Mies ei tullut kotiin yöksi!
Lähti kaverin kanssa juhliin ja eikä ole vieläkään tullut kotiin. Joo tiedän on jonkin muijan kanssa. Täällä mietin vaan että mitäs nyt teen? Pitäisi kasata ajatukset jos ja kun tulee kotiin jossain vaiheessa.
Kommentit (202)
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 08:23"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 08:18"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 08:03"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 07:58"]
Joko mies tuli?
En oikein tiedä mitä tunnen. Olen varmaan lukenut tätä palstaa likaa, koska ekana tulee mieleen että on lähtenyt jonkun matkaan. Katsoin tilannehuoneen ja täällä ei ole tapahtunut mitään liikenneonnettomuuden kaltaista. Odottelen nyt kuitenkin kotona jos tulisi kotiin. Meillä ei sukulaisia täällä.
[/quote]
Eipä oo vielä näkynyt? En ole edes soittanut sen puhelimeen! Olo on jotenkin niin loukattu, että miksi välittäisin enään missä on? Lapset kyselee missä isä on?
[/quote]
Eikö sinua huolestuta yhtään, että on tapahtunut jokin onnettomuus tms? On toki harvinaista. Omassa lähipiirissä on tapaus jossa mies ei tullut yöksi kotiin: oli kuollut yöllä auto-onnettomuudessa.
[/quote
Sori tuli tonne väliin vahingossa.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 08:25"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 08:23"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 08:18"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 08:03"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 07:58"]
Joko mies tuli?
En oikein tiedä mitä tunnen. Olen varmaan lukenut tätä palstaa likaa, koska ekana tulee mieleen että on lähtenyt jonkun matkaan. Katsoin tilannehuoneen ja täällä ei ole tapahtunut mitään liikenneonnettomuuden kaltaista. Odottelen nyt kuitenkin kotona jos tulisi kotiin. Meillä ei sukulaisia täällä.
[/quote]
Eipä oo vielä näkynyt? En ole edes soittanut sen puhelimeen! Olo on jotenkin niin loukattu, että miksi välittäisin enään missä on? Lapset kyselee missä isä on?
[/quote]
Eikö sinua huolestuta yhtään, että on tapahtunut jokin onnettomuus tms? On toki harvinaista. Omassa lähipiirissä on tapaus jossa mies ei tullut yöksi kotiin: oli kuollut yöllä auto-onnettomuudessa.
[/quote
Sori tuli tonne väliin vahingossa.
[/quote]
Itse kyllä soittaisin sille miehelle nyt heti. Jos ei saa puhelimella kiinni niin miehen ystäville ja perheelle jne. Ja sitten poliisille. Outoa, ettei tosiaan toisen katoaminen huolestuta, jos ei edes ole tapana kadota.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 08:36"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 08:25"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 08:23"] [quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 08:18"] [quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 08:03"] [quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 07:58"] Joko mies tuli? En oikein tiedä mitä tunnen. Olen varmaan lukenut tätä palstaa likaa, koska ekana tulee mieleen että on lähtenyt jonkun matkaan. Katsoin tilannehuoneen ja täällä ei ole tapahtunut mitään liikenneonnettomuuden kaltaista. Odottelen nyt kuitenkin kotona jos tulisi kotiin. Meillä ei sukulaisia täällä. [/quote] Eipä oo vielä näkynyt? En ole edes soittanut sen puhelimeen! Olo on jotenkin niin loukattu, että miksi välittäisin enään missä on? Lapset kyselee missä isä on? [/quote] Eikö sinua huolestuta yhtään, että on tapahtunut jokin onnettomuus tms? On toki harvinaista. Omassa lähipiirissä on tapaus jossa mies ei tullut yöksi kotiin: oli kuollut yöllä auto-onnettomuudessa. [/quote Sori tuli tonne väliin vahingossa. [/quote] Itse kyllä soittaisin sille miehelle nyt heti. Jos ei saa puhelimella kiinni niin miehen ystäville ja perheelle jne. Ja sitten poliisille. Outoa, ettei tosiaan toisen katoaminen huolestuta, jos ei edes ole tapana kadota.
