Naiset: Miltä vieraan miehen saaminen ensi kerran tuntui?
Varatut naiset, jotka olette käyneet vieraissa. Muistatteko, miltä tuntui ensi kerran riisua alasti vieraalle, mennä sänkyyn, aloittaa seksi ja saada sitten vieras mies sisään? Tuliko orgasmi helposti? Onnistuiko muuten, kun ette tunteneet vielä toistenne seksihaluja ja mieltymyksiä? Oliko pettymys vai hyvää?
Kommentit (42)
Oioi saisinpa hänet kielletyn hedelmän edes kerran vällyihini... Haluaisin kokea onko seksi hänen kanssaan sellaista mitä toivoisin...
- eräs mamma
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 17:51"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 16:48"]
Vielä näin vuosienkin jälkeen kaduttaa ja hävettää se, että oikeasti petin avopuolisoani. Vaikka suhteemme voikin huonosti, se ei ole mikään tekosyy pettämiselle. En olisi ikinä itsestäni uskonut.
Toisaalta taas, fantasioin ja käyn mielessäni edelleen läpi tuota seksikertaa. Se uskomaton jännityksen tunne, uusi seksikumppani, määrätietoinen mies joka otti minut ja teki mitä halusi. Yritin aluksi sanoa ei ja työntää häntä pois, mutta halut veivät voiton. Hävettää myöntää, mutta se tuntui uskomattoman hyvältä. Pitkästä aikaa joku oikeasti halusi minua ja teki sen selväksi.
Jos tapahtuneesta pitää jotain positiivista keksiä, niin sain siitä takaisin itsetuntoni ja tajusin, että minulla ei ole mitään velvoitetta roikkua surkeassa parisuhteessa henkisen väkivallan uhrina. Erosimme viikko tapahtuneen jälkeen, enkä muista koska minulla olisi ollut niin hyvä fiilis.
[/quote]
Varmaan kiihottavaa. Saitko orgasmeja?
[/quote]
Oho, unohdin kokonaan kertoa sen. Mies hoiteli minut ensin käsin ja kielellä orgasmiin asti, odotti hetken ja sitten vielä panemalla toisen. Sen takia varmaan menetinkin itsehillintäni niin totaalisesti. Asiaa ei yhtään helpottanut, että mies on tajuttoman komea (kyllä, naistenmies, mutta silti niin haluttava) tapaus, jota olen huokaillen katsellut jo yläasteikäisenä.
Erilainen uusi kokemus paransi suhteemme laatua. Kumpikaan ei saanut orgasmia mutta jännitys oli suuri.
Olihan se jännää. Kaikki. Silmäpeli. Juttelu, tanssi, ensikosketus. Hyttiin meneminen. Suuteleminen, riisuminen. Nähdä vieras mies alastomana. Kaluun koskettaminen. Ensimmäinen työntö. Jne. Kaikki tapahtu ihmisen kanssa ensimmäistä kertaa ja melko nopealla aikataululla.
Vierailija kirjoitti:
Olihan se jännää. Kaikki. Silmäpeli. Juttelu, tanssi, ensikosketus. Hyttiin meneminen. Suuteleminen, riisuminen. Nähdä vieras mies alastomana. Kaluun koskettaminen. Ensimmäinen työntö. Jne. Kaikki tapahtu ihmisen kanssa ensimmäistä kertaa ja melko nopealla aikataululla.
Muistan ikäni vieraan kanssa eka rakastelun, oli sama tunne kuin nuorena eka yhdyntä.
Onneksi osui kohdalle osaava mies, rakastelimme hytissä kolmetuntia sain useamman
orgasmin ja kaikkein kiihottavimmalta tuntui juuri ensimmäinen työntö ja tulin heti!
