Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset! Saatteko seksiä mieheltä kuukautisten aikaan?

Vierailija
13.03.2022 |

Vai kieltäytyykö mies täysin seksistä tänä aikana?

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan ja usein sitä ehdotetaankin. Tähän löytyy luovia keinoja. En itse ole kuitenkaan tuolloin halukkaimmillani.

Vierailija
42/100 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök... en voisi kuvitellakaan mitään seksiä menkkojen aikaan 🤮

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiset tai ei, mies ei ole antanut nyt melkein kymmeneen vuoteen.

Vierailija
44/100 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies ei suostu kuukautisten aikana seksiin, mutta haluaisi silloin minun tekevän hänelle suuhoitoja. 😵

Vierailija
45/100 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuukautiset tai ei, mies ei ole antanut nyt melkein kymmeneen vuoteen.

Mikä on saanut sinut pysymään suhteessa?

Vierailija
46/100 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies ei suostu kuukautisten aikana seksiin, mutta haluaisi silloin minun tekevän hänelle suuhoitoja. 😵

Mies ei siis halua tuottaa minulle hyvää oloa, mutta toivoo kuitenkin minun hoitavan hänelle orgasmeja. Todella itsekäs ajattelutapa.

Vierailija
47/100 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan saisin, mutta en halua. Olo on niin hirveä menkkojen aikaan, että seksi on viimeinen asia mitä silloin ajattelen tai haluan.

Seksi olisi oikein oivallinen lääke tähän.

Itselläni on niin hirveä kuukautismigreeni, että pystyn vain makaamaan liikkumatta ja hiljaa pimeässä huoneessa. Mikään lääkitys ei tähän auta, ja joku edestakaisin jyystäminen ja muu liike veisi varmaan sairaalaan saamaan kipulääkettä suoraan suoneen. Joten ei, seksi ei ole oivallinen lääke.

Moninkerroin surullista: kuukautiset, migreeni ja seksikin vain edestakaisin jyystämistä. Otan osaa. Etsi parempi mies ja parempaa seksiä.

Vielä surullisempaa on sinun empatiakyvyn puute. Jos olisit ikinä kärsinyt voimakkaasta migreenistä, tietäisit millaista tuskaa se on.

Vierailija
48/100 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei siis halua tuottaa minulle hyvää oloa, mutta toivoo kuitenkin minun hoitavan hänelle orgasmeja. Todella itsekäs ajattelutapa.

Olisi varmaan pitänyt aikanaan suosiolla jatkaa sinkkuna. En tajunnut ettei tämä helpotu ajan saatossa.

Vierailija
49/100 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo ettei aja päin punaisia, oon kyllä itse halukas siihenkin. 😭

Vierailija
50/100 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu meillä. Tekee kuukautisten ajasta todella kurjan, kun et kumppanin silloin hyljeksivän sinua.

Vierailija
51/100 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu meillä. Tekee kuukautisten ajasta todella kurjan, kun et kumppanin silloin hyljeksivän sinua.

Olen alkanut miettiä kotoa poistumista kuukautisten ajaksi. Ei ole kiva olla kumppanin seurassa, joka ei suostu koskemaan sinuun.

Vierailija
52/100 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*koet

Vierailija
53/100 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan saisin, mutta en halua. Olo on niin hirveä menkkojen aikaan, että seksi on viimeinen asia mitä silloin ajattelen tai haluan.

Seksi olisi oikein oivallinen lääke tähän.

Itselläni on niin hirveä kuukautismigreeni, että pystyn vain makaamaan liikkumatta ja hiljaa pimeässä huoneessa. Mikään lääkitys ei tähän auta, ja joku edestakaisin jyystäminen ja muu liike veisi varmaan sairaalaan saamaan kipulääkettä suoraan suoneen. Joten ei, seksi ei ole oivallinen lääke.

Moninkerroin surullista: kuukautiset, migreeni ja seksikin vain edestakaisin jyystämistä. Otan osaa. Etsi parempi mies ja parempaa seksiä.

Vielä surullisempaa on sinun empatiakyvyn puute. Jos olisit ikinä kärsinyt voimakkaasta migreenistä, tietäisit millaista tuskaa se on.

Olen sairastanut hemiplegistä migreeniä yli 40 vuotta ja todellakin tiedän mitä migreeni on. Senkin vuoksi olisi todella kauheaa, jos vielä pitäisi kärsiä huonosta seksistä. Onneksi kaikki nämä vuodet rinnallani on ollut upea mies.

Vierailija
54/100 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi helpompaa jos kuukautisten aikaan voisi toisen suostumuksella hakea seksiseuraa Tinderistä, kun mies ei suostu antamaan seksiä. Mutta sekään ei sovi. Joutuu vain silloin kärvistelemään.

Vierailija
55/100 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi helpompaa jos kuukautisten aikaan voisi toisen suostumuksella hakea seksiseuraa Tinderistä, kun mies ei suostu antamaan seksiä. Mutta sekään ei sovi. Joutuu vain silloin kärvistelemään.

Voi olla, että tämä asia vielä joskus tulee päättämään parisuhteen.

Vierailija
56/100 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti saan. Outo kysymys.

Vierailija
57/100 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kuukautiset kestää 4-5 päivää. Olisi aika surkeaa olla joka kuukausi ilman noin pitkään.

Vierailija
58/100 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti saan. Outo kysymys.

Miten niin outo kysymys? Kaikki naiset eivät saa silloin mieheltä seksiä vaikka miten sitä anelisivat.

Vierailija
59/100 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla kuukautiset kestää 4-5 päivää. Olisi aika surkeaa olla joka kuukausi ilman noin pitkään.

Niin on.

Vierailija
60/100 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

?