[/quote]
Soitin kuusi kertaa äsken, niin kauan että meni vastajaan. Ei vastannut! Ei asu sukulaisia tässä kaupungissa. Asuvat toisella puolella Suomea, joten ei sukulaisten luona ole. Tietääkö joku moneltako ne heittää pois putkasta?
Mun mies jätti kerran tulematta kotiin. Vastasi puhelimeen vasta 12 aikaan. Väitti olleensa kaverilla kun taas kaveri kertoi että lähti kuskina olleen naisen kanssa yhtämatkaa. Olivat kuulemma grillailleet ja ajelleet koko yön.. Vitut! Olen edelleen niin raivona kun ajattelinkin asiaa. Ja tämä nainenkin omalla tahollaan tietääkseni varattu.
Otin häneen yhteyttä ja silmästä silmään kysyin että mitä tapahtui, mitään ei myöntänyt. Tiesi kyllä et miehellä avovaimo ja lapsia!
Meillä jätti mies kerran baari-illan jälkeen tulematta kotiin. Olin ensin raivoissani,pieni lapsi ja toinen tulossa. Monta tuntia soittelin ja laitoin viestejä eikä mitään vastausta. Lopulta aloin huolestua kun ei ollut yhtään hänen tapaistaan. Löytyi aamupäivästä sitten sairaalasta,oli kaatunut ja lyönyt päänsä,seurauksena aivoverenvuoto. Sen jälkeen ei ole alkoholia käyttänyt ollenkaan. Aina ei siis välttämättä ole eksynyt väärään sänkyyn.
On todella outoa että niin monen mies jättää tulematta kotiin baarista vaikka on lapset ja kaikki. Joko tämä maailma on menossa mullinmallin tai minä olen vanha. N43.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 08:48"]
On todella outoa että niin monen mies jättää tulematta kotiin baarista vaikka on lapset ja kaikki. Joko tämä maailma on menossa mullinmallin tai minä olen vanha. N43.
[/quote]
On eka kerta kun jättää tulematta. Jos oli toisen kanssa, oli vika kerta.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 06:45"]Lähti kaverin kanssa juhliin ja eikä ole vieläkään tullut kotiin. Joo tiedän on jonkin muijan kanssa. Täällä mietin vaan että mitäs nyt teen? Pitäisi kasata ajatukset jos ja kun tulee kotiin jossain vaiheessa.
[/quote]
Älähän nyt. Mun mies oli putkassa kun ei yhden ainoan kerran ole kotiin saapunut. Oli kai saanut tyrmäystippoja kun oli kolmen kaljan ja yhden viskin jälkeen lähtenyt taju niin että poliisi kuljetti putkaan selviämään.
Olen ollut naimisissa 30 vuotta. Ukko ollut monta kertaa teillä tietämättömissä. Öitä poissa ..viikonkin. juoppo. Alkuaikoina olin mustasukkainen ja nyt en enää välitä. Olkoon missä olkoon. Luottamus mennyt. Joskus vielä lähden tästä vitomaan muualle.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 08:55"]
[/quote]
[/quote]
Ei oo vika kerta .. niitä toisia tulee vielä ja paljon.
Naiset omistavat miehen ja hänen sielunsa. Eihän sitä kukaan selvinpäin kestä.
Miehet nyt oppia. Setä kertoo ..
Kavereiden kanssa oltu kalassa ja seuraavana päivänä kalatorin kautta kotiin.
Ollaan oltu yö putkassa ja pyörittele kotiin mennessä paitaa jossain kurassa ja revi pari nappia rikki.
Kaverilla yötä. Varmista että eukkosi ei juuri tähän kaveriin saa yhteyttä. Esim. joku "työkaveri" jonka tapasit baarissa ja teillä meni myöhään ..
Naisen luonahan sitä tietenkin oikeasti ollaan .. (vaikka aloitus onkin trolli, niin nämä ihan elämän ohjeina)
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 09:07"]Miehet nyt oppia. Setä kertoo ..
Kavereiden kanssa oltu kalassa ja seuraavana päivänä kalatorin kautta kotiin.
Ollaan oltu yö putkassa ja pyörittele kotiin mennessä paitaa jossain kurassa ja revi pari nappia rikki.