Todella hyvältä. Olin ollut liitossani puutteessa parikymmentä vuotta. En viitsi avata kokemustani enempää, mutta oli huumaavan hyvää ystävän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvältä se tuntui. Muutamalla alun kerralla en saanut orgasmia. Ilmeisesti orgasmi on niin henkilökohtainen ja raju kokemus minulle, etten uskalla antautua vieraalle. Mutta kuudennella kerralla sain piiiitkän ja rajun orgasmin ja siitä lähtien olen saanut sen joka kerta hänen kanssaan. Tapaamme noin kerran kuussa ja sitä tapaamista kannattaa odottaa. Aviomies ei enää halua minua, mahtaako hänelläkin olla joku toinen. En kysele, onko hänellä toinen, koska hän saattaisi kysyä samaa minultakin.
N44
Miksi naisen pettämistarina saa yläpeukkua mutta jos mies pettää niin kauheat raivot ja moraalit päälle?
Ihanalta, en aluksi uskonutkaan, että saan oikeasti ystävämme kanssa naida mieheni luvalla. Se , kun mies riisui minut hitaasti suutelujen välissä, näykkimeiset kaulalleni ja rinnoilleni. Kuinka riisuin Hänet paljaaksi ja se ensi kosketus kovaan, kauniiseen kaluun. Värisisin kokonaan antautuessani kokonaan Hänelle. Kiitos rakkaalle miehelleni tästä kokemuksesta ja tietty tälle miehellekkin .
En tiedä, mutta miehenä ajattelen samoin. Naisen kuuluu jakaa tavaraansa ja nauttia siitä. Pettävä mies on kauhea sika.
Jännitti, kiihotti, pelotti... kaikkia näitä yhtäaikaa ja vuorotellen. Itse tapahtuma oli nautinnollinen sillä mies osasi hommansa ja antoi minulle ensin orgasmin hyväilemällä käsin ja suulla ja kielellä. Nautin suunnattomasti suuseksin saamisesta. Vasta sen jälkeen mies tyntyi sisääni. Kaikki tämä tapahtui yllätys yllätys Levillä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvältä se tuntui. Muutamalla alun kerralla en saanut orgasmia. Ilmeisesti orgasmi on niin henkilökohtainen ja raju kokemus minulle, etten uskalla antautua vieraalle. Mutta kuudennella kerralla sain piiiitkän ja rajun orgasmin ja siitä lähtien olen saanut sen joka kerta hänen kanssaan. Tapaamme noin kerran kuussa ja sitä tapaamista kannattaa odottaa. Aviomies ei enää halua minua, mahtaako hänelläkin olla joku toinen. En kysele, onko hänellä toinen, koska hän saattaisi kysyä samaa minultakin.
N44Miksi naisen pettämistarina saa yläpeukkua mutta jos mies pettää niin kauheat raivot ja moraalit päälle?
Koska - se vanha viisaus: Jos mies pettää, on hän sika. Luonnollisesti. Mutta jos nainen pettää, tekee hän sen siksi, että miehensä on sika.
M56
En tiedä miltä tuntuisi mutta ihanalta varmaankin olisi kokea se. En ole ollut muiden kuin mieheni kanssa joten jo se kun onkin erillainen kalu niin saa kuumat värähdyksen nytkin aikaan. Dildoja on minulla useampi mutta vain yhtä aitoa olen saanut / kokenut. Haluaisin kyllä kokea / saada " uutta" kalua.
En ollut nainut kenenkään muun kanssa kuin oman mieheni ennen tätä tapausta. Mieheni kaveri Antti kiinnosti ja kiihotti minua todella paljon, sen tiesi mieheni ja myös Antti. Pientä flirtttiä ja kiusottelua oli ollut mutta ei sen enempää kunnes sattumalta tapasin Antin kun olin kursseilla. Sovittiin että mennään kurssin jälkeen illalla syömään yhdessä ja siitä homma eteni niin hotellihuoneeseen. Syömässä ollessa Antti söi ruoan ohella myös minua silmillään. Oli aivan selvää mihin ilta tulee johtamaan. Ravintolasta lähdettyämme ulkona Antin kädet tutkivat minua samalla kun suudeltiin kiihkeästi. Huoneeseen päästyämme Antti riisui minut ja niin minä aivan märkänä levitin jalkani vieraalle. Kun Antti työntyi sisääni ensin jännitti todella että miltä tuntuu kun joku muun kalu työntyy kuin oman mieheni. Nopeasti vapaudun ja nautin pillun täydeltä.
