Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei puhu mistään

Vierailija
16.08.2015 |

Miten se voi olla niin hankalaa? Jos yritän keskustella jostain minua rassaavasta asiasta, niin mies tuhahtaa, että menneen talven lumia ja hermostuu, jos jatkan. Eikö se ymmärrä, että minua häiritsee se asia, tahdon varmistaa, että sitä ei tapahdu enää ja loukkaannun, kun huomaan, että toista ei kiinnosta jutella minulle tärkeästä asiasta.

Lisäksi mies suuttuu nollasta sataan ihan sekunneissa. Joko raivoaa tai poistuu paikalta ja aloittaa täydellisen mykkäkoulun. Meinaan hulluksi tulla, kun toiseen ei saa mitään kontaktia.

Haluaisin kuitenkin ymmärtää toista ja miten hän voi käyttäytyä niin kylmästi ja väliinpitämättömästi. Mietin myös kannattaako enää jatkaa, kun toiseen ei saa mitään yhteyttä. Joskus mietin, kykeneekö hän edes tuntemaan mitään tunteita, myötätuntoa.. Miten puhumattoman ihmisen kanssa voi edes elää? Itsekästä häneltä, että minä ikäänkuin kannan meidän parisuhdetta yksin.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi jauhaa päivänselvistä asioista joka ikinen yksityiskohta ja selittää toiselle kaikki syy-seuraussuhteet, ellei vastapuoli itse tajua tai ole kyllin älykäs ymmärtämään asioita? Ongelmiin löytyy aina ratkaisu, kunhan asenne on oikea. T. Mies

Vierailija
22/27 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:43"]

Miksi pitäisi jauhaa päivänselvistä asioista joka ikinen yksityiskohta ja selittää toiselle kaikki syy-seuraussuhteet, ellei vastapuoli itse tajua tai ole kyllin älykäs ymmärtämään asioita? Ongelmiin löytyy aina ratkaisu, kunhan asenne on oikea. T. Mies

[/quote]

Sulle ei elämänkumppania. Et ansaitse sellaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:43"]

[/quote]

No koska sitten tulee semmoinen olo, että se toinen ei ole tarpeeksi älykäs ymmärtämään tekojensa seurauksia ja miten on saattanut sanomisillaan ja tekemisillään (ehkä tietämättään) satuttaa? Vaikea ymmärtää toista, kun ei voi puhua tunteistaan.

Ap

Vierailija
24/27 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:34"]

Puhumattomuus on ykkösenä mustalla listallani miestä valitessa.

[/quote]

Samoin. Mikään ei ole juntimpaa kuin mies, joka ei osaa ilmaista itseään.

Vierailija
25/27 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ymmärrän ton, mutta mun mielestä ihmiset myös suuttuu tai loukkaantuu keskimäärin aika pienestä. Ihmiset on tosi hauraita, harva on kovin vahva ja tietää rajansa riittävän hyvin kyetäkseen puolustamaan itseään tai ottamaan riittävästi kritiikkiä vastaan. T. Mies

Vierailija
26/27 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit kun sä ilmaset oikeasti itseäsi niin rouva on ekana av:lla vuodottamassa. Tää on niin nähtyä. T. Mies

Vierailija
27/27 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:52"]

No ymmärrän ton, mutta mun mielestä ihmiset myös suuttuu tai loukkaantuu keskimäärin aika pienestä. Ihmiset on tosi hauraita, harva on kovin vahva ja tietää rajansa riittävän hyvin kyetäkseen puolustamaan itseään tai ottamaan riittävästi kritiikkiä vastaan. T. Mies

[/quote]

Ai kuten sinä vai? :)