Naiset! Saatteko seksiä mieheltä kuukautisten aikaan?
Vai kieltäytyykö mies täysin seksistä tänä aikana?
Kommentit (100)
Yök... en voisi kuvitellakaan mitään seksiä menkkojen aikaan 🤮
Kuukautiset tai ei, mies ei ole antanut nyt melkein kymmeneen vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies ei suostu kuukautisten aikana seksiin, mutta haluaisi silloin minun tekevän hänelle suuhoitoja. 😵
Vierailija kirjoitti:
Kuukautiset tai ei, mies ei ole antanut nyt melkein kymmeneen vuoteen.
Mikä on saanut sinut pysymään suhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies ei suostu kuukautisten aikana seksiin, mutta haluaisi silloin minun tekevän hänelle suuhoitoja. 😵
Mies ei siis halua tuottaa minulle hyvää oloa, mutta toivoo kuitenkin minun hoitavan hänelle orgasmeja. Todella itsekäs ajattelutapa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan saisin, mutta en halua. Olo on niin hirveä menkkojen aikaan, että seksi on viimeinen asia mitä silloin ajattelen tai haluan.
Seksi olisi oikein oivallinen lääke tähän.
Itselläni on niin hirveä kuukautismigreeni, että pystyn vain makaamaan liikkumatta ja hiljaa pimeässä huoneessa. Mikään lääkitys ei tähän auta, ja joku edestakaisin jyystäminen ja muu liike veisi varmaan sairaalaan saamaan kipulääkettä suoraan suoneen. Joten ei, seksi ei ole oivallinen lääke.
Moninkerroin surullista: kuukautiset, migreeni ja seksikin vain edestakaisin jyystämistä. Otan osaa. Etsi parempi mies ja parempaa seksiä.
Vielä surullisempaa on sinun empatiakyvyn puute. Jos olisit ikinä kärsinyt voimakkaasta migreenistä, tietäisit millaista tuskaa se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei siis halua tuottaa minulle hyvää oloa, mutta toivoo kuitenkin minun hoitavan hänelle orgasmeja. Todella itsekäs ajattelutapa.
Olisi varmaan pitänyt aikanaan suosiolla jatkaa sinkkuna. En tajunnut ettei tämä helpotu ajan saatossa.
Sanoo ettei aja päin punaisia, oon kyllä itse halukas siihenkin. 😭
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu meillä. Tekee kuukautisten ajasta todella kurjan, kun et kumppanin silloin hyljeksivän sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu meillä. Tekee kuukautisten ajasta todella kurjan, kun et kumppanin silloin hyljeksivän sinua.
Olen alkanut miettiä kotoa poistumista kuukautisten ajaksi. Ei ole kiva olla kumppanin seurassa, joka ei suostu koskemaan sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*koet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan saisin, mutta en halua. Olo on niin hirveä menkkojen aikaan, että seksi on viimeinen asia mitä silloin ajattelen tai haluan.
Seksi olisi oikein oivallinen lääke tähän.
Itselläni on niin hirveä kuukautismigreeni, että pystyn vain makaamaan liikkumatta ja hiljaa pimeässä huoneessa. Mikään lääkitys ei tähän auta, ja joku edestakaisin jyystäminen ja muu liike veisi varmaan sairaalaan saamaan kipulääkettä suoraan suoneen. Joten ei, seksi ei ole oivallinen lääke.
Moninkerroin surullista: kuukautiset, migreeni ja seksikin vain edestakaisin jyystämistä. Otan osaa. Etsi parempi mies ja parempaa seksiä.
Vielä surullisempaa on sinun empatiakyvyn puute. Jos olisit ikinä kärsinyt voimakkaasta migreenistä, tietäisit millaista tuskaa se on.
Olen sairastanut hemiplegistä migreeniä yli 40 vuotta ja todellakin tiedän mitä migreeni on. Senkin vuoksi olisi todella kauheaa, jos vielä pitäisi kärsiä huonosta seksistä. Onneksi kaikki nämä vuodet rinnallani on ollut upea mies.
Olisi helpompaa jos kuukautisten aikaan voisi toisen suostumuksella hakea seksiseuraa Tinderistä, kun mies ei suostu antamaan seksiä. Mutta sekään ei sovi. Joutuu vain silloin kärvistelemään.
Vierailija kirjoitti:
Olisi helpompaa jos kuukautisten aikaan voisi toisen suostumuksella hakea seksiseuraa Tinderistä, kun mies ei suostu antamaan seksiä. Mutta sekään ei sovi. Joutuu vain silloin kärvistelemään.
Voi olla, että tämä asia vielä joskus tulee päättämään parisuhteen.
Minulla kuukautiset kestää 4-5 päivää. Olisi aika surkeaa olla joka kuukausi ilman noin pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti saan. Outo kysymys.
Miten niin outo kysymys? Kaikki naiset eivät saa silloin mieheltä seksiä vaikka miten sitä anelisivat.
Vierailija kirjoitti:
Minulla kuukautiset kestää 4-5 päivää. Olisi aika surkeaa olla joka kuukausi ilman noin pitkään.
Niin on.
Saan ja usein sitä ehdotetaankin. Tähän löytyy luovia keinoja. En itse ole kuitenkaan tuolloin halukkaimmillani.