Ekalla kerralla otettiin kimppaan mukaan vierasmies, säätämiseksi meni en saanut orkkua hänen kanssaan. Mieheni yllytti et kokeillaan uusiksi, toinen kerta kannatti. Ihanaa seksiä sain. Nyt ollaan useisti paneskeltu kimpassa. Parisuhdetta piristänyt kovasti🥰🥰
Vaimoke39 kirjoitti:
Ekalla kerralla otettiin kimppaan mukaan vierasmies, säätämiseksi meni en saanut orkkua hänen kanssaan. Mieheni yllytti et kokeillaan uusiksi, toinen kerta kannatti. Ihanaa seksiä sain. Nyt ollaan useisti paneskeltu kimpassa. Parisuhdetta piristänyt kovasti🥰🥰
Toimiva kuvio jos kaikki kolme siittä tykkää.
Kyllä yksi halukas nainen kaksi miestä pystyy tyydyttämään.
Kaikkihan ne aluksi vieraita ovat!
Vierailija kirjoitti:
En ollut nainut kenenkään muun kanssa kuin oman mieheni ennen tätä tapausta. Mieheni kaveri Antti kiinnosti ja kiihotti minua todella paljon, sen tiesi mieheni ja myös Antti. Pientä flirtttiä ja kiusottelua oli ollut mutta ei sen enempää kunnes sattumalta tapasin Antin kun olin kursseilla. Sovittiin että mennään kurssin jälkeen illalla syömään yhdessä ja siitä homma eteni niin hotellihuoneeseen. Syömässä ollessa Antti söi ruoan ohella myös minua silmillään. Oli aivan selvää mihin ilta tulee johtamaan. Ravintolasta lähdettyämme ulkona Antin kädet tutkivat minua samalla kun suudeltiin kiihkeästi. Huoneeseen päästyämme Antti riisui minut ja niin minä aivan märkänä levitin jalkani vieraalle. Kun Antti työntyi sisääni ensin jännitti todella että miltä tuntuu kun joku muun kalu työntyy kuin oman mieheni. Nopeasti vapaudun ja nautin pillun täydeltä.
Kuulostaa todella kiihottavalta näin miehenä kun tietää, että saa sinun kaltaisesi ihanan naisen ja sitten riisua, kiihottaa ja sitten työntyä sisään ja oikein "naida". Laukesitko ääneen ja monesti? Kokeilitteko asentoja vai lähäriä vain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa todella kiihottavalta näin miehenä kun tietää, että saa sinun kaltaisesi ihanan naisen ja sitten riisua, kiihottaa ja sitten työntyä sisään ja oikein "naida". Laukesitko ääneen ja monesti? Kokeilitteko asentoja vai lähäriä vain?
Laukesin melkein heti kun sain Antin kalun sisääni, olin niin kiihottunut. Laukesin vielä myöhemminkin. Olen aika äänekäs.
Aika montaa asentoa kokeiltiin.
Kiihottavalle se koko kuvio, riisuminen toiselle ja toisen riisuminen. Kun näkee alastoman erilaisen miehen vartalon ja sen kovana erketiossa olevan peniksen. Kiihotavaa katsella, koskettaa ja viimein se kun vieras työntyy sisälle, kaikki se erilaisuus. Rytmi, työnnöt, hyväilyt.... Seksistä pitää saada kaikkien nauttia.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 09:31"]
Varatut naiset, jotka olette käyneet vieraissa. Muistatteko, miltä tuntui ensi kerran riisua alasti vieraalle, mennä sänkyyn, aloittaa seksi ja saada sitten vieras mies sisään? Tuliko orgasmi helposti? Onnistuiko muuten, kun ette tunteneet vielä toistenne seksihaluja ja mieltymyksiä? Oliko pettymys vai hyvää?
[/quote]
Aina tuntuu hyvältä.
Jokainen mies on erilainen, eleet, ilmeet, riisuu eri tavalla.
Nautinnollista