Kaverilla yötä. Varmista että eukkosi ei juuri tähän kaveriin saa yhteyttä. Esim. joku "työkaveri" jonka tapasit baarissa ja teillä meni myöhään ..
Naisen luonahan sitä tietenkin oikeasti ollaan .. (vaikka aloitus onkin trolli, niin nämä ihan elämän ohjeina)
[/quote]
Kyllä varmasti pystyy pettämään niin ettei toinen saa tietää eikä huomaa. Suunnittelee vain hyvin niin pitkään menee vaikka ei loputtomiin.
Mutta miksi nää miehet on sen naisen kanssa jota ne tykkää toistuvasti pettää??
Miksei reilusti sinkkuunnu niin pääse vähemmällä vaivalla? Ja sitten nämä samat petturit pariutuu uudestaan ja uudestaan. Ei ymmärrä.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 09:02"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
On vika kerta kun mua pettää. Mä nimittäin lähden.
Ei ole vastannut vieläkään puhelimeen. Kyttään ikkunassa että nään millä tulee ja mistä päin. Huolestuttaa mutta päällimmäinen tunne on raivo.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 09:14"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mutta ei oo vika kerta toisen kanssa ..
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 09:12"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 09:07"]Miehet nyt oppia. Setä kertoo .. Kavereiden kanssa oltu kalassa ja seuraavana päivänä kalatorin kautta kotiin. Ollaan oltu yö putkassa ja pyörittele kotiin mennessä paitaa jossain kurassa ja revi pari nappia rikki. Kaverilla yötä. Varmista että eukkosi ei juuri tähän kaveriin saa yhteyttä. Esim. joku "työkaveri" jonka tapasit baarissa ja teillä meni myöhään .. Naisen luonahan sitä tietenkin oikeasti ollaan .. (vaikka aloitus onkin trolli, niin nämä ihan elämän ohjeina) [/quote] Kyllä varmasti pystyy pettämään niin ettei toinen saa tietää eikä huomaa. Suunnittelee vain hyvin niin pitkään menee vaikka ei loputtomiin. Mutta miksi nää miehet on sen naisen kanssa jota ne tykkää toistuvasti pettää?? Miksei reilusti sinkkuunnu niin pääse vähemmällä vaivalla? Ja sitten nämä samat petturit pariutuu uudestaan ja uudestaan. Ei ymmärrä.
[/quote]
Mikä siinä on vaikeata ymmärtää? Jos sanoisin rajalliset resurssit, niin eikö se toisi mitään mieleen?
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 09:19"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 09:14"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mutta ei oo vika kerta toisen kanssa ..
[/quote]
Se on siinä vaiheessa jonkun muun murhe.
Ymmärrän sua täysin. Vaikka oiskin jääny jonnekin yöks, ois voinu laittaa ees viestiä!
Jos ois ollu niin kännissä ettei viestittämään pysty ja kaverit puoliraahaa omalle sohvalle, ois taas hyvä syy olla raivoissaan.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 08:01"]Omani tuli lauantaina seitsemältä. Oli kävellyt baarista kotiin ja ilmeisesti nokostellut pusikossa välillä. Sanomattakin selvää että se oli nyt ensimmäinen ja viimeinen kerta. Kerroin kaikille kavereilleensa että miehellä on ongelma ja hän tarvitsee apua ja tukea, jota minulla ei ole voimia järjestää. Kaverit selvittävät nyt asian hänen kanssaan ja tukevat juomisen hallitsemisessa. Minulle ei tuommoinen holhottava kelpaa.
Mutta meillä sen sijaan on erittäin epätodennäköistä, että mies olisi pettänyt. Vaikka kuka sitä varmasti tietää, mies ei mitään muista. En usko että niin kännistä olisi kukaan nainen katsonutkaan. Mutta tosiaan se ei ole huolenaiheeni. Jokainen tuntee oman miehensä parhaiten ja tietää mitä pelätä.
[/quote] Ja pientä ylireagointia - mies vetää kerran kännin ja sä jo kailotat kylillä sitä alkoholistiksi. Kuulostaa joltain raamattuvyöhykkeen elämältä.