Mies ei tullut kotiin yöksi!
Lähti kaverin kanssa juhliin ja eikä ole vieläkään tullut kotiin. Joo tiedän on jonkin muijan kanssa. Täällä mietin vaan että mitäs nyt teen? Pitäisi kasata ajatukset jos ja kun tulee kotiin jossain vaiheessa.
Kommentit (202)
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 07:25"]
Pakko kysyä. Missä kaupungissa tämä löysä kulli on?
[/quote]
Sitäkö olet vailla?
Muutaman kerran olen mennyt kaverille yöksi kun ollaan oltu eri kaupungissa ja esim. julkiset eivät ole enää kulkeneet. En ole viitsinyt maksaa parin tunnin takia isoja summia. Joskus jouduttiin selvittämään riitojen jälkipuinteja ja venyivät myöskin aamuun saakka. Kerran olin liikenneonnettomuudessa kun kaverini ajoi kolarin.
Syitä on monia ..
toki voi pettääkkin, mutta jos on kaverin kans liikenteessä, ei ole kovin tavatonta että kaveri nappaa viittävaille sammuneen kämpillensä yöksi. se se idea vähän onkin. jokainen katselee toistensa perään sen verran minkä tajuaa,
ainakin itse teen näin. tutulla oli tapana vetää aivan järkyttäviä rännejä, ja muutaman kerran mun on pitänyt kaapata sälli sohvalle selviämään. ei siitä kotimatkasta olis muuten mitään tullu, varsinkin kun oli talvi.
-m35
Kiitos näistä asiallisista vastauksista! Ei auta muuta kuin odotella kunnes tulee kotiin.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 07:36"]
Todellakin syö luottoa. Miten vaan jo mihin muutan lasten kanssa? Täällä ei tukiverkkoja, ja pitäisi muuttaa lähemmäs sukulaisia. Mutta kun esikoinen aloitti juuri koulun, niin ei voi sitäkään repiä sieltä heti uuteen kouluun. Olen hoitovapaalla, joten pitäisi saada työpaikka mahdollisimman pian.
[/quote]
Miksi alapeukku?
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 07:50"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 07:36"]
Todellakin syö luottoa. Miten vaan jo mihin muutan lasten kanssa? Täällä ei tukiverkkoja, ja pitäisi muuttaa lähemmäs sukulaisia. Mutta kun esikoinen aloitti juuri koulun, niin ei voi sitäkään repiä sieltä heti uuteen kouluun. Olen hoitovapaalla, joten pitäisi saada työpaikka mahdollisimman pian.
[/quote]
Miksi alapeukku?
[/quote]
Siksi että voit työntää sen jonnekin.
Omani tuli lauantaina seitsemältä. Oli kävellyt baarista kotiin ja ilmeisesti nokostellut pusikossa välillä. Sanomattakin selvää että se oli nyt ensimmäinen ja viimeinen kerta. Kerroin kaikille kavereilleensa että miehellä on ongelma ja hän tarvitsee apua ja tukea, jota minulla ei ole voimia järjestää. Kaverit selvittävät nyt asian hänen kanssaan ja tukevat juomisen hallitsemisessa. Minulle ei tuommoinen holhottava kelpaa.
Mutta meillä sen sijaan on erittäin epätodennäköistä, että mies olisi pettänyt. Vaikka kuka sitä varmasti tietää, mies ei mitään muista. En usko että niin kännistä olisi kukaan nainen katsonutkaan. Mutta tosiaan se ei ole huolenaiheeni. Jokainen tuntee oman miehensä parhaiten ja tietää mitä pelätä.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 08:01"]
Omani tuli lauantaina seitsemältä. Oli kävellyt baarista kotiin ja ilmeisesti nokostellut pusikossa välillä. Sanomattakin selvää että se oli nyt ensimmäinen ja viimeinen kerta. Kerroin kaikille kavereilleensa että miehellä on ongelma ja hän tarvitsee apua ja tukea, jota minulla ei ole voimia järjestää. Kaverit selvittävät nyt asian hänen kanssaan ja tukevat juomisen hallitsemisessa. Minulle ei tuommoinen holhottava kelpaa. Mutta meillä sen sijaan on erittäin epätodennäköistä, että mies olisi pettänyt. Vaikka kuka sitä varmasti tietää, mies ei mitään muista. En usko että niin kännistä olisi kukaan nainen katsonutkaan. Mutta tosiaan se ei ole huolenaiheeni. Jokainen tuntee oman miehensä parhaiten ja tietää mitä pelätä.
[/quote]
Olen kyllä nussinut 4 - 5 promillen humalassakin.. älkää naiset aliarvioiko miehiä.
T: Mies
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 07:58"]
Joko mies tuli?
[/quote]
Eipä oo vielä näkynyt? En ole edes soittanut sen puhelimeen! Olo on jotenkin niin loukattu, että miksi välittäisin enään missä on? Lapset kyselee missä isä on?
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 08:03"]
Joko mies tuli?
[/quote]
Eipä oo vielä näkynyt? En ole edes soittanut sen puhelimeen! Olo on jotenkin niin loukattu, että miksi välittäisin enään missä on? Lapset kyselee missä isä on?
[/quote]
Sano lapsille, että isi on moottoriradalla.
Älkää naiset ryhtykö salailemaan miehen puolesta. Lapsetkaan eivät ole tyhmiä!
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 08:12"]
Älkää naiset ryhtykö salailemaan miehen puolesta. Lapsetkaan eivät ole tyhmiä!
[/quote]
Sanoin lapsille, että en tiedä missä isä on. Koska se on totuus.
No kannattaisko soittaa, ni vois selevetä missä mies on. Meilläkin on lapsi, mies jätti viikko sitten tulematta baarista kotiin vaikka aikoikin tulla kotia yöksi. Ei näkynyt. Veljensä oli vienyt hänen tykö nukkumaan, oli mies niin päissään ettei olisi kotia selvinny.
Olihan täällä palstalla se tapaus, kun mies hävisi perjantaina töiden jälkeen. Sai jonkun sairauskohtauksen ja kuoli. Vai oliko trolli?
Joko mies tuli?
[/quote]
[/quote]
Eikö sinua huolestuta yhtään, että on tapahtunut jokin onnettomuus tms? On toki harvinaista. Omassa lähipiirissä on tapaus jossa mies ei tullut yöksi kotiin: oli kuollut yöllä auto-onnettomuudessa.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 08:17"]Olihan täällä palstalla se tapaus, kun mies hävisi perjantaina töiden jälkeen. Sai jonkun sairauskohtauksen ja kuoli. Vai oliko trolli?
[/quote]
Trolli tai ei mutta mahdollista tuokin.
Olen kyllä nussinut 4 - 5 promillen humalassakin.. älkää naiset aliarvioiko miehiä.
T: Mies
[/quote]
Selkeästi ammattilainen (=pultsari) kun pääsee tuollaisiin promillemääriin, vaatii viikkojen treenin.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 08:18"]
Joko mies tuli?
En oikein tiedä mitä tunnen. Olen varmaan lukenut tätä palstaa likaa, koska ekana tulee mieleen että on lähtenyt jonkun matkaan. Katsoin tilannehuoneen ja täällä ei ole tapahtunut mitään liikenneonnettomuuden kaltaista. Odottelen nyt kuitenkin kotona jos tulisi kotiin. Meillä ei sukulaisia täällä.
[/quote]
[/quote]
Eikö sinua huolestuta yhtään, että on tapahtunut jokin onnettomuus tms? On toki harvinaista. Omassa lähipiirissä on tapaus jossa mies ei tullut yöksi kotiin: oli kuollut yöllä auto-onnettomuudessa.
[/quote]