Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada mies tiskaamaan?

Vierailija
16.01.2016 |

Vinkkejä. Itse olen hoitanut kolmen vuoden ajan lähes kaikki tiskit. Nyt haluaisin, että avopuolisonikin tiskaisi. Olen nalkuttanut joo, ei tehoa. Nyt tiskipöytä täynnä likaisia astioita ja kädet syyhyää, mutta ei, mä en luovuta. Ei ole kiva tunne kun siivoaa tiskipöydän ja kun tulee iltavuorosta kotiin, tiskipöytä täynnä tiskejä. Mieheni on muuten maailman kivoin, mutta tämä ärsyttää suunnattomasti :(

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmessa vuodessa syntyy jo tapa. Jos et aiemmin ole pistänyt miestä tiskaamaan on hän tässä vaiheessa jo oppinut että sinä teet aina tiskit. Tavoista on vaikea oppia pois.

Vierailija
2/61 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehelläsi muita psyykkisiä ongelmia, jos hän ei käsitä, että astiat pitää tiskata?

Suosittelen käyntiä lääkärillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä antaa selitykseksi, että ei tiskaa? Lopeta tekemästä jotain mitä hän haluaa, ellei ota vastuuta kotitöistä tasapuolisesti.

Vierailija
4/61 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta tiskikone.

Vierailija
5/61 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole aikuis ikään mennessä oppinut, ei tule ikinä oppimaan. Nyt olet vielä opettanut, että kyllä sinä tiskaat kaiken. Menetetty tapaus, tuollaiset on aina.

Vierailija
6/61 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me sovittiin tiskivuorot kun minä jäin aina yksin tiskivastuuseen. Mies ei tiskannut omalla vuorollaan. Annoin tiskivuoren kasvaa. Kun lopulta ei ollut yhtään puhdasta astiaa, mies alkoi tehdä niin että ennen ateriaa tiskasi aina yhden lautasen - itselleen. Kysyin miksei tiskaa minullekin, mies sai raivarin että vaadin häntä palvelemaan itseäni ja miksi hän minun lautasiani tiskaisin. Muistutin että hänellä olisi edelleen se tiskivuoro, eipä tiskannut silti. Yhtenä päivänä tulin kotiin ja löysin miehen äidin tiskaamasta meidän keittiöstä. 

Voi siis olla vaikea projekti.

Vierailija
7/61 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tilanne alkujaan päätyi siihen että vain sinä tiskaat? En osaa mitenkään auttaa, mutta toivoisin varoittavia esimerkkejä niille jotka eivät vielä ole tiskiorjuudessa.

Vierailija
8/61 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa tiskikone.

Vierailija
9/61 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi, miksi, oi miksi jo kolme vuotta?! Miksi et alun perin asettanut yhdessä elämisen ehdoksi sitä, että myös mies tiskaa?

Oma sika - oma moka, vai miten se menikään?

Kun fakta nyt on se, että mies ei tiskaa niin sen todellisuuden kanssa sinun on elettävä. Ei ole reilua, ei! Siispä sinä voit jättää vastaavasti tekemättä jotain sellaista, joka on sinusta oikein ikävää. Ehkä vessansiivouksen, vaatteitten silittäimisen, lakanoiden vaihtamisen ... 

Vierailija
10/61 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostakaa tiskikone.

Ei sinne koneeseen saa laittaa läheskään kaikkea.

Vierailija
11/61 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nyt sama tilanne. Ei auta mikää vaikka mitä uhoaid. Valittaa lähes kaikesta mitä teen "älä tee sillee" mutta auta armias jos se asia hyödyttää häntä ni joo tee niin.. naisten syy aina kaikki ja naiset tekee kaiken🙄

Vierailija
12/61 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaat sille annelia aina ku se tiskaa

Vierailija
13/61 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies ole kiltti vaan laiska ap:tä hyväksikäyttävä nahjus. Jos miestä tosissaan alkaa vaatia tiskaamaan, mies todennäköisesti raivoaa.

Vierailija
14/61 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostakaa tiskikone.

Ei sinne koneeseen saa laittaa läheskään kaikkea.

Meillä menee koneeseen kaikki paitsi valurauta- ja pinnoitetut pannut. Ei jää paljoa käsintiskattavaa.

Vierailija
15/61 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvata munat ja jatka tiskaamista.

Vierailija
16/61 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetat tiskaamisen. 

Vierailija
17/61 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskaaminen on akkojen homma.

Vierailija
18/61 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla nyt sama tilanne. Ei auta mikää vaikka mitä uhoaid. Valittaa lähes kaikesta mitä teen "älä tee sillee" mutta auta armias jos se asia hyödyttää häntä ni joo tee niin.. naisten syy aina kaikki ja naiset tekee kaiken🙄

Ihan mielenkiinnosta: Miksi olet ko. miehen kanssa? Tai siis pojan. 

Vierailija
19/61 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on auttanut se, että olen valinnut aikuisen miehen, en poikaa puolisokseni. 

Vierailija
20/61 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan yksi jo vinkkasikin, että pese juuri ennen ruokailua ne, mitä itse tarvit. Tästä voidaan jo päästä "jokainen pesee omansa" vaiheeseen, josta voi jatkojalostaa vuorotiskaamiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän