100 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan ja saan. Mies ei ollut siihen niin tottunut ennen minua, mutta minun kanssani tekee sitä mielellään, sillä muuhun en suostuisikaan ja hänkin sitten huomannut, että mukavaahan sekin on, ja välillä niin ihanan luistavaa ja lämmintä. Itse olen vieläpä menkkojen loppuvaiheessa aika lailla himokkaimmillani. Just yöllä pompin kai tokavikana menkkapäivänä hajareisin mieheni nauttiessa allani kivikovana, toimii 🤤

Vierailija
64/100 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan ja saan, nuolee myös jos käyn suihkussa ensin

Vierailija
65/100 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan ja saan. Mies ei ollut siihen niin tottunut ennen minua, mutta minun kanssani tekee sitä mielellään, sillä muuhun en suostuisikaan ja hänkin sitten huomannut, että mukavaahan sekin on, ja välillä niin ihanan luistavaa ja lämmintä. Itse olen vieläpä menkkojen loppuvaiheessa aika lailla himokkaimmillani. Just yöllä pompin kai tokavikana menkkapäivänä hajareisin mieheni nauttiessa allani kivikovana, toimii 🤤

🤮

Vierailija
66/100 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤮

Mikä on sinun ongelmasi?

Vierailija
67/100 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni valittaa huolellisesta suihkussa käymisestä huolimatta paikkojen haisevan ja maistuvan oudolta. Jotenkin tuntuu että ongelma on miehellä asenteessa. Hän ei pääse yli siitä ajatuksesta, että kuukautisten takia olisin jotenkin "pilalla".

Vierailija
68/100 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkoseen parrua,se riittää

Vierailija
69/100 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakkoseen parrua,se riittää

Sekö on sinusta hygieenisempaa kuin tavallinen yhdyntä kuukautisten aikaan? Toivottavasti et ole lääkäri.

Vierailija
70/100 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hop.

Vierailija
71/100 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni valittaa huolellisesta suihkussa käymisestä huolimatta paikkojen haisevan ja maistuvan oudolta. Jotenkin tuntuu että ongelma on miehellä asenteessa. Hän ei pääse yli siitä ajatuksesta, että kuukautisten takia olisin jotenkin "pilalla".

Vuodot ovat yleensä vieläpä aika niukkoja. En tajua miksi tämä on meillä tällaista.

Vierailija
72/100 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ei kauheasti hinkua, ajattelee että en halua. Suihkuun yleensä hänet houkuttelen ja naidaan siellä lämpöisessä ja tuntuu kaikin puolin hyvältä. Auttaa kipuihinkin

Vierailija
73/100 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuodot ovat yleensä vieläpä aika niukkoja. En tajua miksi tämä on meillä tällaista.

Välillä olen saanut miehen kokeilemaan, mutta miehestä seksi kuukautisten aikaan on silti vastenmielistä.

Vierailija
74/100 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus paneskellaan kuukautistenkin aikaan muovikassi ja pyyhe pepun alla. Itse miehenä ihan yhtä kivaa, mutta vaimo vähemmän innostunut niinä päivinä.

Vierailija
75/100 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus paneskellaan kuukautistenkin aikaan muovikassi ja pyyhe pepun alla. Itse miehenä ihan yhtä kivaa, mutta vaimo vähemmän innostunut niinä päivinä.

Olisin kiinnostunut tapaamaan sinut, jos eroat joskus vaimostasi.

Vierailija
76/100 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omaankin nenään haju on silloin erilainen. Ja tuleehan sitä mönjää ulos vaikka olisikin käynyt suihkussa.

Vierailija
77/100 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä onneksi saan, sillä menkkojen aikaan himot ovat mulla suuret. Vuodan tosin vain niukasti niin ei ne menkat edes juurikaan hidasta menoa.

Vierailija
78/100 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä onneksi saan, sillä menkkojen aikaan himot ovat mulla suuret. Vuodan tosin vain niukasti niin ei ne menkat edes juurikaan hidasta menoa.

Onnentyttö! Meillä kuukautisten aikaan pelkästään riidellään miehen pihtaamisen takia.

Vierailija
79/100 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omaankin nenään haju on silloin erilainen. Ja tuleehan sitä mönjää ulos vaikka olisikin käynyt suihkussa.

Niin? Pelkäätkö vehkeen menevän pilalle, jos se koskee kuukautisvereen?

Vierailija
80/100 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei moonisten aikana mitään seksiä harrastella kun ei sitä puuhata muutenkaan.