Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tullut kotiin yöksi!

Vierailija
16.08.2015 |

Lähti kaverin kanssa juhliin ja eikä ole vieläkään tullut kotiin. Joo tiedän on jonkin muijan kanssa. Täällä mietin vaan että mitäs nyt teen? Pitäisi kasata ajatukset jos ja kun tulee kotiin jossain vaiheessa.

Kommentit (202)

Vierailija
141/202 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exällä oli silloin tällöin tapana tulla kotiin vasta seuraavana päivänä baari-illan jälkeen. Selityksiä löytyi aina. Milloin oli sammunut puistoon tai kaverille, milloin oli kävellyt kotiin, kun ei saanut taksia. Uskoin aina selitykset vaikka epäilys kalvoikin. Pienten lasten kanssa en halunnut erota vaikka luottamus mieheen oli mennyt. Ero tuli sitten myöhemmin. Sain samalla tietää että joka kerta kun ei ollut kotiin tullut, oli ollut toisen naisen kanssa. Jälkikäteen ajatellen olisi pitänyt jättää mies ekalla kerralla. Aikuinen, fiksu mies ei aiheuta vaimolleen huolta tukemalla kotiin vasta seuraavana päivänä. Oli selitys sitten mikä tahansa.

Vierailija
142/202 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus. Jos minun tyttöystävä ois tämmönen pirttihirmu kun ketkä tänne on kirjotellu niin en kyllä ilmottas itekkään vaikka oisin kirkossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/202 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 09:21"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 09:12"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 09:07"]Miehet nyt oppia. Setä kertoo ..  Kavereiden kanssa oltu kalassa ja seuraavana päivänä kalatorin kautta kotiin. Ollaan oltu yö putkassa ja pyörittele kotiin mennessä paitaa jossain kurassa ja revi pari nappia rikki. Kaverilla yötä. Varmista että eukkosi ei juuri tähän kaveriin saa yhteyttä. Esim. joku "työkaveri" jonka tapasit baarissa ja teillä meni myöhään .. Naisen luonahan sitä tietenkin oikeasti ollaan .. (vaikka aloitus onkin trolli, niin nämä ihan elämän ohjeina)   [/quote] Kyllä varmasti pystyy pettämään niin ettei toinen saa tietää eikä huomaa. Suunnittelee vain hyvin niin pitkään menee vaikka ei loputtomiin. Mutta miksi nää miehet on sen naisen kanssa jota ne tykkää toistuvasti pettää?? Miksei reilusti sinkkuunnu niin pääse vähemmällä vaivalla? Ja sitten nämä samat petturit pariutuu uudestaan ja uudestaan. Ei ymmärrä.

[/quote]

Mikä siinä on vaikeata ymmärtää? Jos sanoisin rajalliset resurssit, niin eikö se toisi mitään mieleen?

[/quote]

Ei tuo , väännä rautalangasta. Miksi nähdä sitä arjen vaivaa ihmisen kanssa josta ei välitä?

Vierailija
144/202 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainaki mies ollu useita kertoja öitä pois kotoa, ku on tapana juoda niin paljo, että sammuu johonki. Ekoilla kerroilla olin kyllä vainoharhanen ja soittelin perään, nyt jo tottunu. Ja ei muuten haittaa vaikka pettää, niinhän minäkin teen.

Vierailija
145/202 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 09:33"]Voi jeesus. Jos minun tyttöystävä ois tämmönen pirttihirmu kun ketkä tänne on kirjotellu niin en kyllä ilmottas itekkään vaikka oisin kirkossa.
[/quote] ja sitten ihmetellään jos ei huvita tulla kännissä tai ees krapulassa kotiin kun tietää mikä odottaa :D

Vierailija
146/202 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 09:47"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 09:33"]Voi jeesus. Jos minun tyttöystävä ois tämmönen pirttihirmu kun ketkä tänne on kirjotellu niin en kyllä ilmottas itekkään vaikka oisin kirkossa. [/quote] ja sitten ihmetellään jos ei huvita tulla kännissä tai ees krapulassa kotiin kun tietää mikä odottaa :D

[/quote]

joo mut vois laittaa edes viestin että kaikki ok, niin ei tarvis miettiä makaako jossain ojan pohjalla. Molemmat pääsis paljpn vähemmällä.

Vierailija
147/202 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 09:22"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 09:19"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 09:14"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 09:02"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 08:55"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 08:48"]

On todella outoa että niin monen mies jättää tulematta kotiin baarista vaikka on lapset ja kaikki. Joko tämä maailma on menossa mullinmallin tai minä olen vanha. N43.

[/quote]

On eka kerta kun jättää tulematta. Jos oli toisen kanssa, oli vika kerta.

[/quote]

Ei oo vika kerta .. niitä toisia tulee vielä ja paljon.

[/quote]

On vika kerta kun mua pettää. Mä nimittäin lähden.

[/quote]

Mutta ei oo vika kerta toisen kanssa .. 

[/quote]

Se on siinä vaiheessa jonkun muun murhe.

[/quote]

Mikä ihmeen murhe kun ne tahtoo antaa?

Vierailija
148/202 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 09:47"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 09:33"]Voi jeesus. Jos minun tyttöystävä ois tämmönen pirttihirmu kun ketkä tänne on kirjotellu niin en kyllä ilmottas itekkään vaikka oisin kirkossa. [/quote] ja sitten ihmetellään jos ei huvita tulla kännissä tai ees krapulassa kotiin kun tietää mikä odottaa :D

[/quote]

Joskus tuon takia reissuni ovat venyneet kahteen päivään ..

Silloin kun nainen ei ole enää varma, että aikooko mies tulla enää ollenkaan kotiin on sopiva aika mennä kotiin. Nainen on helpottunut ja miehen pitää tietenkin osata pitää kaikki langat käsissään ja kertoa miten paljon rakastaa naistaan.

Vierailija
149/202 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 08:21"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 08:03"]

Olen kyllä nussinut 4 - 5 promillen humalassakin.. älkää naiset aliarvioiko miehiä.

T: Mies

[/quote]

Selkeästi ammattilainen (=pultsari) kun pääsee tuollaisiin promillemääriin, vaatii viikkojen treenin.

[/quote]

Sanoisin jopa vuosien.

Vierailija
150/202 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 09:54"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 08:21"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 08:03"]

Olen kyllä nussinut 4 - 5 promillen humalassakin.. älkää naiset aliarvioiko miehiä.

T: Mies

[/quote]

Selkeästi ammattilainen (=pultsari) kun pääsee tuollaisiin promillemääriin, vaatii viikkojen treenin.

[/quote]

Sanoisin jopa vuosien.

[/quote] Joopa joo. Ei tuossa tilassa taida seisoa kuin järki.

Vierailija
151/202 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 09:40"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 09:21"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 09:12"] [quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 09:07"]Miehet nyt oppia. Setä kertoo ..  Kavereiden kanssa oltu kalassa ja seuraavana päivänä kalatorin kautta kotiin. Ollaan oltu yö putkassa ja pyörittele kotiin mennessä paitaa jossain kurassa ja revi pari nappia rikki. Kaverilla yötä. Varmista että eukkosi ei juuri tähän kaveriin saa yhteyttä. Esim. joku "työkaveri" jonka tapasit baarissa ja teillä meni myöhään .. Naisen luonahan sitä tietenkin oikeasti ollaan .. (vaikka aloitus onkin trolli, niin nämä ihan elämän ohjeina)   [/quote] Kyllä varmasti pystyy pettämään niin ettei toinen saa tietää eikä huomaa. Suunnittelee vain hyvin niin pitkään menee vaikka ei loputtomiin. Mutta miksi nää miehet on sen naisen kanssa jota ne tykkää toistuvasti pettää?? Miksei reilusti sinkkuunnu niin pääse vähemmällä vaivalla? Ja sitten nämä samat petturit pariutuu uudestaan ja uudestaan. Ei ymmärrä. [/quote] Mikä siinä on vaikeata ymmärtää? Jos sanoisin rajalliset resurssit, niin eikö se toisi mitään mieleen?   [/quote] Ei tuo , väännä rautalangasta. Miksi nähdä sitä arjen vaivaa ihmisen kanssa josta ei välitä?

[/quote]

Itse olet olkinukkesi keksinyt. Et sinä voi määritellä välittämisen rajoja omista näkökohdistasi ja pitää niitä ainoina oikeina. 

Vierailija
152/202 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 09:58"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 09:54"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 08:21"] [quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 08:03"] Olen kyllä nussinut 4 - 5 promillen humalassakin.. älkää naiset aliarvioiko miehiä. T: Mies   [/quote]  Selkeästi ammattilainen (=pultsari) kun pääsee tuollaisiin promillemääriin, vaatii viikkojen treenin. [/quote] Sanoisin jopa vuosien.   [/quote] Joopa joo. Ei tuossa tilassa taida seisoa kuin järki.

[/quote]

Sovitaan niin.

Vierailija
153/202 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 09:52"]

On todella outoa että niin monen mies jättää tulematta kotiin baarista vaikka on lapset ja kaikki. Joko tämä maailma on menossa mullinmallin tai minä olen vanha. N43.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ei jaksa tänään väntää rautalangasta. Se joka tahtoi antaa, on todennäköisesti uusi seurustelukumppani ja kerran petturi, aina petturi. Eli seuraavan seurustelukumppanin murhe tämän idiootin  seuraavat pettämiset.

Vierailija
154/202 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 09:07"]Miehet nyt oppia. Setä kertoo .. 

Kavereiden kanssa oltu kalassa ja seuraavana päivänä kalatorin kautta kotiin.

Ollaan oltu yö putkassa ja pyörittele kotiin mennessä paitaa jossain kurassa ja revi pari nappia rikki.

Kaverilla yötä. Varmista että eukkosi ei juuri tähän kaveriin saa yhteyttä. Esim. joku "työkaveri" jonka tapasit baarissa ja teillä meni myöhään ..

Naisen luonahan sitä tietenkin oikeasti ollaan .. (vaikka aloitus onkin trolli, niin nämä ihan elämän ohjeina)

[/quote]
Silloin kun tulee putkasta sakon kanssa niin ei tarvitse pettämistä epäillä. Virkavallan väkivaltainen vastustaminen on rangaistava teko. Meillä siis oltu putkassa kerran. Ja ei sitä kusen ja paskan hajua olisi voinut kyllä saada pahimmastaan katuojasta.

Vierailija
155/202 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 10:06"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 09:52"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ei jaksa tänään väntää rautalangasta. Se joka tahtoi antaa, on todennäköisesti uusi seurustelukumppani ja kerran petturi, aina petturi. Eli seuraavan seurustelukumppanin murhe tämän idiootin  seuraavat pettämiset.

[/quote]

Mitkä ihmeen pettämiset?

Vierailija
156/202 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 09:07"]Miehet nyt oppia. Setä kertoo .. 

Kavereiden kanssa oltu kalassa ja seuraavana päivänä kalatorin kautta kotiin.

Ollaan oltu yö putkassa ja pyörittele kotiin mennessä paitaa jossain kurassa ja revi pari nappia rikki.

Kaverilla yötä. Varmista että eukkosi ei juuri tähän kaveriin saa yhteyttä. Esim. joku "työkaveri" jonka tapasit baarissa ja teillä meni myöhään ..

Naisen luonahan sitä tietenkin oikeasti ollaan .. (vaikka aloitus onkin trolli, niin nämä ihan elämän ohjeina)

[/quote]

Kyllä vaan enemmistölle suomalaisista miehistä tuntuu oikeasti viina maistuvan seksiä enemmän. Kymmenen vuotta miesvaltaisessa työpaikassa asiaa tarkkailleena voin näin sanoa, aika lailla yhden käden sormilla ovat laskettavissa ne kerrat, kun ukkomies on lähtenyt työkavereiden baari-illasta jonkun siellä tapaamansa naisen kanssa. Yleisemmin on lähdetty pelaamaan pokeria, juomaan viinaa ja saunomaan Penan luo.

Vierailija
157/202 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei nää petetyt naiset ota takaisin sitä että mies petti. Seuraavana viikonloppuna lähdet itse baariin ja pokaat sen kuumimman kollin, vaikka 21-vuotiaan, ja toteutat kaikki fantasiasi sen kanssa. Tietenkin sanot miehellesi että aiot tehdä tämän kun hän vahtii lapsianne kotona. Sitten vielä kehut sunnuntaina kuinka iso ja kova oli! Voit ottaa pari kuvaa sessiosta vielä ihan kiusataksesi. Voi olla että mies tulee mustasukkaiseksi ja ymmärtää virheensä, ja lopettaa tuollaiset temput. Jos ei tule, niin Eroa.

Vierailija
158/202 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö isäntää kotiin?

Vierailija
159/202 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö isäntää kotiin?

Vierailija
160/202 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 10:23"]

Miksei nää petetyt naiset ota takaisin sitä että mies petti. Seuraavana viikonloppuna lähdet itse baariin ja pokaat sen kuumimman kollin, vaikka 21-vuotiaan, ja toteutat kaikki fantasiasi sen kanssa. Tietenkin sanot miehellesi että aiot tehdä tämän kun hän vahtii lapsianne kotona. Sitten vielä kehut sunnuntaina kuinka iso ja kova oli! Voit ottaa pari kuvaa sessiosta vielä ihan kiusataksesi. Voi olla että mies tulee mustasukkaiseksi ja ymmärtää virheensä, ja lopettaa tuollaiset temput. Jos ei tule, niin Eroa.

[/quote]

Jos ne fantasiat on säästelty tuntemattomille miehille, niin jättäisin sellaisen akan heti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä